Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

O2 DSG евентуален проблем


svenn1

Recommended Posts

Привет колеги,

От известно време насам имам следния проблем:

Колата е 02 2008г 2.0tdi с DSG. Като позагрее колата и при превключване от 2ра на 3та и от 3та на 4та се получава едно доста неприатно придърпване, все едно прави опити за превключване но не успява :(. Не го прави всеки път, но доста често се случва. Имам още 15000км до смяна на масло и филтър на кутията.

Някакви идеи какво може да бъде(съединители?) и към кого в София да се насоча?

 

Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,

Първото което трябва да направиш е да прочетеш ( с VCDS ) автомобила за регистрирани грешки.

При тези симптоми е възможно ти излезе грешка G509 ... тя е свързана с повреда на температурен датчик

отчитащ температурата на маслото на многодисковия съединител на кутията.

( сравнително честа повреда ... датчика струва около 120 лв + + цена труд )

Ако се окаже този датчик .. G509 е добре да се комбинира смяната му заедно със смяна на маслото и филтъра на кутията,

което така или иначе се източва при смяната. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм имал ДСГ, но по спомен на определени км се смена софта на кутията, с такъв за определени км. Съсед има о2 ДСГ и на около 200х заради залюшване при превключване прави това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мисля че е температурен датчик.

Мисля че точните симтоми са превключване с малък удар или придърпване и определено се влияе от температурата.След много консултации разни хора и най вече на "гуруто" на ДСЖ то(Мишо от Герман) проблема е в маслото.Трябва да се смени по рано.По думите му просто има конденз в него.И той се образува от повече на брой студени стартове.И ако се кара често и на кратки разстояния.Думите му бяха да не се пипа нищо по кутията и да се смени и ако няма ефект тогаз да се търси проблем.

След смяната на маслото и филтъра ОПРЕДЕЛЕНО симтомите изчезнаха или се проявяват много рядко.И си мисля че при смяната на маслото е трябвало и да се промие първо или да се смени два пъти за да е пълен ефекта..Или нещо такова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет,

благодаря за инфото. Наистина симптомите бих ги описал като леко придърпване, но не бих казал, че има удар(може би аз не го усещам). На моменти обаче(много рядко) и то само от 3та на 4та при средно подаване на газ, има нещо като опити за смяна предавка нагоре и след 2 - 3 опита се превключва...

Възможно ли е да получа дори и на лично телефон на "гуруто" Мишо?

Моля препоръчайте тогава място(добро) за смяна на маслото, където наистина ще обърнат внимание и ще се направи евентуална такава промивка.

 

Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах подобен проблем, но при превключване от 4 на 3 и най-вече от 3 на 2-ра. След посещение при Мишо и смяна на маслото и „профилактика“ на мехатроника, плюс нов софтуер на ДСЖ-то и мотора колата стана перфектна. За мен той е правилния човек за ДСЖ!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за инфото. Говорих с него, но явно е доста натоварен и трудно може човек да се вреди...

Препоръката беше да сменя маслото и ако пак го има това, тогава да опитам някакси :) пак да се вредя при него :).

Според него може и съединител да е....

Може ли да препоръчате наистина добро място за смяна на маслото..?

Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Ами смених маслото на кутията... Мисля, че има значително подобрение в смяната на предавките(при смяна на предавките в ръчен режим няма абсолютно никакви проблеми, сменя ги изключително бързо). Евгени от Трансексперт каза, че за него всичко е наред и не вижда проблеми.

Както се казва продължаваме напред... дано да няма проблеми и за напред :)

 

Благодаря на всички за мненията!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами смених маслото на кутията... Мисля, че има значително подобрение в смяната на предавките(при смяна на предавките в ръчен режим няма абсолютно никакви проблеми, сменя ги изключително бързо). Евгени от Трансексперт каза, че за него всичко е наред и не вижда проблеми.

Както се казва продължаваме напред... дано да няма проблеми и за напред :)

 

Благодаря на всички за мненията!

Абе тъй тъй...Подобрение определено има..И като се смени още един път ще се подобри до сто процента...Не става с един път.Или преди да го сменят не са промили или не са го сменили цялото(сменено е на 90%)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се надяваме, че хората в транскексперт са го сменили и промили както трябва :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.