Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Фелиция не спира топлото


felicialx

Recommended Posts

Здравейте. Фелиция 1.3 бензин 2000г е колата и като не спира да духа топло когато е завъртяно на студено, а само леко намалява температурата, къде трябва да се разглобява и как?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aко е с климатик, кранчето е зад акумулатора, ако е без, не знам. Предполагам че е някъде по парното. Проследи маркучите от водната помпа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С кранче са само дизеловите , инак свали горната част на парното (с решетката) и погледни (ако се вижда) клапата за топъл/студен въздух дали затваря плътно и дали има дунапрен по нея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мене е почти сигурно,че е с кранче.

Пробвай да го завъртиш на ръка и виж дали ще спре да духа топло (гледаш при акумулатора както е казал Сашо).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сименс системата е с наклонен радиатор под 45 гр. (примерно) и се отваря кутията по диагонал и бъка от едни дребни ламаринени щипки ... не помня дали се виждаше клапата от моторчето и радиатора , но тя със сигурност е без кранче ... ако се сваля горната решетка и радиаторчето е право може и да има кранче , но това се вижда покрай акумулатора , но в тия жеги не очаквай някакъв леден въздух да духа ... пробвай сутрин рано и виж дали и тогава е топъл и тогаз разкачай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе тя не е моя. Но съм имал и не беше такова чудо. А тази е на 70 годишен собственик и в тая жега и това да му грее не става.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж я, моята е 1998 и е с клима и кранче от голф, и на Краси фаворита е с кранче... Може да са измислили нещо с клапи , щом гената е виждал, може и да има, но като цяло мисля че има кранче някъде по парното с жило, което е клеясало. Съмнява ме в която и да е кола , парното да си духа топло нон стоп и само клапа да го спира. Това съм чувал да го има при ОК1 1.6 клима, съмнява ме да го има в фелицията

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Системата не съм я измислил аз ... има я и на Голф и Опел и доста други коли ... при климатиците е друго - там радиаторите са един зад друг и ако минава топло ще убиеш студеното и за това има кранче .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледахме я. Като се върти регулатора за студено и топло, отпред в кутията на парното се мести едно лостче което върти нещо вътре в кутията. Не е кранче защото маркучите за парното са от към акумулатора,а въпросното лостче е от към сервото. Утре ще си я доразглоби, дал съм му инструкции и книгата за фелиция от раздел литература за жокери :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://vnx.su/content/avto/skoda/felicia/5-8-sistema-otoplenija-ventiljacii-salona-obwaja-informacija.html

 

Въпросната клапа 6 на скицата отговаря за топло и студено. По всяка вероятност уплътнението се е разпаднало защото не е заяла.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е толкова сложно, сложи му едно кранче за баня с 2 скоби и айде. Аз какво мислиш, че мислех да направя, ако не успея да го ремонтирам...  като ми казаха че моето е 75лв... Пък при теб е едно разглобяване .... това е някъде зад таблото според мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е зад таблото но е гадно за разглобяване. Още се съпротивлява и ще трябва сигурно аз да се занимавам с него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Готово е. Подло е за разглобяване, отпред се маха всичко. Кранче няма. Има гадни метални щипки скрити навсякъде, включително и на недостъпни и невидими места. В крайна сметка се оказа, че клапата не е с дунапреново, а със силиконово уплътнение гоето си беше здраво. По някаква причина обаче, беше разцентровано или недоцентровано още от завода жилото което я мести и оставаше съвсем малък процеп в затворена позиция, колкото да подухва топличко. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прескочило е зъб, не е драма. Ако става въпрос за онази фела, дано това ти е най- малкия проблем и човека, да си я кара с кеф ! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.