Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проблем с Skoda fabia TDI 1.9 combi губи мощност при 90-110км/ч 3000об/м


gogoo1

Recommended Posts

Първо искам да се извиня ,ако вече има мнения по тази тема ,но съм нов във форума и съм инвалид на тази тема.


Бих искал да попитам дали на някой му се е случвало тази работа.

 

Значи колеги, както съм споменал в заглавието въпросната кола губи меко казано мощност при 3000об/м и 90-110км/ч. Като се загаси и се запали пак се оправя,но вдигне ли пак въпросните километри и обороти умира. Та въпроса ми е от какво може да е. В много сервизи ми казват ,че може да е от турбината. Даже в един шкода спец. сервиз ми казаха ,че проблема е в турбината (нагнетявала много налягане и можело да се пръсне двигателя). Скоро един познат имаше същият проблем и ми каза ,че почистил цедката на резервоара и проблема се е оправил. Та ако някой може да помогне ще бъда много благодарен !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направете диагностика в движение.

Не форсирай много като шофираш , по-внимателно.

Редактирано от legaltk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Турбо, вакуум,клапан n 75,актуатор.

 

Задължително диагностика, че да няма проба грешка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Благодаря на всички. Карах е на диагностика и ми казаха ,че е от турбината надувала. Е добре надувала защо набира супер много до 90 и после умира ?

Редактирано от gogoo1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, пренадува, защото както Пепино каза, ти е зацапана /блокирала/ геометрията на лопатките, и когато трябва да отворят и да "разтовари", нищо не се случва.

Все пак, си трябва преглед на турбото и компонентите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При тази скорост не би трябвало да си с такива високи обороти.Аз на моята при тази скорост съм на около 2000.

Редактирано от kvnedelchev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да кажа,че не зависимо на коя от предавките си стигне ли 3000 об/м или дигне ли 90-110 км/ч това се получава. Не говоря за конкретна предавка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, пренадува, защото както Пепино каза, ти е зацапана /блокирала/ геометрията на лопатките, и когато трябва да отворят и да "разтовари", нищо не се случва.

Все пак, си трябва преглед на турбото и компонентите.

В сервиза ми казаха,че пренадувала и компютъра бил така измислен ,че сам да изключва! Това са ми казали това ви казвам аз!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пич, турбото поддържа някакво налягане над определени обороти. Самата турбина има лопатки с изменящ се ъгъл, които се управляват от актуатора, който се управлява от вакум, който се управлява от клапан N75. А има подвижни лопатки защото в зависимост от оборотите минава различно количество въздух през топлата част, но трябва да се управлява постъпващото количество въздух през студената. Просто когато ти достига 3000 об./мин., турбото не може да разтовари и компютъра влиза в авариен режим и изключва турбото. Колата ти става, като кола без турбо. И милион пъти да чистиш грешката ефект няма да има. Или ти е блокирал актуатура или геометрията е зацапана и не може да се промени ъгъла или е клапана или е спукан маркуч. Смени сервиза.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.