Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Superb 2 фейс проблем с регенерация и още...


KarlitoTorez85

Recommended Posts

Привет Колеги,

Отдавна съм регистриран и следя форума с интерес, поздравления за всички които го правят това което е! Дойде моментът да спра да бъда страничен наблюдател, за съжаление първото ми писане е с молба за помощ и малко разяснения за някои проблеми...

В семейството имаме Фабия 2 1.2HTP, която се кара главно от жена ми. Много здрава кола е тази шкода!

Преди около месец се сдобихме с втората си шкода в семейството, а именно Superb 2 face 2.0TDI 170 DSG DPF нов внос от Италия на 248 000км, която ще карам аз.

Днес се бях разбрал с колега в службата ми да направим диагностика и излезе следната грешка:

00469 - Infotainment Databus in Single Wire Operation - той ме посъветва да проверя буксата зад радиото, но изглежда много разглобяване - опасна ли е грешката? Мога ли да карам така?

Отделно, преди седмица оставих колата за смяна на АГР клапан и ми правиха някакъв ъпдейт в Еуротек и сега колата е леко спъната и влиза в по-чести регенерации, което е много дразнещо за мен. Това не знам, дали може да се оправи някак?

Понякога twindor отварянето не работи в лимузина варианта - мога ли някак да го оправя този проблем? Защо се получава това? Да не би да е екстра някаква?

Като цяло колцата изглежда доста приятно и още и се радваме. :flag_skoda:

 

Благодаря на всички за отделеното време и се извинявам за многото въпроси изведнъж!

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Грешката означава, че кан шината работи само на един кабел, другия явно е скъсан. И така работи нормално, няма страшно. За задния капак най-вероятно ти прекъсват кабелите между малкия и големия капак.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,
 
Честит Ви кораб! Много безаварийни!
 
 

...
00469 - Infotainment Databus in Single Wire Operation - той ме посъветва да проверя буксата зад радиото, но изглежда много разглобяване - опасна ли е грешката? Мога ли да карам така?
...

Като изчистите грешката отново ли се появява или изчезва за известно време? Пробвайте това. Понякога се налага да се прекодира CAN Gateway-a, за да се "настрои" правилно... :) Иначе Skodko ти е отговорил какво точно се случва, ако е хардуерен проблемът. :)

 

Отделно, преди седмица оставих колата за смяна на АГР клапан и ми правиха някакъв ъпдейт в Еуротек и сега колата е леко спъната и влиза в по-чести регенерации, което е много дразнещо за мен. Това не знам, дали може да се оправи някак?

 

Това вероятно е проблемът с дизеловите двигатели ЕА189. Виждам, че си от София - звънни на този човек: http://pepino-racing.com/ 0888 900 960 - търсиш Пепи (Pepino от форума). Има си и тема тук: http://skodaclub.bg/forum/index.php?/topic/47766-pepino-racing-team/

 

Ще ти помогне с този проблем, както и с другите ;)
 

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви за бързите отговори, Колеги! Този уйкенд ще прегледам кабелите на багажникът, както и другите неща. Ще се чуя и с Pepino да видя какво ще ми каже. Още веднъж благодаря!

 

 

Грешката означава, че кан шината работи само на един кабел, другия явно е скъсан. И така работи нормално, няма страшно. За задния капак най-вероятно ти прекъсват кабелите между малкия и големия капак.

 

Къде се намира кан шината - мога ли да го оправя някак да спре да избива грешката? Проблемът е там, че не искам да излизат никакви грешки при диагностика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честита да ти е колата!

Ако е същата от аватара ти - с пожелание за скорошни 17-ки или направо 18-ки джанти :)

 

П.С. Какво имаш в предвид под това, че понякога twindoor-a не работи. Натискаш едно от копчетатта (бутоните), но не отваря съответната секция на багажника ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честита да ти е колата!

Ако е същата от аватара ти - с пожелание за скорошни 17-ки или направо 18-ки джанти :)

 

П.С. Какво имаш в предвид под това, че понякога twindoor-a не работи. Натискаш едно от копчетатта (бутоните), но не отваря съответната секция на багажника ли?

 

Благодаря!

 

Да, натискам бутона - единият не сработва, а другия сработва винаги.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би добре знаеш каква им е логиката, но бих искал да поясня, за да няма объркване:

 

Имаш два бутона, най-общо ги наричам ляв и десен (левия дори е в средата).

С левия натискаш и отваряш малката част на багажника.

С десния - задържаш 1-2 секунди (през това време премигва 3-тия стоп 2 пъти), след което отново се връщаш на левия, но той вече ще отвори цялата част на багажника.

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това важи само за първите години на модела, 2013 година вече се натиска само един от двата бутона.

Промяната е някъде 2011/2012 ако не се лъжа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това важи само за първите години на модела, 2013 година вече се натиска само един от двата бутона.

Промяната е някъде 2011/2012 ако не се лъжа.

Извинявам се, това не го знаех. Благодаря за уточнението :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.