Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Детайли при прехвърляне на мобилен номер


Recommended Posts

Здравейте, от 15-20 години съм потребител на мтел и вече съм КРАЙНО недоволен от услугите им. Първо: налага ми се, да чакам по 15-20 мин. и да звъня по сто пъти докато се свържа с "грижа за клиента"

Второ: интернета им е ужасен. Преди "4G"-то им 3G ми се струваше, че беше по добре. В центъра на Пловдив на LTE скороста е 12 mbps, пълна трагедия. За 3G пишат, че е до 42 а LTE трябва да е до 100 mbps, не мога на детето една детска песничка да пусна днес от ютюб.

Общо взето единственото нещо което ме спира е сигнала който сигнализира преди свободно, че си се прехвърлил към друг оператор. До момента, някакси вътрешно в мен не ми е допадало като звъня на някой и да ми пиука и да ми казва, че абоната си е сменил оператора. Ако има шанс да не дава сигнал при смяна на оператор, още в първия работен ден в първата работна минута ще ги отпиша. Дали има начин да е няма тази сигнализация?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не, няма начин. Тази сигнализация се появява по регулация и само ако настоящи Мтел абонати звънят на телефони от номерационните планове на мтел, които вече не са в мрежата на ментел.

какво точно те притеснява в тази сигнализация?!

при Мтел много неща са зле, интернет, обслужване, цени

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази сигнализация имаше смисъл, защото към момента на появяването на услугата "пренос на номер" тарифните планове все още включваха купчина минути в мрежата на съответния оператор. Целта беше да няма изненади в сметките. Сега с навлизането на минути към всички е все тая на кой оператор си. Не очаквай нещо невероятно от другите 2 оператора. Тези скорости са по-скоро теоретични, но 12 за LTE действително е зле. Ако имаш възможност пробвай вечер или рано сутрин на същото място, когато няма толкова много хора на клетката в района.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно миналата седмица ми излезе решение на КРС за не обявяване на пренесен номер от Мтел към БОБ. Моя договор с Мтел е с неограничени телефонни разговори в тяхната мрежа. Имам и друга карта с много минути, която ползвам за разговори в другите мрежи. И така заради липсата на това известяване на пренесен номер на мен за 1мес ми написаха близо 200лв. Сега ми ги върнаха след проверка от КРС. Мтел до последно си твърдяха, че БОБ не е част от тяхната мрежа и че няма нужда да ме известяват със сигнал. Една глоба от КРС и веднага се сетиха да ми върнат парите...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И така заради липсата на това известяване на пренесен номер на мен за 1мес ми написаха близо 200лв.

 

Именно.

 

 

 

Мтел до последно си твърдяха, че БОБ не е част от тяхната мрежа и че няма нужда да ме известяват със сигнал.

 

Би трябвало обратното да твърдят - след като БОБ не е тяхна мрежа и техен номер мине към БОБ би трябвало да известяват. Не знам обаче да има начин да те уведомят за обратното - чужд номер е пренесен в тяхната мрежа и съотв. неограничените минути важат към него. Това вероятно става на късмет ако не знаеш предварително. Надявам се тези тарифи да са в залеза си.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В семейството сме на Теленор и мога да кажа че 4G-то им е перфектно.

Много ми допада маркетинга им и направо им се кефя от както се промени собственика. Направо към тях клоня.

 

Големия ми проблем е пипкането преди свободно. Винаги като го чуя и си викам айде и тоя е голям сметкаджия. Не разбирам, защо не ги хванат за гушите тия оператори и не се регламентира ТОЧНО какво предлагат и ако има различия, бам яката глоба, на втора издънка, бам лиценза и да ги видим тогава. Малко се отклонявам, но ако на всяка държавна институция има конкурентна частна, тогава нещата ще се оправят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 единственото нещо което ме спира е сигнала който сигнализира преди свободно, че си се прехвърлил към друг оператор. До момента, някакси вътрешно в мен не ми е допадало като звъня на някой и да ми пиука и да ми казва, че абоната си е сменил оператора.

 

И при мен беше същото Янко!

Също така в зависимост от това с какво точно се занимаваш е възможно смяната на оператора да бъде изтълкувана не дотам положително. Има всякакви индивиди със странни виждания. Фирма с която работя заради преминаване към друг оператор и въпросното предупреждение изгуби няколко добри клиента предвид спецификата на работата си, която не мога да спомена тук.

И аз след 18 години с МТЕЛ по горепосочената причина си взех евтин апарат без екстри, но с мощна батерия, а номера го претарифирах на Прима. Не искам да разказвам колко мъка беше и извиване на ръцете от МенТел, но благодарение на настойчивостта си успях. Реално сега ползувам МТЕЛ-ския номер само за входящи разговори, но важното е, че го няма досадното предупреждение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взимаш си план с неограничени минути към всички и не се притесняваш кой на какъв оператор е ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз също съм абонат на мтел от много години още беше мобилтел обаче в последно време съм страшно недоволен от обслужването и как постъпват с клиентите изтекат ли ми договорите сигурно ще ги прекратявам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взимаш си план с неограничени минути към всички и не се притесняваш кой на какъв оператор е ;)

Аз от плана съм си доволен. Както и колегите пишат, самата услуга е на ниско ниво и при пренос, дава сигнализация на звънящия. Не ви е проблем на кой и колко звъня. Бих помолил някой на теленор и на виваком ако може да метне някой спийд тест да видим тяхното 4G на какво ниво е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз от плана съм си доволен. Както и колегите пишат, самата услуга е на ниско ниво и при пренос, дава сигнализация на звънящия. Не ви е проблем на кой и колко звъня. Бих помолил някой на теленор и на виваком ако може да метне някой спийд тест да видим тяхното 4G на какво ниво е.

 

Ето ти за Теленор =)

575711_10208550695988642_112088032410029
 
934094_10208550695148621_449599089034141
 
Аз лично не знам каква е тая мания по 4Gто. За мен разликата е никаква, макар и цифрите да говорят друго. Чисто потребителски не чувствам разлика...
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз от плана съм си доволен. Както и колегите пишат, самата услуга е на ниско ниво и при пренос, дава сигнализация на звънящия. Не ви е проблем на кой и колко звъня. Бих помолил някой на теленор и на виваком ако може да метне някой спийд тест да видим тяхното 4G на какво ниво е.

 

Колега, като фирма съм ги минал всичките.

Първо бях на Мтел, единият ни номер е от 98г., но отношението към нас беше под всякакво ниво. Имах някакъв льольо за акаунт мениджър, който все ме пращаше по магазините, а пък в магазините ми обясняваха, че имам льольото и това било негова работа не тяхна. Накрая им теглих една и си пренесох номерата във Виваком. Отначало бях много доволен, акаунт мениджърката си вършеше супер работата и не ми се налагаше да се занимавам с нищо, обаче и при тях нещата много се бъгнаха, още повече когато автоматично ми преподписаха договора и получих някакъв интернет срещу 50лв на месец. Сега съм в Теленор и за момента съм много доволен /стискам палци да не стане като Виваком/, понякога имам проблем с покритието в офиса, но хората идваха три пъти да мерят и настройват антената.

Относно 4G, когато го пуснаха не намерих разлика с 3G.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, като фирма съм ги минал всичките.

Първо бях на Мтел, единият ни номер е от 98г., но отношението към нас беше под всякакво ниво. Имах някакъв льольо за акаунт мениджър, който все ме пращаше по магазините, а пък в магазините ми обясняваха, че имам льольото и това било негова работа не тяхна. Накрая им теглих една и си пренесох номерата във Виваком. Отначало бях много доволен, акаунт мениджърката си вършеше супер работата и не ми се налагаше да се занимавам с нищо, обаче и при тях нещата много се бъгнаха, още повече когато автоматично ми преподписаха договора и получих някакъв интернет срещу 50лв на месец. Сега съм в Теленор и за момента съм много доволен /стискам палци да не стане като Виваком/, понякога имам проблем с покритието в офиса, но хората идваха три пъти да мерят и настройват антената.

Относно 4G, когато го пуснаха не намерих разлика с 3G.

 

Колега, аз също съм корпоративен на Теленор, вече 4ти договор (8 години). Само че моето и твоето обслужване не е меродавно, щото за корпоративните клиенти се избиват, ближат ни г*зовете, раздават бюджети. Ако кажа на търговеца ми, сигурно и казачок ще ми заиграе. За съжалени с обикновени потребители нещата далеч не са такива. Или поне не са такива в момента в който вече сложат подписа на договора. При нас е друго, при нас знаят, че след 24 месеца пак ще са в офиса, ще носят оферти и ще ми се лигавят насреща...Ако не е нахално, пиши на лично с колко карти си, какви пари правиш и какъв бюджет са ти дали. Да знам дали имам за какво да ги чекна още  :fiu:  Ако искаш, мога да ти метна мойте условия =)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам представа как са за физически лица. От много години не съм имал такъв договор. Ще ти кажа на какъв пакет съм в момента, ти ми кажи дали е зле. Аз съм тотално ОК с него:

Месечен абонамент - 17.94 лв.

Минути за национални, международни Зона 1 и роуминг - 1300 (хиляда и триста)
Минути от пакета, които могат да бъдат използвани за Зона 2 - 150 (сто и петдесет)
Безплатни SMS в мрежата на Теленор - 100 (кой пише СМСи в днешно време?!)

MB на бърза скорост - 5000 (пет хиляди)

Затворената група - безплатни разговори
След изчерпване на пакета, към Български оператори и стационарни ми е 0.14 лв.

Цените са без ДДС

Тарифирането е на 60 секунди

 

Пакета меко казано ме устройва. Все пак до преди години плащах 15 лв. на месец допълнително, само за да имам и 500 MB нет в пакета :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз нямам никакви скрупули, и на всеки 2 години сменям оператора. Прекарвам 7-8 карти (на цялото фемили) през всички оператори, като частно или юридическо лице.

За сега наблюденията ми са:

1. като за частни лица дават по-добри оферти за раговори в страната с малко по-кофти роуминг планове. С новите ЕС правила тук нещата ще се пооправят.

2. за старите клиенти не им пука, големите остъпки ги дават само за чисто нови клиенти (за това при всяко преподписване на договор искам не искам сменям оператора)

3. относно интернета Виваком и Глобул са светлинни години пред Мтел. Мтелското 4g е на скоростите на 3g при другите оператори.

4. с личен акаунт е много по-добре да работиш. персонала по магазините е под всяка критика. 

 

бтв скоро се очаква да влязат нови правила при прекратяване на срочен договор. Четох, че ще има таван на неустойка от 2-3 такси.В магазина съответно не знаеха нищо.

 

Аз в момента съм като физ лице на 25 лева с безлимитни разговори към всички оператори, 10гб интернет в бг, 200 мб в роуминг и забравих колко роуминг минути, но сега се прехвърлих към новите роуминг планове, които би трябвало да се отчитат уж като национални минути ...  в края на месеца ще видя дали е така, че в магазина пак не дадоха смислен отговор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За прекратяване на срочен договор си има 3 такси и сега. :) Тоест, ако искаш да го спреш - дължиш неустойка 3 такси.

 

Относно операторите:

Ние сега сме във виваком на фирмата, и са добре, но ако трябва нещо да свършиш с тях - почва се едно чудене, мотаене, глупости от класа и т.н. Имахме акаунт "меринджей", обаче нещо го изгониха и 2 години няма кой да ни назначи такъв. Не знаят защо го няма вече нашия, щели да пишат до папата да им каже и накрая ни казаха, че не са длъжни да ни предоставят акаунт "меринджей", също така и не сме били заслужавали :) Ооокей - спряхме да се борим! Ходим по магазините, и когато в един магазин не ти свършат работа - в друг 100% свършват веднага работата.

 

Пресен пример:

Искаме да закрием една сим карта, която не се използва и договора й изтече. Отиваме в единия магазин - "може ли?" - отговорът беше "не не може сега, елате другия месец, защото й остава още месец" живот - врътнахме се и айде в другия магазин, на 100 метра от първия... "Може ли?" - "ама разбира се" и за по-малко от 5 минути нямаше я вече тази карта :)

 

Поздрави

 

ПП: На Виваком интернета изглеждаше така днес на обяд (wifi-а е на друга компания):

P32oVBu.jpg

 

Сега ми го изкара 25mbps download и 27mbps upload на 4G/LTE...

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За прекратяване на срочен договор си има 3 такси и сега. :) Тоест, ако искаш да го спреш - дължиш неустойка 3 такси.

 

и аз така си мислех,но от но служителя на мтел с усмивка ми отговори,че това при тях го няма,само виваком го били въвели

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз така си мислех,но от но служителя на мтел с усмивка ми отговори,че това при тях го няма,само виваком го били въвели

 

Ахаааа... аз затова го знам, явно :D Това го научих, защото бях на някаква 40лв/месец за моя номер само (повече нет и повече минути) - от преди година и половина стара тарифа... и исках да си я сменя, защото е много малоумна тарифата... Тогава ни информираха, че има неустойки х3 такси и мога да сменям. 120лв ми се сториха прекалено много за спонсориране :) Тоест, работи. Изчаках си още един месец и я смених,  когато "можеше" според тях. Вече съм на тарифа 20лв с 1500 минути към всички и 1500мб интернет (изобщо не харча повече от 500 / месец - винаги имам wi-fi наблизо).

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам представа как са за физически лица. От много години не съм имал такъв договор. Ще ти кажа на какъв пакет съм в момента, ти ми кажи дали е зле. Аз съм тотално ОК с него:

Месечен абонамент - 17.94 лв.

Минути за национални, международни Зона 1 и роуминг - 1300 (хиляда и триста)

Минути от пакета, които могат да бъдат използвани за Зона 2 - 150 (сто и петдесет)

Безплатни SMS в мрежата на Теленор - 100 (кой пише СМСи в днешно време?!)

MB на бърза скорост - 5000 (пет хиляди)

Затворената група - безплатни разговори

След изчерпване на пакета, към Български оператори и стационарни ми е 0.14 лв.

Цените са без ДДС

Тарифирането е на 60 секунди

 

Пакета меко казано ме устройва. Все пак до преди години плащах 15 лв. на месец допълнително, само за да имам и 500 MB нет в пакета :D

Аз съм с 2400 мин. към всички 100 мин. за в чужбина и 3000МВ за 16 лв. и са ми предостатъчни. Когато исках да прехвърля на фирма условията им беха ужасни. А относно роуминга, нещата вече са супер. Входящи обаждания ги плащам 3-4 ст. на минута. Изходящите по памет са на 11 ст. а нета беше 10-ина ст. на МВ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдаааа,смених ги и аз преди две седмици,защото стана повече от десетилетие съм на МТел ,обаче нещо поради стария ми абонаментен план взех да плащам по едни 50-60 ,че и сметки над 150 лв отвреме на време и интернета им нещо е много зле,изчаках д ами свърши договора и си прехвърлих номера на Виваком.Интернета им е страхотен и тъй като съм на неограничени със всички днес платих точно сумата,която е упомената в договора:) За сега съм много по-доволен,но да видим до кога.Всичко хубаво във Бг. е временно,надявам се и с това да не е така!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно, всичко е въпрос на късмет. Абонат съм на М-тел, още от времето, когато бяха "Цитрон".

Към момента, съм с план "Неограничени разговори към всички оператори и 10 гб Интернет". Втора година, различна сума от абонаментната такса не съм плащал /изключвам 2-5 лева от паркинг/.

Та, знам ли, аз лично избягах с 200 от Теленор, а към Виваком съм заради телевизията и домашните Интернет /оптика/ и стационарен телефон.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.