Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Чукане от двигателя , вероятно повдигач.


The Best Forman

Recommended Posts

Старата ми Фабия нещо ми е сърдита ... появява се и изчезва едно чукане в двигателя и си мисля за повдигач , но защо след 30 000 км. Маслото е на 5000 км. 10/40 GM . Вчера отварях капака на клапаните и освен доста слуз от конденз друго не открих. При отваряне на капачката пръска доста масло и идват многото въпроси . След като пръска масло , да разбирам ли , че маслената помпа е в ред? Може ли маслото да се е скапало за 5000 км. ? Защо не чука постоянно ако е блокирал повдигач , а се появява и изчезва само на малки обороти? Защо не свети лампата за маслото ако маслената помпа работи с понижено налягане (ако е това де)? И в крайна сметка ще отварям мотора за верига , но до колко спешно е отварянето и дали да не карам още малко с ново по-хубаво масло?

Благодаря предварително!

 

П.П. Мотора е AQW (стария шкодов мотор)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За първи път ли караш с това масло? Аз имам много лошо мнение за него като марка, на един колега бензинова астра поддържана само с такова масло ГМ (5W30) от официалния сервиз,  работеше като дизел. Наляхме и хубаво 5W40 и утихна значително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Там е работата , че всички стари Шкоди ги карам с него , а те са капризни към калпави масла (мига лампата) и до сега проблем не е имало . Конкретно на Фабията и е трета смяна с него.

Ясно ми е , че не е върха на сладоледа , но иначе нито го горят , нито събират мръсотия в двигателите , но няма да се учудя и него да са скапали , освен ако нещо в мотора не е умряло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай с едно ново масло, сигурен съм че ще му отрази добре. Аз на фабията наливам Kroon Oil 5w40, което със сигурност няма ментаци и мърка дори зимата на -18, а е печка все пак. Потърси го, сигурен съм, че сам ще намериш вносителя. Относно лампата, не разчитай на нея, светне ли в повечето случаи е прекалено късно. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Странно вчера и днес колата върви и не чука без да пипам нищо , но от непроверен източник ми подсказа за проблем в маслената помпа (спира ненадейно и от веднъж) , за който си знам и имам подозрения , та ще си поръчам освен верига и ремонтен комплект за маслена помпа и ще видя какво ще излезе (хубавото е , че колата може и да си седи на паркинга) .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

GM маслото не е лошо но бързо му свършва ресурса това е от наблюдение на няколко автомобила,рядко изкарват до 8000км.без доливане(октавия ,клио ,пежо307 и фиеста дизелови и бензинови 10/40) с други марки съм изкарвал и до 12000 без да мръдне.Извода е, че трябва да се сменя на 5000-6000км.

Редактирано от x.d.x
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То зависи от мотора ... аз до сега карам само с него от 2005 всички коли и грам не съм доливал и го карам 10 000 км. или една година .

Поръчах Мотул 10/40 , а днес поръчах в ЕТ и ангренажен комплект и ремонтен комплект за маслена помпа , дойдат ли ще разбера какво е , но като ми казаха , че има някакво приводно колело в капака с някаква втулка , май ми се изясняват нещата (проблемите на Жигулите от едно време).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.