Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Проблем с хидравликата


GrimReaper

Recommended Posts

Здравейте, колата е Фабия 1- тди 101 к.с. От близо седмица имам проблем с хидравликата. Волана е супер тежък и много трудно успявам да го завъртя. Изкарва ми грешката с волана на таблото само докато съм в движение, спра ли на място грешката изчезва, но волана остава все така тежък. Днес ходих на майстор и изкара грешка в адрес 44- за нисък волтаж или че не достига ток. Майстора замери клемите на акумулатора и всичко беше наред, след което ми каза, че за смяна е модула на хидравликата. Бих изкал да попитам дали не е възможно да е от датчика. Ако наистина е от модула проблема, при покупка втора ръка трябва ли да търся модул с някакъв специфичен номер (код) или мога да взаимствам от всяка Фабия с помпа/рейка TRW. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,провери ли бушоните? Номер 7 в таблото да лявата врата и номер 3 над акумулатора.

http://skoda-fabia.5go.ru/html/10_0.htm

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом е дало грешка за нисък волтаж, да не би да е от акумулатора? Когато купувах моята Фабия, тъй като беше седяла доста време, акумулатора беше заминал и Power Assisted Wheel не работеше и на таблото светеше за волана. Смениха акумулатора и всичко се оправи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , проверихте ли алтернатора за презареждане? Така както го описваш , че лампата гасне на малки обороти на мен на такова ми прилича.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами майстора я закачи на ваг-кома, видя грешката, след което измери акумулатора и заключи, че е от модула на сервото. Нищо друго не е проверявано. Ще трябва да отида в понеделник отново.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди малко като запалих колата чека на таблото светеше (което не се беше случвало до сега на спряна кола) и хидравликата работеше и беше супер лека. Покарах около 5 км., след което изгасих колата и като я запалих хидравликата отново не работеше и чека светеше отново само когато съм в движение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...
  • 3 седмици по-късно...

Пътя го минах.затова пиша.

По принцип маслото е зелено към  Nr.05161.
 
 
Има 3 грешки,бушони описани от колеги по нагоре ,щуцер от маркуч или  смяна на цялото  TRW.
 
p.s
Попаднахх на 3-ти вариант.
Нов алтернатор,нова батерия,ново TRW,със стара помпа,грешките се изчистиха и карам като Ф-1.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.