Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

микрон доцев ЕООД


Recommended Posts

Преди време ми се появиха стържещи звуци при спускане и вдигане на стъклото на шофьорската врата. Нямах много свободно време и реших да отида при микрон моцев, воден от добрите отзиви за тях. Оставих си колата след 3ч се обадиха и отидох да я взема. Стъклото вече работеше безупречно, но.....

1. Една голяма грозна резка, на тапицерията на врата, плюс джойстика за огледалата вече е леко надигнат от долния край. Не може да се оправи!

 

post-508-0-14961400-1499325148_thumb.jpg

 

Казвам си, ОК не е знаел, че елементите пред дръжките за вратите се отварят от другия край. Случва се.

 

2. След два три дена, панела около бутоните ми остава в ръката. А, как стана това? Панела счупен, вече съм им набрал, но и напълно ми е ясно, че за 10 годишно тогава кола, пластмасите не са това, което бяха в началото. А всякакви рекламации по корите, са обречени.

 

Снимка на моя панел и чисто нов, вижда се как е счупен.

post-508-0-39311000-1499325388_thumb.jpg

 

post-508-0-67758400-1499325400_thumb.jpg

 

3. Горе долу по същото време и плафона в шофьорската врата, започна периодично да изпада и увисва на жиците си. Както и да го намествам, все си падаше, докато един ден не го размазах между вратата и рамката, защото не видях, че е увиснал. След като си взех нов, разбрах защо не е можел да се задържи.

 

post-508-0-00248700-1499325593_thumb.jpg

 

post-508-0-13742000-1499325611_thumb.jpg

 

Минаха още няколко месеца и ми се счупи бутона за предно дясно стъкло.

 

post-508-0-11166300-1499325690_thumb.jpg

 

Отделно, като стъпя на паваж имам метално дрънчене откъм вратата. Просто този, който я е правил в микорн доцев, е  седнал на седалката и оттам е ръчкал с отверка и джойстика за огледалата и плафона за вратата и бутоните откъм грешната страна. За пластмасата на бутоните е много специфично захващането и точно за да НЕ я счупиш се сваля по определен начин. Като не е разбрал как, е напъвал по бутоните. Не знам за друга Фабия да е сменяла блок на стъклата, заради счупен бутон, корозирала платка да, но не и заради бутони! Дрънчането  по павета, сигурно е причинено от недомислието на Шкода, вместо гума да ползват порест уплътнител за тавата, съответно този уплътнител се разпада след време, ОК, но вместо да сглобяваш така, да бяха сложили една лента, да се бяха обадили да кажат, абе уплътнението ти се разпада, друго решение ше изисква допълнително заплащане и т.н. Извод - микрон доцев твърдо НЕ!!!

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много кофти история колега. Всеки на твое място би бил гневен и възмутен.

Принципно има доста доволни колеги от този сервиз, но явно ти си изтеглил късата клечка. 

Дано си попаднал на някой нов и неук, който бързо да са разкарали, че иначе - лоша работа.

 

С две ръце те подкрепям в недоволството ти към мърлявата работа на "майстора".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз се изненадах,като ви видях да ги хвалите.

Има доста лошо отзиви за тях.

Явно имало защо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 седмици по-късно...

Ако ви трябва ново жило за някоя стара по-екзотична или ретро таратайка, дето няма за нея по магазините - това е сервизът, където ще го направят. Ама не разбирам защо да се ходи там с по-модерни коли, за които си има специализирани сервизи и наличности от нови части. Естествено, че няма да знаят как точно се сваля плафона на Фабия примерно, ако не им се е налагало преди... и аз не съм във възторг от обслужването пък и от цените им напоследак, но за някои неща просто нямат сериозна алтернатива в София.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ви трябва ново жило за някоя стара по-екзотична или ретро таратайка, дето няма за нея по магазините - това е сервизът, където ще го направят. Ама не разбирам защо да се ходи там с по-модерни коли, за които си има специализирани сервизи и наличности от нови части. Естествено, че няма да знаят как точно се сваля плафона на Фабия примерно, ако не им се е налагало преди... и аз не съм във възторг от обслужването пък и от цените им напоследак, но за някои неща просто нямат сериозна алтернатива в София.

 

Не знам... аз съм виждал и ферари там, виждал съм и бегачки RS6, на които шибедасите са дали фира, пък не можели да си намерят на нормална цена жило и механизъм... виждал съм и много мерцедеси там, на които в мерцедес дадената счупена част от механизъма не се продава отделно, а цената е да не ти казвам :) Та... може би затова се ходи... :) За другите неща - не мога да коментирам - всеки си определя политиката спрямо неговата гледна точка, защото:

А. плащат се сметки;

Б. плащат се заплати;

В. за чий му е бизнес на човека, който не печели, или печели точно толкова, че да е на кръгла нула или да не стигат парите да си живееш спокойно, пък... :)

 

И така :) 100 вида гледни точки.

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Митак, като не знаят как се разглобява, няма да започват! В момента всеки сервиз има ремонтни ръководства, къде придобити легално, къде дръпнати от някой тракер. Друго резервни части няма! Има смяна на цял възел, заради износването на една пластмаса. И съответно се предлагат в мрежата буквално за жълти стотинки. Затова масово магазините не ги нямат в наличност и т.н. Специално моя случай, а и други, чупи се пластмасов водач, очевидно лош дизайн. Понеже ми е единствена кола, нямам опция да я разглобя (тавата на врата е нирована впрочем) и да се окаже, че и нещо друго е заминало. Затова съм отишъл.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбрах Ивчо, другия път ако имаш подобен проблем звънни ми да те пратя при един приятел в Лозенец - посред зима, когато жена ми си прецака ел. повдигача на шофьорското стъкло на Крайслера и не можеше да се затваря, той го оправи спешно без оригинални части, само с подръчни средства и без да прецака нищо по корите, дръжките и плафоните... удоволствието струваше 60 лв. Бих го пуснал в белия списък, обаче човека и без друго си има предостатъчно работа по понятни причини, но ако е да услужи на мен или приятел все ще намери време...

Редактирано от Krankenstein
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Силно се съмнявам че има подобни ръководства в сервизите.Според мен нищо няма и се разчита само на натрупания опит и чат пат в нета някое описание качено от ентусиаст.

Без да оправдавам сервиза може просто на Иво пластмасата да е станала твърда с годините.Често съм чувал колеги директно да казват че като минат години и като разглобяваме "все нещо се чупи"

Затова може просто Крайслера да е имал гъвкави пластмаси и малко късмет и...става работата.Ама не значи че на друга кола ще е същото

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един голям минус и от мен!

Слагам дискови спирачки отзад на Голф2 Синхро , жила за ръчна няма и вземам от ГТИ с идеята да ги скъся и съответно вземам размера по колата и бележа всичко , направиха ги бързо и за сносни пари , но като монтирах едното - греда по-дълго с два сантиметра и няма реглаж. Подложих втулка и стана , но ме човърка къде съм сбъркал , докато не извадих второто жило - топчето запресовано на два сантиметра от белега ... ами толкова им е работата ... наистина правят всичко по жилата , ама каква е файдата като и елементарен размер не могат да спазят?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

И аз ходих при тях да ми оправят шофьорското и задно "шофьорско"  стъкло. За час работа им оставих 160лв +/- не помня. Най-голямата драма е, че работят само в работно време и са на майната му, което за мен е доста кофти. Не мога да ги посетя пак за "рекламация". 

 

Наложи се да си свалям кората на шофьорската врата, защото стъклото падна и не искаше да се вдигне. Трябваше сам да си го оправям. 

На всичкото отгоре единият "винт" захващащ кората към вратата не го бяха дозавили, а само започнали и ми проби дупка в "колоната". Това на предната врата.

 

Задната кора изобщо не я бяха захванали. Веднъж на един пасажер му остана в ръката. Първо ми дойде да го препсувам, че ми е счупил врата, после се усетих, че кора не се вади толкова лесно. Захваната е в момента... Някак си. Не бяха сложили винтчетата по краищата, а само единия за дръжката.

 

Кво да ви кажа. Аз защо започнах сам да си ръчкам по автомобила.

 

Претупват работата, но при положение, че имат толкова много клиенти могат да си го позволят.  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 месеци по-късно...

Мислех да пиша за въпросната фирма в другата тема, но след като ми се наводни джипката си е точно за тук. Тези въпросните наистина ми оправиха сълзенето от панорамата, но за забравили да пъхнат една трабичка (от която се отича всичката вода от стъкления таван) и за нещастие всичко се стичаше в краката на шофьора. Хубава локвичка си имам сега :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен на октавияте ми се беше запушила същата тръбичка за оттичане на шибидаха. Водата се стичаше през плафона над скоростния лост. По спомен трябваше да се разкачи тапицерията на колонката до предното стъкло за да се намести.

Запушването беше в долния край, зад подкалника. Изкарах около шепа кал и листа. 

 

Много неприятно се е получило при теб. Дано бързо оправиш пораженията и хубаво да изсушиш мокета , че иначе ще мирише гадно и ще се зпотяват прозорците.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Запотяването се лекува лесно. Парното се справя бързо, но влагата е налице и миризмата ще дойде рано или късно. Добре, че е хладно сега. Мисля да вкарам духалки и да греят на мокета. Само ще я гледам да не се запали. Лошото е, че замина и ел. седалката. Ще трябва и нея да правя сега :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пусках тема за течащ шибедах и временно реших проблема като използвам ВиК тиксо докато намеря време да откарам колата до София, до Микрон Доцев, но почвам да се замислям!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...
  • 2 месеци по-късно...

Колеги разбирам Ви напълно от доста години се занимавам с VAG групата и мога да споделя малко опит Микрон Доцев са спец във възтановяването на механизми с жила. Наблягам на  възтановяването на механизми с жила. За тях е важно да направят механизма другото е рутина. Когато работиш  и не мислиш едно недоглеждане води до проблемите на колегата, а след това до зауба на клиенти. Аз също съм имал такива проблеми и то не само с тях за това когато аз правя един автомобил се работи внимателно и с правилните инструменти.  За мен е важно клиента да е доволен и всичко да е в оригиналният си види в безупречно състояние. Но незабравайте че и вие самите незнаете дали някои преди вас не го е закрепил колкото да изкара моментно, защото съм бил свидетел на доста такива случки. Мога да помогна на всеки един съфорумник за да не сте разочаровани от подобни неща.

 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.