Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Проблем с реле регулатора.


strazhara

Recommended Posts

Здравейте

Вчера по време на път при едно от спиранията за почивка при запалване на угасна лампата на за акумулатора. Закачих лаптопа и даде грешка, че няма връзка с алтернатора. Замерих с уреда 12,5в и се оказа, че не зарежда. Прибрах се без включени консуматори от близо 220км. Акумулатора издържа даже не се беше и разредил толкова много. В къщи разглобих от към динамото свалих капака и реле регулатора. Замерих на колектора двата пръстена и на тях имаше 3 ома. С един колега примерихме реле регулатора и се оказа, че той е проблема. При тест с лампа транзистора грее и на изхода на четките не излиза нищо и лампата не светва. Теста го правихме, като на  + от възбуждането(това което идва след като дам на контакт, контактния ключ) подадем захранване от ТЕС, а "-" от отвора за болтчето към корпус и на четките сложихме пробна лампа. Някой по запознат да каже дали е така?

Преди около 1500 км правих профилактика на динамото. Смених му колектора, четките и ролката и даваше при замерване 14,4(5)волта. Първо се зачудих да не би да не съм запоил както трябва колектора и той да е прекъснал, но при замерване дава 3ома и има връзка.

Да питам нормално ли е да изгорял реле регулатора от този моя ремонт?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених само четките, като старите бяха износени на половина  имаше доста живот.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и моят беше така,имаше четки,но не зареждаше не съм си правил труд да си играя с четки направо го смених целия марка cargo излезе към 40-50 лв

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре и аз ще проуча как са нещата в няколко магазина и ще взимам. Ама се чудя каква марка да взема?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте

Взех реле регулатор Мобилтрон , монтирах но сега не свети лампата на акумулатора, когато дам на контакт.

Извадих буксата от релето и примерих, че до нея идват 12 волта за възбуждане на алтернатора, но лампата не свети. Запалих колата и напрежението на заряд беше 14,52в.

Има ли някъде бушон или друго реле?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искай да ти сменят реле-регулатора. Вероятно е дефектен. На мен на друга кола не ми светваше лампата на акумулатора когато се прецака реле-регулатора. Когато го смених с друг светна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет

И при мен се получи точно така, даже без малко да разглобя таблото за да видя дали е изправно всичко там. В момента го дадох за рекламация с опция подмяна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.