Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проблем алтернатор или кабели ?


marinpetroff

Recommended Posts

Здравейте колеги ! Нов съм във форума и от 5 дни съм горд собственик на Фабия 2 (2008). Колата е супер, но изникна един проблем, който ме кара да обикалям по сервизите.
От купуването на колата, забелязах че когато има включени консуматори наведнъж, например климатик, фарове, халогените за мъгла, радио и т.н, колата започва да дава грешка за ABS, ESP. Ако продължа да карам, изключва хидравликата. Ако изгася колата и я запаля, грешките изчезват, но след известно време всичко се повтаря. 
Възможно ли е това да е от този наречен Load Cable, или това е проблем само при Фабия 1 ? По симптоми като чета в briskoda, ми мяза за проблем с този кабел ? Някой ако има идеи ще са ми от полза :) 

П.С

Алтеранатора вече мина през ремонт, включително и регулатора, но без успех... проблемът остава

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблеми по кабели винаги може да има ... на скоро на колегата IDA му бягаше маса на двигателя симптоми почти никакви ... провери връзките над акумулатора , премери напрежението на акумулатора и на алтернатора , а също и сменяй минуса като мериш (на купето и на двигателя) и търси разлика - при повече от 0.3В разлика от алтернатор до акумулатор има лоша връзка по кабелите.

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има развитие по-темата  :book_2:  След пробно шофиране два-три дена и няколко замервания, се установи, че проблемът се появява само когато, климатикът е на максимална степен (при мен степен 4). Ако го оставя да работи на степен 1 или 2, няма никакъв проблем. Обясниха ми, че при четвърта степен, първия ми вентилатор не работил, и се включва направо втория, който прави токов удар. От там компютъра отчита липса на достатъчно ток и почва да изключва една по една системите си.. примерно първо АБС, ЕСП, хидравлика, въздушни възглавници и т.н Тези дни ще оправя вентилатора и отново в играта  :banana_dancing_2:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги за да не подведа някой, проблемът се оказа в регулатора на алтернатора. 
Така че, ако след запалване и каране около 10-15 минути ви се появи индикатора за АБС и ЕСП, а след това губите хидравлика, много вероятно проблема да е във въпросния регулатор. В сервиза казаха че се случва често при ВАГ групата  :nea:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.