Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

glow plug system лампа свети постоянно


vdochev

Recommended Posts

Здравейте,

Имам супърб от 2011 г.

Наскоро по време на дълъг път ми светна glow plug system лампа (оназим чиято картина е като спирала). Не мига, а само свети постоянно. След като изгася двигателя и запаля отново не свети. Така ми се случва вече 3-4 пъти, последния път днес в градско каране.

Знае ли някой каква би могла да е причината? Дали е нещо важно, или е само някаква грешка в компютъра, кояот би могла да се изчисти по някакъв начин? Какъв?

 

Благодаря предварително

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На първо време си провери светлините отзад - спирачки и габарити. Мисля, че при габарт светеше тя, а при стоп индикацията за фаровете за мъгла. Но може и да греша. Ако не е това най-добре някой да я закачи на VAG-COM/VCDS и бързо ще разбереш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е от светлина ще му изпише на макси дота коя точно лампа не свети, закачете я на диагностика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прощавайте за невежеството: какво е  макси дота?

Междувременно проблемът не  се е появвал в скоро време. Преди около седмица свалих всички стъкла до долу и ги вдигрнах пак. Тази процедура и друг път ми е помагала когато огледалата не се свиват при паркиране. Сега  я пробвах за горния проблем и за сега е ОК...., да видим до кога.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На първо време си провери светлините отзад - спирачки и габарити. Мисля, че при габарт светеше тя, а при стоп индикацията за фаровете за мъгла. Но може и да греша. Ако не е това най-добре някой да я закачи на VAG-COM/VCDS и бързо ще разбереш.

 

 

Не хващам идеята,и връзката между лампата на подгревните свещи и изгоряла крушка!?Макси дота е квадратното дисплейче между циферблатите на уредите в арматурното табло.А дето Сами казва може и да не е за дълго и може да значи много неща свързани с проблем по двигателя(дюзи,ЕГР-и,дебитомери и какво ли още не).И за да не гадаем вземи я прегледай с VCDS-a и ще знаеш със сигурност какво е

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе и аз не виждах, ама като ми изгоря крушка на стоповете точно това светна. Да, Мица не беше с макси дот, но все пак.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе и аз не виждах, ама като ми изгоря крушка на стоповете точно това светна. Да, Мица не беше с макси дот, но все пак.

Странна работа  :eusa_think:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаме тук една таксиметрова компания само Шкоди карат и навремето повечето,купени нови(Октавии,Суперби,Фабии).Та снощи подпиинах и се прибрах с една като Мица.Беше на 755к км.Таблото и светеше отвсякъде ,обаче много стегната и върви ли върви.Рекорда беше ,обаче лятото като отивах към летището ме вози една ОК2 1,9TDI,105hp на 970к км.и пак така светеше вътре като лунапарк ,ама  не се предава :doubleup:

Редактирано от zar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 10 месеци по-късно...

Ако продължа дискусията за glow plug system лампата, дето понягога (много рядко) светва постояно, а последния път мигаше.  Шкодата е супърб от 2011г. Наскоро й направиха диагностика  в Еуратек и ми казаха, че е за смяна  "охладителят на изгорелите газове" . Не било критично за двигателя, но при светване на лампата колата губи мощност, защото минава в някакъв икономичен режим.

Смяната струвала 1400 лв. Добре, че много рядко ми се случва..... Все пак ако някой има мнение, или опит с охладителя на изгорелите газове, моля споделете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда, това е един от честите проблеми на тези комън рейли. Ако не ти се занимава със смяна може да се изолира софтуерно. Режимът не е икономичен, а авариен, затова  и забива колата. Ако е 4х4 с дсг колата е най-гадният вариант при смяната на егр-а, съответно и най-скъп.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От ЕГР-а ли е, или от топлообменника? (или двете вървят заедно и се сменят заедно?)

А какво точно се изключва софтуерно - функцията на ЕГР-а (все еднно, че го няма), или само алармата ((минаването в авариен режим)?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Здравейте,

Да продължа дискусията за glow plug system лампата за  супърб от 2011 г.

Много рядко ми светваще  glow plug system лампата. В сервиз на шкода ми казаха, че че е за смяна  "охладителят на изгорелите газове" .

Вчера обаче светна постояно и карах градско няколко километра и извънградско 20-30 минути. След това тази лампа изгасна. Но още преди да изгасне светна лапа  control system for exhaust. Вероятно са свързани двете. Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, този проблем с гадаене през форума не става. Моля, попълни си от кое населено място си, за да може да те насочим към подходящ човек, който да ти диагностицира и реши проблема.

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намери някой да ти погледне стоповете. При мен светна при проблем със стоп машинката. Втората лампа си изисиква VCDS диагностика. То и за двете би било добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Здравейте

Снабдих се с добавка за почистване на изпускателната система вкл. ЕГР –а (Oxicat, Powermaxx)

Пише, че се налива в резервоара преди зареждане.

Някой има ли опит с това? Освен това резервоарът ми е пълен – дали е проблем, ако го сипя сега?

Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно, всички добавки се сипват преди да пълниш резервоара, за да се смесят хубаво с бензин/нафта и да се получи хомогенна смес

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно, всички добавки се сипват преди да пълниш резервоара, за да се смесят хубаво с бензин/нафта и да се получи хомогенна смес

1+
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Здравейте

След като смених ЕГР-а (с някакъв after market за по-евтино) след известно време се развали турбото - счупена ос между двете перки. Смениха "вътрешнотите" му и сега работи. Но бих искал да рабера как се смазва турбото.

Единият майстор твърди ,че е била запушена  със прекалео много силикон тръбичката към картера (Ф=1мм вместо 5 мм) и това е довело до проблема. В друг сервиз (в който смениха ЕГР-а) казват, че смазването не е по тази тръбичка, а по друг начин и че  запушването н тръбичката не би било проблем, защото според тях там движението на маслото е от турбото към картера, а е обратно.

Аз не съм специалист, но ако някой ми обясни ще разбера. 

Та ще бъда благодарен, ако някой разясни как се смазва търбото.

Колата е шкода супърб 2011г.

Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.