Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Климатик спешно


Toni96

Recommended Posts

Здравейте, отново днес след зареждане на климатика с фреон се установи че компресора не включва един познат го замери и каза че ток до него не стига въпроса ми е какво може да бъде благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пресостат може да бъде. Датчик за налягане на български. Тоест това отчита дали е пълна ситемата с фреон или не. Също отчита ако налягането на фреона достигне висока стойност и изключва компресора. Ако е повредено не отчита нищо и климатика не работи дори при напълнена система. Колегите да кажат къде седи на фабията и дали е с 2 или 3 крачета.

Редактирано от felicialx
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен също неработише климатика пълен сичко ок. Се оказа датчик високо налягане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Здравейте , днес ходих при майстора за климатика и на диагностиката излезе "ТЕМПЕРАТУРЕН ДАТЧИК НА ИЗПАРИТЕЛЯ" , това чудо къде се намира и колко струва колеги , колата е шкода фабия 1.4 16 в бензин комби 2003 год . БЛАГОДАРЯ ВИ 

Редактирано от Toni96
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На баща ми на фабиятА го сменях ( ляв волан е).. Над педалите е :) лягаш с краката нагоре и главата на педалите и се стига с малко зор и издрани ръце

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви майстора иначе ми вика трябва да се сваля цялото табло какви работи ха...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Майстора иска да си изкара надницата. :). Иначе ако се наложи да се свали четвъртинката от таблото над педалите не е страшно. Точно нея свалят на английския линк.

Редактирано от felicialx
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубаво е да си изтъркаш грешките и да видиш дали вдига налягане компресора. Иначе да сваля се под волана пластмасите и позата с краката към тавата с главата на педалите.. При нас като взехме Преди 10 години фабиятА от италия имаше копче монтирано ... С него се имитира сигнал от Този датчик и климатика работеше.. Но ние си го сменихме и махнахме копчето

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте и от мен, за да не отварям нова тема за климатик ще ви питам в темата на колегата.

Климатика ми също не прави студено, компресора работи на диагностика излиза грешка

00819 - High Pressure Sensor (G65) 
            07-00 - Signal too Low
 
Това ли е клапана за високо налягане и къде точно се намира?
Как да проверя с диагностиката налягането на фреона за да разбера дали не е изтекъл.
В Рос Тех ми дават три съвета за проверка на грешката, първо да проверя налягането, второ да проверя кабелите на клапана и трето самия клапан да е развален.
Моля ви за мнения при изтриване на грешката я набива отново.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега на мене преди диагностиката един комшия е ел.майстор искара точно тази букса и ми каза че ток до компресора не стига и аз се чудя за какво е. КОЛЕГИ ПОМАГАЙТЕ :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това на снимката според мен е най–обикнновен сензор за налягане с буксата и кабела към нея.Има един момент когато байпасния клапан остава отворен и тогава компресора и да работи не вдига налягане ,сензора за високото налягане отчита ниска стойност а охлаждане разбира се няма.Но дали това е случая?Ами закачете на машината със шланговете и следете ниското и високото налягане как се променя при пускане и работа след това и колко е фреона 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Избираш HVAC модула и там би трябвало да има този параметър .Но нали се сещаш че диагностиката получава данни от сензорите монтирани в колата.Ако въпросния сензор за високо налягане е заминал то няма да разбереш какво е реална налягането.Затова се ходи във сервиз където директно закачат шлангове и гледат на живо на техните манометри.Това поне не отниема време .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

грешката е от липса на фреон.

Изтекла е цялата система от мястото което е на снимките.

Бях на сервиз но с подмяна на уплътнения не се реши проблема.

Продължава да изпуска точно от мястото където контактува челно тръбата с купето.

Някакви идеи имате ли?

post-881-0-44337100-1500271152_thumb.jpg

post-881-0-17181500-1500271167_thumb.jpg

Редактирано от jethro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това са двете оригинални уплътнения на тръбите на климатика, изпускаше и от двете места, сега след като са сменени изпуска от основата само на голямото уплътнение.

post-881-0-12546100-1500275786_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега болтовете с оригиналната дължина ли са?Ако са по–дълги няма да обират докрай .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега болтовете с оригиналната дължина ли са?Ако са по–дълги няма да обират докрай .

 

Да оригиналните са, нищо не е подменяно и препрявано по тръбите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да го погледне човек дето си разбира от работата.То да не установиш защо има теч не голяма работа но явно....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Здравейте,

 

Реших си проблема, оказа се ТРВ клапана.

Беше се разцепил и оттам изпускаше фреона.

Големи благодарности за Милен от Елбатрон, наистина са богове на климатиците.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.