Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Смяна на съединител+маховик О2


alexys_666

Recommended Posts

Здравейте колеги,

 

Отварям тема за смяна на съединител и маховик понеже моят момент за смяна настъпи и бих искал да получа по-ясна информация от колегите които вече са минали по този път!

Моят модел е О2 2.0 TDI (BKD) (140 к.с) Силно се интерсувам колко пари ще ми излезе ремонтният комплект с маховик? За трудът знам че е около 300 350 лв ..поне толкова взимат в сервиза който ходя аз.

Както и към коя марка да се насоча .. доста гледах из форумите има различни мения и различни цени? Ако някой скоро е сменял моля да сподели.

 

Благодаря на всички предварително.

Редактирано от alexys_666
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

02 FL 1.6 TDI 7DSG - смяна само маховик - 100 лева за работа, а маховика LUK го взех по спомен за 700 или 800 лева от приятел който има магазин и ми го даде без печалба на цената която го взима той. Съветвам те да вземеш LUK или SACHS. Иначе на маховика цената без отстъпка беше малко над 1200лева.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно за този мотор момчетата в Герман (има ги в белия списък) ми взеха 150лв за труд с мои части, като това се случи есента. За сакс съединител и маховик в магазина ми искаха 1300лв, като мой познат ми ги изпрати същите от Англия с доставка около 800лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз го смених преди 3мес на о2ката. Комплект, нерециклиран(фабрично нов произведен във Франция) на ЛУК, изрично от няколко места ми казаха, че ЗАКС дават много дефекти. Усилен вариант на маховик(за 170кс), съединител, притискател и тн - 650лв с 1год гаранция, с моята отстъпка в Техко. 250лв отделно за работа в Трансексперт с клубната отстъпка. 8х км до момента и няма грижи.

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм с сменен комплект от преди 2 седмици - ЛУК. Доста по-мек е педала в момента.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди смяна на маховик е добре да се диагностицира състоянието на каретата. Аз смених всичките. Теста за вътрешните е вибрации във волана при ускорение. Външните тропат при ускорение в завой.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моята шкодичка е с BKD мотор. Сменях комплекта преди три месеца и ми излезе 1100 лв. с работата. Като частите са на LUK.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз зех от ет комплекта през познат на sach 930лв.

Няма как да е от ЕТ за тези пари... Дори и да върнеш, стар оригинален маховик и дс вземеш рециклиран, комплект излиза много повече оттам. Това е цена само за маховик, рециклиран със замяна на стар.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така като гледам клоня към LUK  а относно цената по мои представи 1100 -1300 лв. би трявало да ми стигнат. Ще разбера дугата сряда тогава имам час при доктора!

Благодаря за инфото на всички ще пиша като стане ясно какво що и как се е случило всичко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз го смених преди 3мес на о2ката. Комплект, нерециклиран(фабрично нов произведен във Франция) на ЛУК, изрично от няколко места ми казаха, че ЗАКС дават много дефекти. Усилен вариант на маховик(за 170кс), съединител, притискател и тн - 650лв с 1год гаранция, с моята отстъпка в Техко. 250лв отделно за работа в Трансексперт с клубната отстъпка. 8х км до момента и няма грижи.

Те изрично са ти казали ама нали си вшдял в темата на Трансексперт - кутия Люк, а вътре Закс.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те изрично са ти казали ама нали си вшдял в темата на Трансексперт - кутия Люк, а вътре Закс.

Ники, нещо си се объркал... Беше се случило при Евгени, но с друг клиент. Попитай в темата, не ме обиждай така! При мен всичко си беше наред. Леко е размазана снимката на маховика, затова ти я качвам и в дропбокс https://www.dropbox.com/s/38clw62omj6l8gz/IMG_20170203_134445.jpg?dl=0

 

Аз кутията си я отворих още в магазина, лично й скъсах заводската лепенка!

 

Ако все още смяташ, че асоциациите са ти правилни, ще се обадя в Трансексперт да ти напишат във форума за коя кола е бил т.нар маховик с неясна марка!

post-7686-0-04189300-1496262530_thumb.jpg

post-7686-0-86333500-1496262607_thumb.jpg

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не виждам за какво се обиждаш?!? Не съм имал предвид твоя съединител, спокойно. Просто оплюваш закс, а се вижда, че люк пакетират понякога съединители закс, което показва, че същите не са толкова лоши, иначе люк не биха си рискували името с чужди боклуци. Просто предполагам, че в България има повече мантаци на закс.

Редактирано от niki
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ооо... Пак не си разбрал! Въпросната случка е съвсем друга. Била е отворена кутията и вероятно в склад нещо са гледали или връщали и просто накой друг пък е получил кутия от ЗАКС с ЛУК вътре!

Заводските са на Закс, но са със слаби пружини. Не издържат като усилен ЛУК.

А защо ме обиждаш ли - правиш асоциации на база прочетено и навързано набързо и ме клеветиш, че правя компромиси с колата си. Трансексперт сменят по няколко маховика на седмица. Но понеже аз се похвалих във фотума през м. февруари, че съм сменил маховика, а те са написали за някаква случка и видиш ли съм бил аз. Не, аз си обслужвам колите с проверени части и в доверен за мен сервиз.

И Закс е по-евтин от ЛУК, явно има защо. Моя фабричния нямаше друг проблем освен тропане на студено, но за 100х км е смешно. Та, да Закс са зле! Виждаме и последващите на 1.4тси също на Закс, пак тракат на место. В два магазина за части и в 3 сервиза познати ми казват, че закс имат много рекламации, за разлика от ЛУК!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И сакс и люк имат рециклирани боклуци (и ги продават за нови). Въпроса е каква партида са внесли и колко късмет имаш.

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И сакс и люк имат рециклирани боклуци (и ги продават за нови). Въпроса е каква партида са внесли и колко късмет имаш.

Съвсем правилно. Чаках го 40дена, нов, нерециклиран, усилен, от Франция(по спомен).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Беля, ти четеш ли? Повтарям НЕ СЪМ ИМАЛ ПРЕДВИД ТВОЯ СЪЕДИНИТЕЛ/ТВОЯТА КОЛА/ТЕБ.

Редактирано от niki
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте ..Ако някой се интерсува все още .. че гледам че темата се пренасочи в леко друга посока!

 

Като цяло :

Ремонтен комплект LUK с всичко включено 850 лв с отстъпка

Монтаж : 200 лв

И сега педалът е супер мек много съм доволен.

Няма звънтене и ромолене, както преди но за съжаление притрисането с ниска скорост си остана и е най-вероятно от друг причинител .. ще се търси в последствие.

Останами една лагер помпа, която ми я сменяха миналата година ако някой има зор мога да му я дам за (50-60 лв) знам че нова е около 130 - 140  лв .. карал съм я по млако от година но си е запазена и става.

Мисля, че е LUK ако някой го интересува да ми пише.

 

Поздрави на всички и благодаря пак за менията!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Димон отделя по отдолу много е комфортно и осезаемо се усеща разликата при вървене все едно.се е отпушила по хубаво върви.

А иначе тампони на скоростите не съм сменял. Аз си мисля че може да са карета че има тресене на волана при изкачване но може и да са и двете неща. Абе доста работи пак имам за правене сега и клапата за.мекото гасене ми се прецака и помпата горивната ми е протекла .ппфуу като тръгне на разкешване няма спирка! Ама това е положението.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде я ремонтира колата? На мен предварително ми казаха и за вероятност от нужда на нови карета и за тампоните на скоростите. Със смяната на съединителя, ако ги сменяш, нямаше да плащаш труд за тях...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Авто лъч в Абдовица при Иво ако го знаете.

Но за труд няма как да мина без да го плащам.

Аз само туд плащах при него за смяна на съединител понеже частите си ги купих от деуго място с отстъпка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.