Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Някой може ли да върне оригиналния софтуер на Шкода, след смяна заради скандала с емисиите?


inanotherlife

Recommended Posts

Здравейте, наскоро купих една Шкода Октавия 2 фейслифт, 2.0TDI CFHC, която точно преди продажбата е минала през Шкода в Германия за смяна на софтуера по скандала с емисиите. Четох по въпроса и се оказва, че обикновено ги спъват малко и вървят по-зле, както и разхода се вдига.

Аз нямам конкретен проблем, както и не мога да сравня колата с предишния вървеж и разход, защото не съм я карал преди това.

Все пак ако някой е наясно какво точно правят на този двигател (четох, че на този му сменят само софтуера, а повече интервенции има на 1.6) и може да върне стария софтуер, ще се радвам да го посетя.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пепи е твоят човек определено. На втората ми кола съм със същата ситуация като теб и ще бъде пипнат софтуера + ще бъде засилена. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега! Имам Октавия със същия мотор(даже и моята е 4х4) и те съветвам да минеш през Пепино не само да ти върне стария софт, а да ти премахне ДПФ, ЕГР и да ти я ремапне! Аз минах по този път и от личен опит ти казвам, че разликата е огромна. Колата върви много! Адекватна е в целия диапазон от обороти а разхода падна осезаемо! Ако се колебаеш пиши ми и ще ти дам да я покараш и да си прецениш сам. Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Минах през Пепи. За съжаление, според него няма пълно връщане на софтуера в състоянието му преди ъпдейта за емисиите. Затова се наложи да махна и DPF-a, а EGR-a го ограничихме, но не го изключихме напълно, защото иначе колата загрява по-бавно, което за мен е проблем. Като цяло не исках да махам DPF-a, защото има апаратури, които го чистят (в края на крайщата това е един прост филтър), но VW са променили доста неща, свързани с екологията, което води до регенерация на около 300км., както и много други проблеми. Аз лично, като компютърджия не съм убеден напълно, че няма как да се downgrade-не софтуера, но най-вероятно човека е прав. Очевидно си разбира от работата.

В края на крайщата махнахме DPF-a, "намалихме" действието на EGR-a, както и направихме стандартния remap, който по негови думи вдига 30 к.с.

Колата върви повече, вибрациите, които преди се предаваха на купето на около 1500 оборота, сега ги няма, върви по-добре на ниски обороти. Естествено и разхода падна, като за момента мога да потвърдя първото ми измерване извънградско - 4.6/100. Това е по маршрут от София до х. Осогово, през градско, извънградско, магистрала и асфалтов път с голям наклон до хижата, подобен на София-Златни Мостове. Т.е. ако е чисто извънградско по равен път ще падне още. Ако забравя по-кофти емисиите, които бълвам, няма как да не съм щастлив :)

Редактирано от inanotherlife
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.