Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

VCDS модификации за Superb МК3


Samo

Recommended Posts

преди 25 минути, Dimitar Kanev написа:

Здравейте, има ли някой в София или около София, който може и има желание да ми оправи лага на газта на Супърб Скаут 2.0 дизел 190 к.с. DSG 09.2020 (моделна 2021), не безплатно, разбира се?

Колега, мога да взема лаптопа и да го оправим на срещата до Пловдив, ако идваш. Иначе можем да се разберем за нещо след работа (19h) в района на Драгалевци/НИМ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 месеци по-късно...

Да споделя какво забелязвам с педала на газта при Суперб 4х4 190 к.с dsg 2020. В нормален режим всичко си върви и педала все едно е лагав, но реално се подава някаква минимална мощност и нещата се случват по бавно.

При минаване през легнал полицай или някакви други неравности които карат автомобила да се клати, както и ако направя нещо по агресивно. Веднага започва да има индикация на таблото, че  системите за сигурност работят. Реално автомобила нито е загубил сцепление нито нищо, просто според мен се предполага, че ако се отдаде повече мощност в такава ситуация и ще се наложи системите да работят.

Защо мисля така, като мина на спортен режим в системите за сигурност и автомобила започва веднага да се държи като нормален автомобил и контрола идва само от десния крак.  Индикация на таблото няма защото постоянно свети, че системите са изключени. Минавам през легналия полицай и като подам газ веднага ускорявам както искам, и колкото искам. В завой където асфалта е неравен положението е същото, подавам и автомобила си ускорява въпреки неравностите. Но във всяка една от тези ситуации и най вече с навит волан забавлението започва. По друг начин казано, ако водача няма усет и не усеща въобще какво му се случва под газа, ще кара системите постоянно да сработват. Друг е въпроса, че това е голям автомобил при който се предполага, че трябва да се движим малко по улегнало и спокойно. Точно и затова педала е направен така според мен и най вече заради тъпата екология и разход. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 година по-късно...

Вчера опитах да вляза и да променя някой неща, но нямам достъп до нищо. Само мога да чета грешки и да ги трия. Всички други опции по програмата са неактивни. Някой има ли на идея защо е така, да не е защото автомобила още в гаранция 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уви, колкото по-нова, толкова по-малко неща ще виждаш. А по-лошото е, че от следващото поколение вече нищо няма да се вижда без онлайн връзка с кораба майка, разбирай със завода. И, за съжаление, ще е така, докато не направят регулация за оеднаквяване на софта на двигателите ... след 30-40 години. Точно както стана със зарядните за телефона. Ама се отплеснах :(

PS: Има шанс просто ъпдейт на софта/кабела да ти реши проблема ... все още.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ъпдейт на кабела ако е читав, а не някой китаец би трябвало да свърши работа. Или просто е стар и трябва нов. Не би трябвало само да четеш, а да си човъркаш спокойно. До колкото знам, дори сега, всяка намеса се регистрира на сървърите на Шкода. Сега, дали ще е проблем с гаранцията (ако я има още), не е ясно. В смисъл, ако се предяви нещо по гаранция, могат да видят, човъркано ли е и евентуално да я откажат...

@JORDITO със сигурност има какво да каже по темата :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Велко, това поколение още е ОК, но от следващото секюритито ще е на ниво, а кей-я ще е във VW/Skoda и ... Надявам се бързо да ги хакнат, но за момента нещата изглеждат доста притеснителни :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това не мисля да е проблем, Теслите където са вързани към кораба майка ги хакват и ограничават достъпа на Тесла да не пипа по автомобилите. Та тук няма да се намерят хора където да го правят.

Ще опитам да направя ъпдейт, така или иначе ме подканва при включване.

Възможно да е от ъпдейт, защото имаше грешки които ми казва, че не знае какво значат, но ги изтри без проблем.

Вярно, че чека отново светна и от ЕТ казаха, че било някакъв датчик по изпускателната система, но никой не продума нищо, че нещо е трито. Ако въобще това се отразява някъде.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Някой успял ли е да кодира при отваряне на багажника да не светват лампите в купето? При Октавия 2 беше доста лесно да се направи, но на Супърб 3 не намирам как да стане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 седмици по-късно...

Не съм сигурен дали тук е мястото за споделяне на проблеми свързани с VCDS. Може модераторите да го преместят.

При опит за "long coding" в модул 9 - Cent. Elect. ми дава грешка, че модулът не поддържа дълго кодиране. Снимката е примерна от интернет. Ползвам VCDS 23.3.1.

Така ли е при Супърб или имам проблем с кабела/програмата?

 

328837900_.png.8aa795710f0dcebe33b3e7eecbb42b16.png

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.