Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топъл старт


vladkant

Recommended Posts

Здравейте, от известно време имам проблем с "топлият старт". Четох из форума малкото теми които намерих и във всичките проблемът се "оправяше" с лъжене на компа че колата била автоматик или се прикачало съпротивление и реле за време....за съжаление не мога да лъжа а и съм малко вързан в ръцете и не мисля че ще мога да се справя с това съпротивление и реле...

Т въпросът ми еследният: някой знае ли защо се получава този проблем с топият старт, какво точно се скапва че да почне да не може да пали когато е топла?

Не намерих симптомите на трудно палене при загрял двигател, при мен са все едно не достига гориво, когато след продължително въртене запали- работи като с недостиг на гориво. При мен проблем с топлия старт ли е (било болежка за TDI) или няма нищо общо.

Иска ми се ако е този проблем да го оправя без да го "побългарявам".

От това което прочетох, или компа се лъже че е автоматик автомобила, или се лъже със съпротивление от 1 килоом и реле за време че градусите са минусови за да може да впръсква повече гориво.

Причините поради което не желая да го "оправям" чрез долни лъжи и инсинуации :) е че колата ми е 4х4 и не знам къде и какво може да се обърка, а и не мисля че ще се справя с прибавки към ел системата.

Някой оправял ли го е без такива манипулации?

Благодаря на отзовалите се :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно не си намерил всички теми! Има още два варианта. Ревизия/нов стартер или пренаписване на картите за подаваното гориво в ecu-то на колата. Потърси в темата с белия списък Петър (Pepino) и се чуйте, за да ти оправи проблема! Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, от известно време имам проблем с "топлият старт". Четох из форума ................

 

Ето темата колега ... ЦЪК

Звъниш на Pepino и се решават нещата бързо и лесно :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен беше идентичен проблем,направих ревизия на стартера и всичко си дойде намясто когато смених акумулатора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен не е от акумулатора или стартер, като недостиг на гориво е.

От какво е възможно да се разбъзикват тези настройки, колата не е оставала без акумулатор, аз ли с начина си на шофиране нащо съм разбъзикъл или просто си е бъг в компа?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето темата колега ... ЦЪК

Звъниш на Pepino и се решават нещата бързо и лесно :)

Благодарско, ще му звънна да видя къде и как и т.н.

По принцип ми се иска (ако е възможно) да резбера от къде идва проблема :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нито е бъг, нито си разбъзикал, просто такава е картата заложена в компютъра. Като поостарее колата и нещо вече не в оптимални параметри - стартер, акумулатор паленето на топъл двигател става тегаво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 година по-късно...

Здравейте, при мен е същото. На студен двигател пали от 1/4 и колкото е по-топла  колата повече трябва да въртя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен се оказа температурен датчик :)

Имам друга тема във форума "темепературата играе" (или нещо подобно), оказа се от датчика- смених го и всичко се оправи.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.