Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Прегряване О2 при включен климатроник


alexys_666

Recommended Posts

Здравейте

 

Днес по рано писах за проблем с климатроника но мисля че е нещо по различно.

 

Като цяло проблема започна с това, че когато карам в града на всеки светофар спира да ми работи климатроника при потегляне пак започвава да работи, имам в предвид че спира да духа студено и после пак започва. Днес обаче установих, че започна и да прегрява, принципно никога не е минавала 90 C а днес стигна доста над 90 и странното е, че не се включиха перките на радиаторът. Реших да направя експеримент дали ще прегрява, като е без вкл. климатроник не загряваше в последсвие реших да пробвам да следя температурата чрез сервизният режим на климатроника този път с включен климатроник и отново започна да загрява, като достигна 110 градуса. И видимо и стрелката на таблото отчете покачване в температурата след това спрях климатроника и продължих да карам, като температурата започна да спада докато бях още в движение но след като спрях и колата поработи на място пак започна да се покачва.

 

Предполагам че проблемът идва от вентилаторите на радиаторът но ще съм благодарен ако някой е имал одобен проблем и сподели.

 

Благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При моята при включен климатоник /компресор / работят и двете перки. Едната се повреди и спираше да духа студено, тоест сама си гасеше компресора и отчиташе грешка. Но никога не ми е прегрявала. Виж дали работят и двете перки. Щом включиш компресора трябва и те да тръгват, като имат две скорости. И нещо друго. Измий добре радиаторите. Най добре ползвай и обезмаслител. Доста мушички събират.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип голямата перка командва малката. Ако е сдала багажа голямата може затова малката да не тръгва. Но имай предвид че не са евтини. Стефан от Елбатрон твърдо ми отказа да монтира на колата перка на "TOPRAN". Каза оригинална или поне "HELLA". Евтините се разбивали по остта а и компютъра не иска да ги разпознава или не сработват двете и т.н. Не помня коя от двете сдаде багажа при мен май голямата но с отстъпката над 30 процента която ползвам перката "HELLA" ми стъпи по спомен на 280 лева а може и 180 да беше. Виж Елбатрон в белия списък. Стефан е изключително кадърно и компетентно момче. Проблема е че за час ще чакаш десетина дни според мен.

Редактирано от ivanstoyanovvvv
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен проблема се оказа в клапата за меко гаснене. Даваше на късо и гореше предпазителя, на който са и двете перки отпред. Началните симптоми бяха същите, климатика духаше студено само в движение, на място дига високо налягане, защото не работят перките и изключва. Всичко това с уговорката, че моята е дизел BKD

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета оказа се 10 амперов бушон. Хем го гледах в неделя, че е изгорял но на схемата в книжката пишеше, че е за филтърът за твърди частици ( може и аз да не съм гледал правилно), но се оказа че е някаква оперативна верига на вентилаторите смениха ми го и всичко заспа и най-интересното и клапата за меко гасене проработи.явно е на обща верига.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клапата за меко гаснене и вентилаторите са на един предпазител, щом е изгорял има защо. По спомени моя беше 20А, при теб защо е 10, нямам идея. След кратки опити да удължа агонията сменяйки предпазители, смених клапата и сега, 2 години по-късно всичко е ОК. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен за сега работи всичко е Ок. В книжката пише че е 10А не знам защо при теб е бил 20 и аз нямам идея?Ще я покарам и ще видим до момента вече седмица нямам проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

За съжаление това май е често срещан проблем. Моята клапа е взех от ЕТ Пловдив, и сега август ще станат три години, нямам ядове за сега :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намерих няколко опции за клапи: Китайска Pireburg и Оригинална.

естественно по цена вървят и по същия начин възходящо. Някой със съвет към кое да се спра?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече почти 3 години карам с оригинална от ЕТ. Алтернативите, които ми предлагаха бяха с до 20% по-евтини и реших, че не си заслужава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намерих няколко опции за клапи: Китайска Pireburg и Оригинална.

естественно по цена вървят и по същия начин възходящо. Някой със съвет към кое да се спра?

Pierburg е оригиналният производител. Ако на клапата пише Pierburg, тя е истинска, а не китайска. На мен тази клапа ми се счупи преди 5-6 години (счупиха се 2 зъбчета на едно зъбно полуколело, така както масово се повреждат), купих си по-нова модификация Pierburg втора употреба (за 150 лв) и не съм имал проблем оттогава. Писал съм за това подробно в друга тема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.