Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Шкода Октавия 2.0TDI - пуши сивкаво какво може да е ?


julian_84

Recommended Posts

Здравейте,

 

От известно време забелязвам че колата пуши сивкаво. Следя нивото на антифриза и маслото от 1000км.

Колата е на 90 000 км и на около 5к след последната смяна на маслото.Тогава са сменени и всички филтри.До момента не бях доливал след смяната, но преди 5-6 дни ми примигна лампата на маслото и сипах около 300-400 гр.

Първоначално реших, че съм сипал кофти гориво, след като го изгорих резервоара, сложих V-power и като че пушенето намаля.

Преди да налея се случи, друго странно нещо, като че колата влезе в авариен режим. Върви до около 3000-3500 оборота и там заглъхва. Не ще повече грам да качи оборотите. Тогава напълних резервоара, че бях тпчно преди резервата и това нещо изчезна.

След този случей пътувах София-Благоевград и ръчках доста че не бях излизал извънградско от месеци, колата си върви прилично, но влвзе ли във високите обороти и най често при превключване на предавките изпушва.

Не съм усетил да има разлика във вървенето, но съм сигурен че нещо не е наред с цялата тази пушилка.

Няма проблеми с паленето, студено, топло и т.н. Както и няма грам пушек при самото запалване на двигателя.Струва ми се, че това се появява дори след като загрее колата.

 

Бих се радвал ако дадете идей, откъде да започнем с проверките и към кого да се насоча ?

 

1. ЕГР не е почистван никога.

2. Да има луфтове по турбото.

3. Да има нещо по двигателя.

 

Поздрави и весели празници!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

маслото последният път различно ли беше от това,което си ползвал досега

Да, последното e Shell - мисля че се води "Long Life" преди това беше с Castrol. Сменям го в Еуратек и маслото си е тяхното.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Shell е най-големия боклук, който ТДИ го харчи доста... Колата става по-шумна дори.

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Турбината пуска масло и е замазала геометриата.

Не казвам че е това,като вероятност го казвам.

Никой не може от форума да ти каже от какво е.

Тр.да се погледне от специалист на място.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Турбината пуска масло и е замазала геометриата.

Не казвам че е това,като вероятност го казвам.

Никой не може от форума да ти каже от какво е.

Тр.да се погледне от специалист на място.

Ако да речем, проблема е това което си описал, това означава ли че е заминало турбото и подлежи ли на поправка, то и тва е малко хвърлябе на боб :)

 

За самата проверка къде да се насоча, идей за добър сервиз в София? Или човек с който може да проверим какъв е проблема.

 

Опасно ли е да се кара колата в това състояне, че изчетох интересни неща за проблеми с турбото?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.