Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Велосипеден въпрос


Peter_CLX

Recommended Posts

ZX не го ли спряха като модел? Наистина беше добро (особенно 5цата), но миналата година проверявах за един приятел и не го видях. Но може и да бъркам.

 

Edit: Да явно бъркам, сега пак се води ZX, но не е с цифри а са Pro, Comp и Base.

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 80
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • zloQQ

    18

  • winrg

    16

  • Цецо75

    8

  • Peter_CLX

    4

Как ви се струва това като геометрия:

http://velocafe.bg/trueriders-new-project/

 

Не можах да намеря информация за размери, градуси и т.н.

За цена също нищо не пише, това от-до е много разтегливо.

Можеше да напишат цените започват от ХХХХ лв и хората да си преценяват

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, уж къстъм, пък можеше да се постараят повече! Рамката е класическа, задвижвания и спирачките можеше да са по-добри (не, че SLX/XT компонентите не стават, но нали използват думи като “уникален”, “поръчков”, “бягат от мейнстрийм-а”...). Главините до колкото знам наистина са корави, а и вилка/шок изглежда са избрали подходящи. Добре са тези компоненти, определено са “плюс”!

Относно цената, наистина можеха да кажат поне от къде започват... Щото ако отворят дума за 3500+ - мерси! (лично за мен). Хубаво е, че може да идеш и да пробваш. Тъкмо ще споделиш :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако човек има желание и средства, сигурно няма да е проблем да се сложат и по-висок клас компоненти.

Предполагам, че искат да докарат по-приемлива цена с тези SLX/XT. Сигурно и за 2х10 ще може да се измисли нещо.

Днес ако успея да ги хвана през работно време ще споделя подробности.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кажи все пак после какво са ти обявили. Те определено не са от евтините, по-скоро очаквам стресираща цифра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този нов уникален байк избягващ от "мейнстрима" е с рамка като RAM Trial която се продава от 3-4 години в БГ. За размери и ъгли предполагам може да погледнеш информацията от сайта на РАМ. Единствената разлика която виждам е че са направили 4-6-8 дупки в рамката, че жилата и маркучите да минават през нея отвътре а не са отвън.

 

Цената не очаквам да е по-евтина от аналога на рам, под 3к се съмнявам да е с по-нисък клас компоненти. С високия ще е 4к +.

 

Winrg - в края на работния ден редовно остават да пият по бира през магазина така че имаш шанс. Друг е въпроса дали ще кажат нещо смислено, като са пили по 5 бири. Като ходиш там трябва да си с много ясна идея какво искаш и да не се поддаваш на баламосване и търговски похвати за да ти продадат друго, което имат налично. Като ходих там преди да си купя моето колело, исках мека рамка и гуми 27.5/29'' без други изисквания. Започнаха да ми предлагат наличното им с твърда рамка и 26'' и да ме облъчват как ще е по-добро за мен  :fiu:  :running:

Редактирано от corropt
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така, вчера успях да стигна до магазина, поговорихме си какво горе долу искам и обещаха другата седмица да ми пратят конкретна оферта.

Като гледам рамката наистина изглежда 1:1 с тази на RAM. Те си казват, че са избрали класическа рамка, а не нещо ново и уникално.

На място имаше едно сглобено колело с XT компоненти, хидравлично колче, като цената си беше 4к+ (може и 5к да е).

Има ли някой, който да е карал Deore, SLX и XT скорости да каже дали се усеща голяма разлика при смяна на скоростите.

В момента карам SRAM X5 2х10.

Според разни таблици X5 е на нивото на Deore или малко под него.

sram_shimano_corespondent.jpg

 

venta-de-bicicletas-blog-shimano-vs-sram

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Егати хидравличното колче дето е вдигнало толкова цената... За т’ва, което описвате като рамка и компоненти, съжалявам да го кажа, ама е несериозна сумата. Човек ако се загледа малко в чуждестранни сайтове (хората отстъпки правят), за такива пари ще вземе карбонова мекица с топ вилка и шок, 203mm дискове и хайенд спирачки и команди/дерайльори. Съвсем пресен случай е в главата ми, но е отделна тема :)

Аз в момента съм с SLX и за три години не е имало грам проблем и са ми много удобни спусъците за смяна. Един камък ми огъна задния дерайльор доста сериозно и счупих ухото за монтаж, та в момента съм с X-9 (такъв имаше под ръка) отзад и командата (SLX) успях да я настроя да сменя SRAM без 1-ва и 9-а скорости (нали имат различна стъпка). Чудех се да сменя ли SLX-a, със SRAM X0/X9, че ми предстои една седмица каране скоро, но май ще си заложа отново на Shimano на т’ва ми колело. За следващото - ще го мисля като му дойде времето.

Редактирано от zloQQ
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Егати хидравличното колче дето е вдигнало толкова цената... За т’ва, което описвате като рамка и компоненти, съжалявам да го кажа, ама е несериозна сумата. Човек ако се загледа малко в чуждестранни сайтове (хората отстъпки правят), за такива пари ще вземе карбонова мекица с топ вилка и шок, 203mm дискове и хайенд спирачки и команди/дерайльори. Съвсем пресен случай е в главата ми, но е отделна тема :)

Можеш ли да дадеш линк с такава оферта да видим.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://www.bike-discount.de/en/buy/radon-slide-carbon-140-10.0-583056- не е точно т’ва, което имах в предвид, но е мнооого близо. Явно, намалението на този, който гледах е било по-голямо, а и ясно помня, че поне отпред беше с 203 ротори.

Освен, че е намалено от €4.325 на €3.327, може да се махне ДДС-то и байка идва под 5 хиляди до Бг. С 1х12 (само тоя eagle е ебаси цифрата отделно като компонент) и вилка/шок едни от най-добрите в момента (за тези нужди разбира се). И, нали, карбон все пак. Общо тегло под 11.5...

Та...ако ще дава някой близо 5 парички, тази оферта не е за подминаване изобщо. Не казвам нищо за пичовете, ама като сложа на “кантар” двете колела - няма как да си затворя очите.

А в този сайт има доста оферти между другото, ако Ви се губи време - има какво да се види на много поносими цени!

Редактирано от zloQQ
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина има интересни предложения, но не и за моя бюджет.

Не съм сигурен дали изложеният модел в магазина беше по-близо до 4к или 5к.

Като ми дадат оферта ще я сложа тук да обсъдим дали си струва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • РАМКА TRUE S BLACK, ANODIZED 142 mm. travel

  • ВИЛКА

    MATTOC , Dorado tech. 160mm, 15 mm axle x 100mm

  • БОЯ/АНОД ANODIZED
  • З.АМОРТ

    MANITOU MCLEOD, spec. tuned for TRUE 200mm

  • ЧАШКИ FSA ORBIT
  • КУРБЕЛ SLX M7000 1 X 11 34 T
  • КАСЕТА SM BB52
  • КАСЕТА ВЕНЦИ SLX M7000 11 - 46
  • ВЕРИГА SLX 11 SPD
  • ПРЕДНА ГЛАВИНА SUNRINGLE SRC 15mm
  • ЗАДНА ГЛАВИНА SUNRINGLE SRC 142/12
  • СПИЦИ ДВЕ КАПЛИ

    MACH 1 BLACK forged

  • ШИНИ ДВЕ КАПЛИ SUN RINGLE HELIX 27 mm, 32 h
  • СПИРАЧКА N/A
  • ПР.КОМАНДА N/A
  • З.КОМАНДА SL-M7000-I, slx
  • ПРЕХОДНИЦИ N/A
  • ДЕКЛАНШОР N/A
  • ОБТЕГАЧ RD-M7000, SLX
  • КОЛЧЕ СЕДАЛКА FUNN ARROW /
  • СКОВА СЕДАЛКА SIX PACK or PRO
  • СЕДАЛКА SR pro Titanium
  • ЛАПА ANSWER AME 50mm,/ 65mm
  • КОРМИЛО ANSWER 810 6061 810 mm/31,8
  • ВТУЛКИ СТЕРЖЕН SIX PACK
  • РЪКОХВАТКИ SCORPION BOLT ON
  • ПР. ГУМА DURO CYPHER 2,35,. tubeless ready, threadless
  • З. ГУМА DURO CYPHER 2,35,. tubeless ready, threadless
  • ВЪТРЕШНИ ГУМИ 2 БР. PANARACER/ TR
  • БАНДАЖИ SCORPION
  • ЖИЛА И БРОНИ SLX Shimano
  • ПЕДАЛИ N/A
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъй като утре е почивен ден, има ли желаещи да покараме на Витоша или някъде другаде около София?

Успяхме да се спазарим за горната конфигурация и утре ще го тествам как върви.

Тъй като не съм карал "меко" колело до сега, не мисля да се пускам по много стръмни пътеки.

По-скоро нещо XC, за да усетя разликата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ай, честито! Аз ще бачкам утре иначе бих покарал. Весело и щракни някоя снимка да видим продобивката и кадри от карането!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разходих се днес по шосето до Железница и от там по обиколната пътека до Бояна. Като цяло разликата спрямо твърдо колело е, че няма нищо общо.

Ето малко снимки:

https://imgur.com/a/PNxtJls

 

Ако някой си търси запазено твърдо колело, моето се продава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Покарал си! Наистина са доста различни мекиците от твърдаците. Колелото изглежда много джазово - още веднъж, честито! Не знам що, но бях останал с впечатление, че ще е черен мат...или пък съм се объркал с тея дето гледам чат-пат и аз. А за старото колело - мятай го в раздела продава, може някой колега да му се израдва :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз го бях поръчал черно, ама нещо бяха объркали рамката и в последния момент избрах този цвят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Нали е за колела темата, да споделя малка част от една осъществяваща се в момента идея/желание с група приятели :) Като се прибера, може да драсна тема в маршрути, макар като се замисля - на дали някой би имал същите “тра-ла-ла” или “ку-ку” желания :)

 

038616809.jpg?r=0

 

038616810.jpg?r=0

 

038616811.jpg?r=0

 

038616812.jpg?r=0

 

038616813.jpg?r=0

 

038616814.jpg?r=0

 

038616815.jpg?r=0

 

038616816.jpg?r=0

 

038616817.jpg?r=0

 

038616818.jpg?r=0

 

038616819.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изглежда страхотно. Дай малко детайли за велосипеда след като сме в такава тема :)

Ще чакам с нетърпение по-подробен разказ за пътешествията

Редактирано от winrg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Колелото...не е нещо претенциозно в интерес на истината. Карам го за удоволствие само, без надпревари и прочее. Като остане време, обикаляме с компания Родопите най-вече, но и други места в Бг. Возило ме е в Сърбия няколко пъти, в Македония, Гърция и сега го пренесох до Faroe Islands. Стила в който караме е “Крос-кръчми” и винаги въртим в посока я-д-е-н-е! И пиене, разбира се. Да не остане някой с грешни впечатления :)

Рамката е Cannondale RZ One Twenty, 120mm, SmartFormed Alloy, BB30, 1.5 Si head tube. Бях набелязал няколко и в крайна сметка тази надделя с т’ва, че беше с документи за покупката. Водеше се “употребена”, но не беше карана, а с един мъничък дефект - обелена боя и леко подбита рамка при транспорт. Явно момчето беше педант, а аз “намазах”. Мислех и други чарколя да взема от него, понеже го разпродаваше на части, но реших да си направя колелото сам. А ми даваше добра цена за “лефти-то” с което оригинално идва колелото. Страхотна вилка, но пусто - този дизайн с един ботуш някак не ме грабва. Вилката, която взех всъщност беше за проба на байка, но ми хареса и в последствие остана - 1.5” RST Air Deuce 120mm OCR, Compression, Rebound, 150mm Thru Axle. Учуден съм всъщност, че за буквално смешна цена, има толкова прилична вилка (за моето каране разбира се). Шока, на който се спрях - X-Fusion O2 RL, просто беше на апетитна цена и точния за колелото. След т’ва почнах да търся кормило. Харесах си FSA K-force XC Carbon. Към него добавих лапа - Gravity Light, чашки - Cane Creek, спейсъри и пеперуда - FSA. Спирачките в момента са Formula R1, а дисковете - Formula 180mm. Превключвателите са Shimano SLX 3x9, но смених преди няколко дни курбели/средно - Shimanо, но с 2 венеца вече и ограничих предния превключвател на 2х9. Заден дерайльор - Shimano също, но не помня кой номер точно се води. За 9 скорости е, разбира се. Относно шини и главини, гледах да е нещо дурако устойчиво. Предната шина е Magma, а задната - Alexrims DP20

Главини смених няколко за съжаление докато попадна на читави. DT Swiss 150mm Thru Axle си избрах за предна, а отзад е някаква дъртичка SRAM, но е страшно попадение. Колчето си е оригиналното - Cannondale C4, 31.6x400mm, а седалката я взех от Драг - COX Strike Pro

Грипове си взех от сайта на Cannondale, но скоро ще ги сменя, че вече са си изпълнили работата. Чакат едни RaceFace в шкафа. И накрая - за пътуването, което предстоеше си смених гумите с един комплект Schwable Rocket Ron 26x2.10

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 месеци по-късно...

Да помоля за малко помощ...

За съжаление, новия собственик на колелото, се е разделил с него по неприятен начин - свили са му го! От вчера - 31.10 е случката. Откраднато е от Хан Аспарух 31 - пред реаторант “La Botega”.

Тъй като почти съм сигурен, че няма друго такова колело по нашите ширини - много се надявам да го е гепил някой извърнат тъп@нар и да се пробва да го заложи/продаде цяло. Т’ва е шанса да се намери. Ако се разпарчетоса - амин!

Ако случайно “мернете” колелото от снимките - дрънкайте на 0885944450 - ще съм безкрайно благодарен ако успее да се намери! Благодаря предварително!

Т’ва е от фейсбук - малко снимки, а и 1-2 мнения по-нагоре в темата има също снимки.

https://www.facebook.com/524629115/posts/10156777601329116/

Редактирано от zloQQ
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 години по-късно...

Да вдигна малко темата, бре! Хич ли няма 'ора с колела?

Старото колело за съжаление не се намери, но пък аз си взех друга мекица - Commencal и съм много доволен. 4 години я търкалям вече - железен другар в планините излезе...

222815723_IMG_20210516_1539402.thumb.jpg.8f012b7bf86d227dc09b7e7b300caabd.jpg

 

А тези дни изкарах и ретро антиките, позабърсах ги, смазах леко веригите (смяна на масло, хахаха) и кръстосваме с мацката из Белчин, а дребосъка го возя пред мен на "чопъра" и много се кефи. Навъртаме по някой и друг километър ежедневно. Доста леко вървят, чак учудващо. Имат си и сянка, да не ги пече много ;)

IMG_20220802_144857471_HDR.thumb.jpg.152c93083724492199abf1749c26a597.jpg

 

  • Одобрявам 4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Велко, много ме кефят Балканчетата и състоянието им. Особено червеното. То е и по-стар модел. Лъскач отвсякъде, комплектно, даже и кутията за инструмента му стои. Този модел ми беше детска мечта, но така и не ми се сбъдна. Както се казва в един български филм: "Татко обеща да ми купи колело, ама друг път". Та и на мен само ми обещаваше и като пораснах, чак в 5ти клас ми купи голям "Балкан".

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Червеното е в мнооого добро състояние смея да твърдя. Има 2-3 забележки по боята на няколко места от подпиране или при транспорта докато го карах от Варна до София. И от педала малко се е изтрила боята на предпазителя на веригата. А в кутията дрънкат инструметите - оригинални!

Зеленото е купено ново - на половинката ми си е. Не е в толкова добро състояние. Хрома на каплите е зле, боята е захабена, гумите са за смяна... Но като цяло и то е в доста читаво състояние за годините си, прекарани на тавана и преди т'ва в безмилостните ръце на мацката :)

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.