Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

климатик октавия 2


dark2avenger

Recommended Posts

Здравейте,

колата ми е с климатик (не климатроник) , компресор Санден - постоянно зацепен. Климатика "тръгва" - включват се перките, компресора почва да работи, почва да духа по-хладен въздух в купето едва след като колата загрее до 90 градуса, след това са му необходими около още 3-5 минути за да заработи както трябва и да свали температурата на въздуха който вкарва в купето. На място са ми необходими 10 мин за да загрее колата, в движение около 5 минути .... и след това 3-5 минути за да почне да охлажда добре. Има достатъчно фреон - тази и миналата година го зареждахме, но нямаше голяма загуба. Веднъж заработи ли - работи добре и се налага дори да повишавам температурата, но е истински ад на къси разстояния когато въобще не тръгва ... дайте идеи на какво се дължи това или е нормално, имам колата от 4 години като последните две се държи по този начин, за другите 2 нямам много спомен - май не беше така.

Редактирано от dark2avenger
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като я пълнихте с фреон не гледаха ли наляганията? Ниското трябва да е на 2 бара, високото на около 10. Ако не може да падне ниското до 2 бара, най-вероятно си за нов клапан на компресора, или за цял компресор, което се разбира като се свали клапана и се пусне маслото на компресора-ако има стружки в него си за компресор, ако не само клапан. И като го се сменя задължително се прави промивка на системата и се слага нов дехидратор след това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

да, гледах ме ги и са нормални , но не и времето за което ги постига и тръгва климатика. Както вече написах някакво "тръгване" на климатика (тръгват перките на радиатора и има промяна на налягането) има едва след като достигне колата 90 градуса, след това следват поне още 3-5 минути в които налагането не е достатъчно и просто духа хладно в купето и след това влиза в границите за които си писал. Винаги при първо пускане за деня или по дълъг престой м/у движението на колата климатика си иска 90 градуса на колата и чак тогава тръгва.

Аз също си мисля за клапан и компресор ... но каква е връзката с загряването на колата ?  докато не стигне заветните 90 градуса и по моментният разход и шума на двигателя се усеща че компресора не е натоварен. Интересно ми е кога, кой и при какви условия се включва вентилаторите - веднага след включване на климатика или зависи от информацията на някакъв датчик

Редактирано от dark2avenger
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

днес е гледах с vag-com, но колата беше загряла и пускаше веднага компресора. когато следя данните от контролера на климатика .... нещата изглеждат добре, с изключение на данните от температурните сензори, по-точно както си има данни (температура на външен въздух, входящ въздух, филтриран въздух, в купето, на изпарителя, на охладителната течност ... май друго нямаше) и данните се губят има N/A и се възстановяват след малко. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.