Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Индикаторна лампа (фарове) табло...


jorojoro

Recommended Posts

IMG_20170611_221512.jpg

Днес като включих фаровете, индикаторната лампичка на таблото не светна :(

Фаровете са окей :)

 

Възможно ли е да е заради изгорял бушон?

Ако не е бушон, (предвид, че трябва да се свали таблото), колко би струвала смяната на крушката? Кой да търся?

 

Поздрави!

Редактирано от jorojoro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Таблото се сваля елементарно. Ако е изгоряла крушката не знам как се води, за да си я купиш - на мен цели крушки ми липсват - Check engine например :D

 

Направо отивай в първия магазин и си вземи крушки. 

Редактирано от cenarius
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В смисъл? 

 

Сега е късно, утре мога да направя клип как свалям таблото  и да ти покажа каква крушка има вътре - държи се на два винта хванти в горната част, скрити с пластмасови капачета. Наведи се и погледни нагоре - ще видиш капачетата. Там са, най-вероятно торкс 20 или 25. 

 

Ако имаш изгоряла крушка/липсваща ще се наложи да си закупиш - т.е. отиваш в първият магазин и искаш крушка за табло на Октавия 1U. 

 

 

edit:

 

Ето го решението:

http://workshop-manuals.com/skoda/octavia-mk1/body/body_work/trim_noise_insulation/dash_panel/removing_and_installing_the_dash_panel_08.98_?/

 

Свалят се двете капачета - под тях се показват два болта. 

След това на самото табло явно има още два болта. По спомен волана не пречи. 

Таблото, за да го извадиш трябва да го транслираш надясно (или наляво), за да го освободиш от "щипките". Има 2 снопа с кабели, които се откачат лесно и след това не може да се объркат. 

 

Ако волана все пак пречи  - с отверка филипс (кръстата) се бута еърбага и после с някой по-голям "М" (triple square) или с торкс 45 сваляш волана. 

 

Ако и това не помогне утре наистина ще сваля моето табло, хем ще си взема и аз крушки. 

Редактирано от cenarius
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Габариите светят ли? Лампичките на рег. номер?

Имах същия проблем и се оказа предпазител. При мен изгоря, защото китайските ледчета на рег. номер се бях стопили направо.

 

П.п. Става въпрос за тойота ленд круизер.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Габариите светят ли? Лампичките на рег. номер?

Имах същия проблем и се оказа предпазител. При мен изгоря, защото китайските ледчета на рег. номер се бях стопили направо.

 

П.п. Става въпрос за тойота ленд круизер.

Всичко си работи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробва ли да свалиш таблото да провериш за изгоряла крушка? Или те е страх? 

Страх ме е :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно те разбирам!

 

Утре ако има среща - ела и ще извадим моята крушка от airbag-а, която само свети и ме дразни, и ще ти я сложим на късите :D

Редактирано от cenarius
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 ела и ще извадим моята крушка от airbag-а, която само свети и ме дразни,

Така ли решаваш проблемите?

:friends: 

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата вече беше в 3 сервиза, имам и тема в която искам някой да ми помогне да го оправим ;)

 

 

Ако имаш предполжения, че можеш да ми изгасиш лампата по някакъв начин давай да действаме. Бири, инструменти обяди всичко носим :) 

Редактирано от cenarius
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно те разбирам!

 

Утре ако има среща - ела и ще извадим моята крушка от airbag-а, която само свети и ме дразни, и ще ти я сложим на късите :D

Мерси за предложението, обаче утре ще съм си в София привечер... но пък имам намерение да се възползвам от предложението при първа възможност ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да използвам темата на колегата, и при мен изчезна индикацията за къси/дълги светлини, светлините за мъгла работят, светкавицата също. Та въпроса ми е как се маха ключа за фаровете?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвах да го издърпам, но ме достраша не го изкъртя, че нещо се запъва гадината.

Както е в положение "0" го натисни навътре,след това въртиш на "габарит" и излиза.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както е в положение "0" го натисни навътре,след това въртиш на "габарит" и излиза.

Благодаря, смених го. Явно не всичко става с груба сила....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, смених го. Явно не всичко става с груба сила....

И оправиха ли се нещата след смяната на ключа?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.