Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

O2 Elegance 2.0TDI 140ps BKD


al3xxx

Recommended Posts

Айде от 1.8Т (след като вложих една торба пари и буквално ще направя подарък на някого, дано поне да е от форума) ПАК на TDI, този път вече не 1.9, трябва да има прогрес - 2.0TDI.

Надявам се всичко да е наред, засега само КАТ сме минали, нищо друго. До тук от 1000-та км съм сигурен, че главата не е спукана и че маховика е нов. Останалото след като поразглобя.
Ще продължа темата след като се разделя с О1, разплатя си борчовете от части и изляза от депресията, че вече нямам Laurin&Klement автомобил...

Прилагам 2 мътни снимки, но нямам други към момента. Именно това беше и причината да не присъствам на тазгодишния събор, за което се извинявам на всички.

Поздрави

 

post-15035-0-03420100-1497351910_thumb.jpgpost-15035-0-94546400-1497351918_thumb.jpg

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 59
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Mishelle

    3

  • skodko

    7

  • Боре

    3

  • al3xxx

    29

Най-много писали в темата

Честито! И тази може лека полека да стане L&K, а защо не и по-добра... Успех!

Редактирано от zloQQ
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря!

Хаха живот и здраве малко ще ми трябва да я метна и нея

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито !!!! Ще следя с интерес прогреса по нея :plate_skoda:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря!

Премиерата - скоро хаха

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

И така след като вече "стъпах на крака" след раздялата с О1, реших да започна с леко освежаване, въпреки, че имаше още 6-8000 км до смяната им:

Всички филтри и двигателно масло Motul X-clean 5W40. post-15035-0-70151600-1500997288_thumb.jpg

 

Чистачки, каквито й се полагат:

post-15035-0-91819700-1500997469_thumb.jpg

post-15035-0-73437400-1500997541_thumb.jpg

 

Профилактика на климатична система и хайдеее към София - Пепино трябваше да се намеси - топло палене, изолиране на ЕГР и разбира се разумна намеса в силата, без да товарим турбината.

Резултат - стана TDI-то, за което бих прежалил 1.8Т, а и ще ограничавам популацията на насекоми хаха

post-15035-0-35891800-1500997920_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря! Наистина е така - нисък разход, високи нютони.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Би ли споделил каква разлика в поведението на колата усещаш след ремапа. В какъв оборотен диапазон я караш сега и преди. За разхода на гориво е още рано да се каже, пък и още и се кефиш...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Би ли споделил каква разлика в поведението на колата усещаш след ремапа. В какъв оборотен диапазон я караш сега и преди. За разхода на гориво е още рано да се каже, пък и още и се кефиш...

 

След ремапа усещането е, че вдигаш една предавка по-горе и се движиш по-леко :) Това го усетих на моята бившата, след като Пепи я беше пипнал :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Разликата е много осезаема.

Първо колата стана много по-рязка на ниските предавки.

Второ преди ремапа 5та предавка беше нещо като "половинка между 4та и 6та" - не беше качествена. След ремапа 5тата ми е като 4та немога да я позная, сякаш смених скоростната кутия хаха  - по този начин спокойно изпреварваш без да товариш маховик примерно на 6та на ниски обороти под 100км/ч, нито пък да си в прекалено високи, за да изцедиш 4та така до 115-120, че да влезеш директно на 6та.

Трето много важно също на 6та при почти отнета газ около 120-140кмч при подаване на дори много лека газ - колата поема мигновено, преди имаше леко замисляне (нещо като турбо дупка).

В момента ускорява мощно на всички предавки.

Разхода слезе надолу определено - вярно е,че още й се радвам, но към София  и обратно пътувах през магистрала Тракия на темпомат на точно 2500rpm - това са малко под 140кмч и моментният ми разход по борд беше окол 3.8 в най-добрия случай при сравнително равен път с лек наклон.

На връщане след  ремапа, отново експериментирах и наблюдавах, че моментните данни паднаха под 3, а дори до смайващите 2.4 - това ми дава право да мисля, че колата се движи с по-малки усилия и от там евентуално разходът пада.
Не съм засичал на колонка, предстои ми дълъг път скоро - ще пиша впечатления.

 

Пепи определено знае какво прави, мисля че дори няма нужда да го хваля!  :)

Редактирано от al3xxx
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забелязъл съм ,че по магистрала Тракия (посока София),всичките автомобили които съм шофирал,качват разхода с 0,5-1л. ,спрямо обратната посока заради повечето изкачвания ;):)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е, след като направя 2-3 хил. км ще споделя за разхода като цяло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Започна се - цялостно професионално изпиране, при тапицер и приятел, занимаващ се с претапициране тавани в Шумен.

 

post-15035-0-94685400-1503938026_thumb.jpg

 

Резултатите утре, като я взема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Позабавих се със снимките на изпрана, чиста и неопетнена Октавияна, но ето две:

post-15035-0-95138700-1505128278_thumb.jpgpost-15035-0-02230900-1505128281_thumb.jpg

 

Цялостно изпиране, много доволно (без таван, за него имам план, който ще споделя в проекти по-нататък)

Редактирано от al3xxx
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

И така, след известен застой - не се стърпях, а уж "нямаше да правя нищо по двойката..."
НО за жалост градушка нанесе 5-6 точки по колата, макар и да я спрях под дърво, не успях да я опазя и нямаше как да я гледам такава, единичката на работа като спре до мен да е по-лъскава от двойката...

И така се започна -  първо обмислях варианта за издърпване с вакуум, защото не бяха дълбоки вдлъбнатини, след това пастиране, но като ще е гарга - да е рошава хайде безпощадно цялостно боядисване хаха:

post-15035-0-89348900-1509904818_thumb.jpgpost-15035-0-71902200-1509904819_thumb.jpg

post-15035-0-06221400-1509904875_thumb.jpgpost-15035-0-68940300-1509904873_thumb.jpg

 

Бояджията е същият бивш колега от Мото-Пфое, който прави единичката, само вече смени "офиса" - работи за мой близък познат, който реши да разшири дейността - търговия с авточасти и направи доста сериозна инвестиция в сервиз.

След дълги спорове с бояджията и разглеждане на картите на цвета, с цел намиране на по-наситен с перла цвят, решихме че оригиналният - 9901 си е с най-много частица и успях да го склоня да пръска него (на бояджията така му се искаше да прави някакви щуротии като с предходната...)
Мисля, че се получи доста добре.

post-15035-0-99704900-1509905273_thumb.jpg

 

В момента е до този етап, остава да се боядисат страниците и броните.

post-15035-0-27953700-1509905372_thumb.jpgpost-15035-0-91708100-1509905372_thumb.jpgpost-15035-0-41400000-1509905371_thumb.jpg

 

Следва продължение :)

Редактирано от al3xxx
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пропуснах да спомена, че от много мозък си махнах преден ляв калник... разлепих го безаварийно САМ, за което тенекеджията после ме черпи и каза, че съм ***, но исках да проверя как са отвътре /имам фобия от ръждата/, та нямаше му нищо и го върнах обратно залепих го с ПУ, оригиналното лепило е твърдо и се чупи трудно, съветвам да махате калници само в краен случай, голям екшън е.

 

И така тази седмица си получи заслуженото:

post-15035-0-11668600-1510518018_thumb.jpgpost-15035-0-32632000-1510518015_thumb.jpgpost-15035-0-83615000-1510518019_thumb.jpgpost-15035-0-09705700-1510518019_thumb.jpgpost-15035-0-36838800-1510518017_thumb.jpgpost-15035-0-15290200-1510518014_thumb.jpg

Но докато чакам, не ме свърташе на едно място и айде да си "светна" фарове и халогени. Шлайфане и  пастиране - имаха яко камъчки, след това за да ги съхраня - "3М" напълно прозрачно предпазно фолио, поставено при Миро-фолио (страхотен специалист).

Станаха доста добре:

post-15035-0-88431000-1510518330_thumb.jpgpost-15035-0-77482900-1510518331_thumb.jpgpost-15035-0-56399300-1510518332_thumb.jpg

 

И накрая ето я на - утре отивам да я събирам и ще дам снимки в сглобен вид.

post-15035-0-59737300-1510518020_thumb.jpg

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

И ей ги на патетата (2255) лъскави и подредени:

 

post-15035-0-04600400-1511469186_thumb.jpgpost-15035-0-68010300-1511469186_thumb.jpgpost-15035-0-27058400-1511469184_thumb.jpgpost-15035-0-52731400-1511469187_thumb.jpgpost-15035-0-02013800-1511469185_thumb.jpgpost-15035-0-44258500-1511469183_thumb.jpg

 

Специални благодарности още веднъж на много силен човек от форума за съдействието с табелите от Еуратек:

post-15035-0-69220100-1511469353_thumb.jpg

 

Това е за сега по екстериора. Междувременно е за фолиране и с 50% LLumar  и на предни стъкла (да не я напича много лятото, нищо че няма кожа хаха).

Остава да се заиграя с интериора малко.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито! Прекрасно изглежда!  :banger_2:  И сега зимата с градския ли? :P Аз не бих издържал при тоя вид да я подложа на дъжд от чакъл и сол във всичките й производни.  :blush:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво Алекс, адмирациЙ!

Да ни я покажеш на живо поне 2-ката, преди да си я сменил, ей :D Знам, че е рано за смяна все още, ама да си кажа :P

И аз съм в очакване на следващия ъпдейт :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Алекс, браво, браво и пак браво!!!

Не познавам, друг като теб.

Голям!

Със здраве, да и се радваш много!

 

П.С.Сега е моментът, да си купиш нещо за 500-600 лева, да изкараш зимата. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички!

Ще ме обидите... Да не мислите че единичката я карах зимата - от две години си имам боен танк модел "Хитлер" за есенно-зимния сезон.

Не признава кал, камъни, сняг, лава хаха

post-15035-0-12446600-1511765448_thumb.jpg

post-15035-0-75716700-1511765752_thumb.jpg

 

П.с. Ники - тази ще има ревю вече обещавам! Не съм и помислял за смяна, а и за Кодияк няма пари хаха

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.