Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

Здравейте колеги на Skoda Octavia 1 1.9 tdi, преди две седмици смених термостат и антифриз , обезвъздуших - всичко беше наред. Парното беше супер. Когато обезвъздушавах имаше кафява пяна в казанчето?!?! Преди 2 3 дни парното отслабна , и маркуча на термостата е топъл само преди него , надолу е студен.Моля дайде ми някаква насока. Благодаря предварително.

Публикувано

имаш ли загуба на антифриз

Публикувано

Здравейте колеги на Skoda Octavia 1 1.9 tdi, преди две седмици смених термостат и антифриз , обезвъздуших - всичко беше наред. Парното беше супер. Когато обезвъздушавах имаше кафява пяна в казанчето?!?! Преди 2 3 дни парното отслабна , и маркуча на термостата е топъл само преди него , надолу е студен.Моля дайде ми някаква насока. Благодаря предварително.

Това е ръжда,и не е изключено да ти е запушено радиаторчето на парното.

Публикувано

щом е пяна може и да е гарнитурата на главата за това питам има ли загуба на антифриз

Публикувано

имаш ли загуба на антифриз

Имах загуба преди да сменя термостата о антифриза. Сега няма но има все още пяна в разширителното казанче. А термостата дали е за смяна сега как мислите?

Публикувано (Редактирано)

ако загрява и поддържа работна температура 90 градуса няма смисъл да сменяш термостат моят съвет е да направиш черта с маркер на казанчето на антифриза и да следиш нивото му,ако искаш мога да ти препоръчам доверен сервиз в,който могат да ти кажат дали е гарнитура на глава или радиаторчето на парното

Редактирано от skodafen
Публикувано

Ще го направя това с маркера колега , но тръбата преди термостата е студена. Не е ли възможно да съм попаднал на кофти термостат?

Публикувано

Какво значи тръбата студена? Обикновено е към големия кръг на охлаждането. Към радиатора. Това означава, че термостата не е отворил и трябва вътре в колата да е баня. Що се съмняваш в термостат при тези симптоми. Какви градуси показва уреда на таблото, когато нямаш парно? Питат те и не казваш. Това е важно! Аз също си мисла за запушен радиатор на парното.

И се чудя как става това, след като сте толкова стриктни и си сменяте антифриза през година. И то на нова кола. Масово задръстени радиатори!

  • 1 месец по-късно...
Публикувано (Редактирано)

Така , нямах възможност да влезна за да отговоря.Работната температура е точно посредата , има парно , анрифриза започна да се избистря и да се вижда цвета. Маркуча точно преди термостата беше топла , надолу към радиатора студена!!! Сега е наред всичко

Редактирано от vikosa
Публикувано

Моя проглем е същия. Но и с добавка: освен, че парното хич го няма, освен ако оборотите не са твърдо над 2500, над споменатите обороти, антифриза бега яко! За да съм по-ясен, ще го изредя:

 

1. При движение с под 2500 об/мин. - няюа парно.

 

2. При движение с над 2500 об/мин. - бяга антифриза.

 

Идеи от какво може да е? Двигателя е 1.9 TDI, AGR. Благодаря предварително на споделилите :)

Публикувано

Тънкото маркуче към разширителния съд има ли дебит?

Публикувано

Ше трябва да проверя.. ще пиша, като има развитие, какво ше означава, ако има или няма дебит?

Публикувано

Ако няма дебит/не минава антифриз няма да имаш хубаво парно.

Ако има ръжда в системата може да е запушено.

  • 4 седмици по-късно...
Публикувано

@pri_valo А водната помпа сменяна ли е? На мен като нея ми звучи описанието.

Публикувано

Моя проглем е същия. Но и с добавка: освен, че парното хич го няма, освен ако оборотите не са твърдо над 2500, над споменатите обороти, антифриза бега яко! За да съм по-ясен, ще го изредя:

 

1. При движение с под 2500 об/мин. - няюа парно.

 

2. При движение с над 2500 об/мин. - бяга антифриза.

 

Идеи от какво може да е? Двигателя е 1.9 TDI, AGR. Благодаря предварително на споделилите :)

Пробвай да смениш капачката на разширителя
Публикувано

Да не е главата отишла?

Публикувано

И аз съм на тема отопление тия дни.Благодарение на запушени отводнителни канали под корите и навлезлата вода в купето,вентилатора остана да работи на 4 степен.Смених термо защитата на вентилатора и всички степени заработиха.Вътре в колата вече си е яка жега.Но сега забелязах нещо станно.Вентилатора го слагам на 1,че да не се потим много.Духа си топло от въздуховодите,но навлезна ли в кръгово,от духалките започва да духа студен въздух.Нарочно се завъртам по 2 пъти и пак си е така.Топлото се губи.В момента в който изляза и започно праволинейно движение всичко се оправя.Някакви идеи закакво става така?Този уикенд ако съм по свободен,ще направя малка разходка по планински път да видя дали ще ги прави тия номера.

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.