Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Мнение за 1.8TSI -160кс '07


vladimirjk

Recommended Posts

Здравейте колеги,

 

Обмислям покупка на О2 с 1.8 TSI мотор. Бих искал да помоля да споделите вашите мнения и впечатления относно този мотор.

В семейството от 3.5години имаме О1 с 1.8Т '99 и не мога да кажа абсолютно нищо лошо за автомобила.

 

Има ли голяма разлика технически между 2-та мотора, и дали наистина TSI-то е по-капризно и чупливо, както съм чувал?

Конкретно, загледал съм този екземпляр: http://www.mobile.bg/11500842292716544

 

 

Използвах търсачката, но не намерих тема, която да отговаря на въпроса ми.

Благодаря предварително и се извинявам, ако вече има такава тема, която аз не съм открил.

 

Хубав уикенд на всички!  :cheers:

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега до 2012 имат проблем - с верига и с бутала(висок разход на масло). Ако е с подменени части ОК, ще има сервизна история за това и продавача ще ти покаже. Иначе е скъп ремонта и не си заслужава. Вървежа е супер, особено след ремап. Но и харчи, не е от икономичните.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ако си се насочил към автомобил, произведен през 2007 г., имай предвид, че през 2007 и 2008 г. се монтира първото поколение на 1,8 TSI (с код BZB). По форумите не съм срещал оплаквания за него. Проблемите, за които ти е споменал b3lq7a, са характерни за второто поколение на двигателя (с код CDAA), който се монтира през 2009-2012 г. (за фейслифта). В briskoda, най-много са оплакванията от двигатели, произведени през 2009-2010 г. и някои през 2011 г. Интересна информация, на която съм попадал, е че проблема с буталата / сегментите се решава с монтиране на тяхна по-нова версия или с такива за първото поколение на двигателя (код BZB)!

Все пак, покупката на употребяван автомобил е риск (по-голям или по-малък) и е въпрос на късмет да попаднеш на екземпляр в добро състояние.

Погледни и тази тема http://skodaclub.bg/forum/index.php?/topic/54299-%D0%BC%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%B5-%D0%B7%D0%B0-%D0%B1%D0%B5%D0%BD%D0%B7%D0%B8%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B8-%D0%B4%D0%B2%D0%B8%D0%B3%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%BB%D0%B8-octavia-ii-fl/

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ремонта е около 5 хиляди.което според мен обезсмисля покупката на този двг по-добре търси 1.4 tsi

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...по-добре търси 1.4 tsi

Май и той не е по-добре... Също има проблем с ангренажната верига и обтегача й, с вариатора...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

веригата и обтегача се сменят все пак са консуматив,като ремък  с ролките и проблеми никакви не е,като смяната на бутала

Редактирано от skodafen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ако си се насочил към автомобил, произведен през 2007 г., имай предвид, че през 2007 и 2008 г. се монтира първото поколение на 1,8 TSI (с код BZB). По форумите не съм срещал оплаквания за него. Проблемите, за които ти е споменал b3lq7a, са характерни за второто поколение на двигателя (с код CDAA), който се монтира през 2009-2012 г. (за фейслифта). В briskoda, най-много са оплакванията от двигатели, произведени през 2009-2010 г. и някои през 2011 г. Интересна информация, на която съм попадал, е че проблема с буталата / сегментите се решава с монтиране на тяхна по-нова версия или с такива за първото поколение на двигателя (код BZB)!

Все пак, покупката на употребяван автомобил е риск (по-голям или по-малък) и е въпрос на късмет да попаднеш на екземпляр в добро състояние.

Погледни и тази тема http://skodaclub.bg/forum/index.php?/topic/54299-%D0%BC%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%B5-%D0%B7%D0%B0-%D0%B1%D0%B5%D0%BD%D0%B7%D0%B8%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B8-%D0%B4%D0%B2%D0%B8%D0%B3%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%BB%D0%B8-octavia-ii-fl/

Успех!

Точно за СДАА говоря. Може би защото имам Йети и тоя мотор на него, и те са след 2009та не съм гледал назад. Само едно допълнение от мен - поне на Йети ЦДАА си е кода и след 2012та...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз прегледах чуждите форуми не срещнах теми за проблем с BZB даже доколкото разбрах слагат бутала от BZB на CDAA

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз прегледах чуждите форуми не срещнах теми за проблем с BZB даже доколкото разбрах слагат бутала от BZB на CDAA

На първите версии на ЦДАА буталата са по-ниски, след 2012 ги сменят с по-високи и с други сегменти. Предполагам и в турбото има разлика тези преди 2009та.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за мненията!

А има ли начин да се диагностицира проблема, освен с бъркането в ауспуха?  :D Със сигурност ще я карам на сервиз...

Като цяло, имат ли други характерни проблеми бензиновите О2 от тези години, нещо специфично, което да гледам при покупката?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уви, оказа се, че колата е обещана на други хора - както се казва, купиха ми я под носа...а беше много читава.

Здраве да е, търсенето продължава :)

 

Благодаря ви още веднъж, колеги! :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 година по-късно...

Здравейте колеги. Нов съм във форума, извинявам се предварително ако объркам нещо. Насочил съм се към покупка на Skoda octavia 1.8 tsi 4x4 2010 160 к. с. с идеята да и сложа газ.

Мога ли да помоля за мнения от хора имали досег с този модел. Разходи, поддръжка? Какви проблеми да очаквам? Има ли слаби места? Какво мислите за автоматичната скоростна кутия? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 12 часа, Konstantin написа:

Здравейте колеги. Нов съм във форума, извинявам се предварително ако объркам нещо. Насочил съм се към покупка на Skoda octavia 1.8 tsi 4x4 2010 160 к. с. с идеята да и сложа газ.

Мога ли да помоля за мнения от хора имали досег с този модел. Разходи, поддръжка? Какви проблеми да очаквам? Има ли слаби места? Какво мислите за автоматичната скоростна кутия? 

Мотора е втора генерация 1.8 TSI и не става т.е. почти сигурно е, че пие по литър масло на 1000км. От тук ти идват 4-5000лв ремонт. След това мотора е с директно впръскване и газовата инсталация първо е скъпа, второ не е ясно колко е безпроблемна. Трето ако искаш да се наиграеш със сигурност си вземи и DSG7.

 

Пропускай. Не е това мотора за каране на газ. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, според тази информация, излиза че цялата генерацията бензинови двигатели от 2005 до 2011 на VAG групата са проблемни, а и не стават за газ.

В този случай може ли някой да ме насочи какво да взема от 2009 с надежден бензинов двигател, който да търпи газ. Готов съм да инвестирам 2000 за газ, но не и да дам 4-5000 за ремонт на двигател. За дизел въобще не ми се мисли, просто не ги харесвам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Konstantin написа:

 Готов съм да инвестирам 2000 за газ, но не и да дам 4-5000 за ремонт на двигател. За дизел въобще не ми се мисли, просто не ги харесвам.

 

Здравей колега,

В този случай, аз бих сменил марката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Харесал съм един VW Passat 1.4 TSI, 2010 г., Бензин/Газ, 122 к.с., автоматични скорости DSG на 180 000 км - може би 1.4 тси е по читав?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аааа, тук съм пас. Не знам. Аз говорих, като цяло да изчезваш от ВАГ. :)

п.п. Иначе, този двигател и да е читав, ми се вижда слабичък от към мощност.

Евентуално пък с АГУ ще загуби още от мощността.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май така ще стане, ако някой не ми препоръча читав двигател. Много се изложиха с тази генерация, а това се търси в момента. Лошото е, че повечето хора не знаят в какво се забъркват. Поне след 2011 - 3тата генерация по читава ли е в бензиновите двигатели?

Редактирано от Konstantin
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да изкажа лично мнение от опит, но знам от хора, разбиращи от тези двигатели, че след/или от/ 2013г. проблемите са изчистени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някъде ме насочиха след 2011. Значи мога да остана във ваг групата с бензинов двигател, ако е след 2013? иначе от 2009 до 2011 кои други бензини мога да гледам?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 6 минути, Konstantin написа:

Значи мога да остана във ваг групата с бензинов двигател, ако е след 2013?

 

Можеш. И аз бих останал.

От 2009 - 2011 ми знаеш мнението.;)

 

Поздрави и успех в избора на автомобил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбрах. Благодаря Жоро за бързите отговори. Ако някой друг колега може да каже нещо за 1.4 тси 2009-2010 ще съм благодарен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

180 000 км (а със сигурност е връщан километража) не е малко.
Често имат проблеми с ангренажната верига, вариатори, обтегачи.
Но всичко си е късмет. Заведи колата в някой от сервизите от белия списък да я прегледат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.