Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Плаене/Гасене странно поведение


Samo

Recommended Posts

Да ви се оплача. Колата се държи леко странно напоследък... Бих го пропуснал защото си мислех че проблема е в мен, но и съпругата ми се оплака.

Колата е с безключово палене/гасене. Вече няколко пъти се случва да натисна бутона и колата просто да не реагира, след което на следващото натискане вече пали. Странното е че се получава същото и с гасенето от време на време.

Много е тъп проблема защото не е всеки път а е само понякога и супер произволно. Работил съм в гаранционен сервиз и знам какво ще се случи ако отида с такова оплакване.. просто ще ми се изсмеят и ще почнат да гледат нещо сигурно след поне 3тото оплакване (ако ми издържат нервите).

Някакви идеи?

Проблема не мога да го симулирам по никакъв начин :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже съм карал коли с безключово палене само автоматик един уточняващ въпрос - при палене/гасене съединителя трябва ли да е натиснат, независимо дали е на неутрална? Ако да, то може ли проблема да е от там, в смисъл да не отчита всеки път натискането на съединителя? Питам, понеже преди много години карах една кола, на която за палене/гасене съединителя трябваше да е натиснат, като отчиташе само ако е натиснат до дупка, нищо че той на практика сработваше на много по-високо положение?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

И на мен ми се е случвало.

 

Понеже съм карал коли с безключово палене само автоматик един уточняващ въпрос - при палене/гасене съединителя трябва ли да е натиснат, независимо дали е на неутрална? Ако да, то може ли проблема да е от там, в смисъл да не отчита всеки път натискането на съединителя? Питам, понеже преди много години карах една кола, на която за палене/гасене съединителя трябваше да е натиснат, като отчиташе само ако е натиснат до дупка, нищо че той на практика сработваше на много по-високо положение?

Да, трябва да е натиснат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен също се е случвало , но супер рядко, колата е на 5к км и 7 месеца. За това време ми се е случвало 2-3 пъти, да натисна и нищо да не стане, след 1 секунда натискам пак и пали. Аз го отдавах на това, че веднага като вляза в колата и натисна съединителя, натискам  и бутона, без да изчакам 1 секунда поне.

Като вляза и натисна съединителя и след 1 секунда бутона, не съм имал проблем.

 

Имам приятел със служебна октавия и безключово. На него му се наложи да сменя бутона по гаранция, защото колегите му, като я карали, супер силно натискали бутон (със засилка) и бутона се бил разбил и спряла да пали и да гаси.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес забелязах друг проблем, пак породен от бързане. Снощи трябваше да обиколя няколко места - спирам, слизам за 5 мин и тръгвам. На последната спирка бебето много се размрънка и при качване директно натиснах, запали и тръгнах (за 2 секунди). 50 метра след това ми направи впечатление, че фаровете са забити в земята и светят на не повече от 2 метра пред колата. Почнах да се оглеждам за врътка за вдигане или нещо такова. Никога не съм имал проблем с фаровете.

След 30 секунди осъзнах какво съм направил и спрях, изгасих колата, изчаках 5 секунди, запалих пак, и този път я изчаках фаровете да се "настроят" (свалят се надолу, после светят в страни и накрая се нагласят).

 

Има прекалено много електроника в тези коли, и им трябва явно време да се си проверят и "инициализират" системите.

Скоро не съм имал проблем с бутона за палене

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Да приключа повдигнатата тема - След кратък разговор с приемчика и без никакви драми ми смениха бутона. Сега вече всичко е ОК.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Samo, аз го имам същия проблем появи се някъде около преди 3 месеца ама не ми остава време да отида до ЕТ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имат налична частта става за час(със туткането) смяната. Не е лошо да минеш да ти го поръчат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен проблема зачести :)

Вчера от 3-тия път хвана. Като втория път изчаках, и натиснах и пак не хвана .... почнах да се чудя съединители, скорости, спирачки, и докато си мисля от третия път запали

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема с бутона е бил сериен/известен и в ЕТ подменят бутона с нов.

В Турския Шкода форум има най малко десетина собственника на Супър Б на които са им сменили бутона на стартирането на автомобила.

Редактирано от Levcho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.