Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Дали съм за смяна на съединител ?


igyumishev

Recommended Posts

Колеги от известно време имам съмнение, че съединителя ми е заминал, до сега не съм се сблъсквал със смяна на целия комплект, веднъж, на една от предишните ми коли се наложи смяна на горната помпа, но ситуацията беше съвсем различна. Та така, самият педал е мек, няма затруднено движение, нито чувам странни шумове, но започна да отделя много високо, а като я покарам повече из града започва да отделя където си пожелае и изпадам в ситуация, на ученичка туко що взела шофьорска книжка и подскачам по Варненските светофари от форсиране с цел да не изгасна. Съединителя е оригиналния, на 206 хил.км е вече, което ме навежда на мисълта, че вече му е дошло времето. Баща ми ми вкарва някакви трикове в главата, да съм пробвал на не много висок бордюр да се кача с двете предни колела и ако имало затруднение, значи е заминал по разписание, не знам колко е вярно, но реших да го пробвам този "трик" и наистина доста газ трябваше да и подам. Някъде четох, че можело да е само притискателя, но на цена от 250-300лв. за комплект, по-добре да го сменя целия. Ще съм много благодарен ако изкажете мнения по въпроса :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... като я покарам повече из града започва да отделя където си пожелае... Съединителя е оригиналния, на 206 хил.км е вече, което ме навежда на мисълта, че вече му е дошло времето. Баща ми ми вкарва някакви трикове в главата, да съм пробвал на не много висок бордюр да се кача с двете предни колела и ако имало затруднение, значи е заминал по разписание, не знам колко е вярно, но реших да го пробвам този "трик" и наистина доста газ трябваше да и подам.

 

При челно качване на бордюр с двете колела едновременно наистина трябва много газ, дори и да е наред съединителя. Даже и може да го запалиш. Тъпо е да мъчиш така колата и окачването. По диагонал - първо едното колело, после другото. И задницата така.

 

Теста е - дърпаш ръчната и тръгваш от място. Ако угасне двигателя, съединителя е добре. Значи не приплъзва.

НО, това че сменя мястото на отделяне Не е от съединителя, а от привода. По-вероятно долна помпа. - работния цилиндър, който бута вилката.

Първо провери там и след това съединителя.

Това, че е на 200хил. нищо не означава. Може да изкара и до 300. Т.е. не е критерий

 

п.п. да си оправя И-краткото.

Редактирано от joro-120L
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При челно качване на бордюр с двете колела едновременно наистина трябва много газ, дори и да е наред съединителя. Даже и може да го запалиш. Тъпо е да мъчиш така колата и окачването. По диагонал - първо едното колело, после другото. И задницата така.

 

Теста е - дърпаш ръчната и тръгваш от място. Ако угасне двигателя, съединителя е добре. Значи не приплъзва.

НО, това че сменя мястото на отделяне Не е от съединителя, а от привода. По-вероятно долна помпа. - работния цилиндър, който бута вилката.

Първо провери там и след това съединителя.

Това, че е на 200хил. нищо не означава. Може да изкара и до 300. Т.е. не е критерий

 

п.п. да си оправя И-краткото.

Интересното беше, че бордюра не беше кой знае колко висок, иначе ми се е налгало да се катеря понякога по по-високи бродюри и винаги съм я качвал по диагонал и имаше известно "мъчене", но тези упражнения сигурно има 5-6 месеца от както не съм ги правил, защото все си намирам свободно място за паркиране, а тогава проблема го нямаше.

Колкото до теста с ръчната ще пробвам, въпреки че на няколко пъти ми се е случвало да забравям ръчната, тъй като веки път си чакам колата по 3-4 минути и вдигам ръчната да не седя на спирачка, чак да съм карал на ръчна не се е случвало, тъй като явно е доста добре затегната и доста се усеща, но няма признаци да угасне, но както казах, не съм го пробвал нарочно да видя какво ще стнае. Все пак благодаря за съвета, ще пробвам :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стана една двусмислица, ама карай. :)

Тя, ако колата не угасне и си тръгне на ръчна няма проблем.  Може и да не е толкова натегната. Може и да не си я дръпнал докрай.

Въпросът е, че ти пускаш съединителя напълно при потегляне, но нито двигателя гасне, нито колата тръгва. Все си мисля, че феродовия диск ти е наред и не боксува.

Приплъзването се усеща и при ускорение на високите предавки 4та-5та

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опитай следното:

Спри на място, включи на първа и задръж съединителя натиснат. Ако има проблем с помпа или цилиндър колата ще тръгне сама след време. Ако си с жило - погледни за разплетени нишки.

 

Приплъзващ съединител се усеща най лесно на 5 предавка, колата се форсира, а не върви. Ако имаш оборотомер е още по лесно!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.