Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Фаворит-въпроси


Константин123

Recommended Posts

 Здравейте колеги :) Не ми се е налагало да пиша от година и половина но пак изскочиха два три проблема.Имам Фаворит 94та GLX 1.3 карб.

 

1вият въпрос ми е .Колко беше хлабината на клапаните.? Наканил съм се да ги регулирам.

 

2ри въпрос. Колата на влага ,особено след тези непрестанни дъждове е много зле.Трудно пали ,тюфка и нагаря дистрибуторната капачка.През седмица ,две я чистя със шкурката и се оправя.Искам да я сменя,и имам желание да си намеря читава.Можете ли да ме насочите към магазин  или да ми кажете каква Марка Дистрибуторна капачка да търся.?За да престане това шкурене на нагари и окис.Отделно бодна ли се в голяма локва и колата губи обороти а ако я изтърва да изгасне приключвам.И на всяка локва трябва да внимавам как влизам.Не винаги се случва много зависи от обстоятелствата или е до късмет.Къде ще се намокри.Преди години нямаше този проблем.Но старата капачка се беше нацелипа и я смених.И палеца смених старият му беше изгорял бушона.

 

3ти въпрос.Някой дали си е слагал електрическа бензинова помпа.Вместо механичната.Моята едвам качва бензин и понякога не може да мине през клапана за бензина.Махам клапана слагам филтър и няма проблем.Пробвах с 3 различни бензинови клапана и с трите качва когато си иска .И когато иска не качва.А и постоянно и треперя да не се скъса и да влезне бензин във двигателя.Отделно ако свърши газта и не мога да разчитам на бензина.И мисля да си сложа една електрическа помпа на мястото на механичната и да се управлява от ключето за бензина.Така ще отпадне и клапана за бензина.А помпата ще върти само когато ще карам на бензин.Това е само идея която ме гложди.Виждал съм го на други автомобили да се прави.

 

И 4ти последен въпрос.Може и да не е за тази тема.Но исках да е всичко на куп.Търся си механична кормилна рейка.В добро състояние.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Капачка става от ауди 80 1.8S и от шКОДА 120, за  ауди е бош, за 120 е PAL а за фаворит е Магнетон. Другото е менте. Но ме притеснява не толкова нагара, колкото тези гаснения. Защо не премериш с мултицета съпротивлението на бобината. Да не е окъсила и да вади по - силно вторично напрежение и да нагарят контактите. Първична намотка и вторична. (Вторичната се мери в средата и на някой от страничните) Кажи и комутатора какъв ти е PAL, Magneton или друг?

 

 

По данни на производитела фабричната бобина е със първична намотка 0,6 ома и вторична 5кома, но напрактика има леки разминавания в стойностите. На теб ти трябва да намериш бобина с първична намотка /мери се между двете клеми 15 и 30/ между 0,5 и 1 ом и вторична от 5кома нагоре, като и 7-8 да е още по-добре, но рядко се намират. /вторичната се мери между извода за кабела за високо напрежение и един от двата 15 или 30./
 

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Старият комутатор беше железен и супер изгнил и губеше маса от друсането.Смених го с комутатор на него пише CDL Zef 14V (skoda Favorit).И ми казаха да го вдигна по на високо.Качих го на алуминиева планка на бомбето и пуснах допълнителна маса да има.По същото време е сменяна и капачката.

Много зависи как влезна в локва.Но ми се е случвало да чакам 3-4 часа да изсъхне а в капачката често намирам конденз.Но понякога и след старателно подсушаване пак не запалва.

Бобината е сменяна преди година и половина.Защото мислех че дава проблем.А после се оказа палеца.Беше му гръмнал бушона .Но проблема с мокренето е преди да сменя бобината и след това си остана.

Има шанс да са ми набутали супер ментета :(

 

Мерси за инфото за бобината след час два ще премеря и ще пиша.какви са и показателите.Даже и старата и новата ще замеря.Че ми стана интересно.

Редактирано от Константин123
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормално е да не запали ако намокриш капачката и е нормално и да не запали като я подсушиш, защото преди това си я задавил с бензин от въртене. Сложи си кората под двигателя и няма да се мокри. Аз дотолкова мога да помогна... Горе съм ти дал и стойностите на бобината...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стара бобина 0.9ом 4.9к ом.

Нова бобина 1ом. 8к ом

Това успях да премеря .Кора не знам има ли двигателя .Има една ламарина от предната броня до картера стига.Но пак влажността на въздуха също ми дава ядове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой дали знае съпротивлението на кабела от бобината към делкото ? Някъде бях чел че е 4.5к Ома но не можах да намеря темата.:(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да вмъкна само по-първия въпрос за хлабината на клапаните = 0.20мм.

Не знам дали зависи от годината или от горивната система , но ако има алуминиеви повдигачи тогава хлабината е 0.25 всмукателни 0.20 изпускателни (алуминиеви/стоманени)

По втория въпрос - аз до сега съм ползвал само от сивите капачки от магазините за Шкода , а палците след оригиналния PAL  само BOSCH от VW (1.8 mono) и задължително го лепя за оста на делкото , а кабели Тесла пак от магазините за Шкода. Случвало ми се е след автомивка колата да гасне от мокър комутатор , но след като разглобих кутията и потопих в нитроцелулозен лак повече никога не е правила проблем , въпреки че дупките ставаха все по-големи.

Колкото до електрическата помпа - мисля е излишно ако горивната система е чиста ... аз винаги съм карал с филтър преди помпата L101 на Шампион и проблем с подкачването не съм имал (прехвърлям вечерта на бензин и на сутринта колата пали от 1/4) ... в щуцера на карбуратора има цедка и ако е задръстена може да се пълни трудно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за информацията.Натрупах идеи.

 

Този комутатор с който съм от доста време е пластмасов капсулован.После ще го разгледам от къде би могъл да се мокри освен от клемите за жиците.И мисля да го подсуша ако има влага в него и да го фугирам с лак .Да сменя капачката и палеца с хубави .И след първите дъждове ще пиша как се държи системата.

 

Смених филтъра за гориво преди помпата.Но не съм качвал клапан за бензина събота неделя ще пробвам и ще пиша.А това малкото филтърче винаги съм го търсил.Като сваля маркуча който храни карбуратора малката цедка в карбуратора ли остава или в маркуча.За да мога да се ориентирам къде да търся.А може и да е изхвърлена отдавна.

 

И за клапаните да питам за последно.1ви цилиндър нали се падаше до Делкото.И реда на регулиране не си спомням.Първи цилиндър се падаше до Делкото ?

 

Мерси за полезната информация.Нещата са задвижени.Ще пробвам с Капачка и палец на Магнетон или Пал .Ще видя и сивите капачки на коя марка са.После като имам един палец за мостра ще си взема и един на Бош за Ауди за проба.

С какво лепило да залепя палеца така че да мога някой ден да го отлепя без лостови системи :))) и много щети по колата.Четох за лепило Локтаид.Но какъв вид и от къде мога да си го взема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.