Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Мнения за обява: Skoda Octavia 1.8T 4x4 Laurin & Klement


Tie

Recommended Posts

Здравейте Колеги,

 

Дали някой е разглеждал на живо следната Окти 1 и може да сподели мнения?

 

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11494921688420852&slink=3a3cxt

 

Благодаря предварително!

Редактирано от Tie
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За конкретната обява нищо не мога да кажа , освен подгънат десен праг , но вижте това

http://skodaclub.bg/forum/index.php?/topic/49497-октавия-1-lk-19-tdi-092000/#entry408972

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Да, като че ли има натиснато или подбито, но от снимката както е в сянка не може да се прецени много добре!

Също и предната броня е "нахапана" в долния си край, но това е поправимо...повече ме притенсява че ми прилича на такава от РС-ка, а това не знам дали е възможно да е оригинално за Л и К версията или е сменяна и поради каква ли причина (освен естетически вид) може само да се гадае...

Благодаря много за линка :)

Но в случая се търси да е комби и бензинова, да има малко сила колата (1.8 Т) и евентуално последващо газифициране...

Ако имам възможност, тези дни ще мина да я погледна - искаше ми се обаче и мнение на някой колега ако я е разглеждал или закачал на диагностика да сподели мнение... ;)

Редактирано от Tie
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен, автомобила си струва да се види обезателно. Поне на снимки, ми допада много.

Много добре оборудван и въобще страхотна конфигурация (двг., скорости, задвижване).

Убеден съм, че бронята е сменяна по естетически причини. Едва ли някой автотърговец ще сложи РС броня за да замаже положението  :D  А това че е нахапана от долу да не те притеснява, просто е неизбежно предвид височината на тия коли.

Хубаво е да я закачиш на компютър и да направите едно кръгче, преди поне го предлагаха от тази автокъща (сега не знам).

 

Успех и да се похвалиш!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега, 

 

Аз моята Октавия я купих Декември и тази още тогава я имаше.

Притеснява ме дали няма някакви проблеми за да седи толкова време. Не знам. Гледай внимателно. 

Аз съм от този квартал и знам кой е собственика на къщата. По-принцип съм чувал че е пич ама не обичал да се пазари и да сваля цена.

На близо има много сервизи, така че да не ти минават с номера че няма къде да я погледнеш.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Здравейте,

 

търся си "нов" автомобил и от известно време оглеждам пазара, като шкода и по-конкретно октавия са ми сред фаворитите. Изчетох доста из форума, но бих искал да получа вашето мнение за следната обява

https://www.olx.bg/ad/shkoda-oktaviya-4h4-reg-6sk-ID6JIB1.html#34e447fcb8

 

За този мотор не успях да получа информация.

Някой има ли впечатления?

Трябва ли да ме притеснява 4*4 системата от евентуално по-скъпо обслужване или завишен разход? Отговарят ли му парите? Нещо важно за мен е, до колко този мотор подлежи на газифициране и има ли последващи проблеми с клапани, повдигачи или нещо друго?

 

Всяка информация и мнение ще ми бъде от полза.

 

 

Благодаря ви.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Питането ти не е точно за този раздел, защото обявата, към която си дал линк е на Октавия 2 и то фейслифт, но нищо...

За този двигател има много информация в Интернет. Имай предвид, че 1,8 TSI и 2,0 TSI са почти еднакви и имат еднакви недостатъци. Основният проблем при тях е обтегача на ангренажната верига и самата верига. Могат да се сменят с по-нови версии, които са (уж) надеждни. Това струва около 800 лв. Напоследък, по форумите се обсъждат и проблеми с буталата и сегментите. Те също могат да се сменят с други версии, но там цената май е в хиляди... Иначе, Октавия 1,8 TSI има чудесна динамика и винаги, когато съм чел нещо за този двигател, се споменава едно и също - "Спокойна работа и равномерно разгръщане на мощността". Личният ми опит го потвърждава.

Системата 4х4 изисква периодично обслужване и разбира се, вдига малко разхода, но повече информация можеш да потърсиш в темите, където се обсъжда версията Scout.

Доколкото съм чел, този двигател не е особено подходящ за газифициране.

Това, което ми направи впечатление при конкретната обява е, че въпреки двигателя и 4х4, като оборудване, колата е доста "базова" (с изключение на климатроника). Все пак, ако те интересува, хубаво е да я видиш на живо и тогава да прецениш.

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.