Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Комплект съединител + маховик за Октавия 2, 1.9 tdi, 105 k.c.


Grozdanov

Recommended Posts

Здравейте колеги,

напоследък доста звучно ми се разхлопа маховика (или поне така казаха в първия сервиз, който посетих) и мисля, че е време да го сменя. В магазините за авто-части и сервизите ми предлагат цена за комплект съединител+маховик (сглобени) LUK или SACHS около 700лв(с отстъпката). В Еуратек ми предложиха цена за комплект съединител 700 лв и за маховик отделно 1400 лв, без труда.

 

Знае ли някой защо разликата в цената е толкова голяма?

Такава ли е разликата и в качеството на частите?

Да не би тези, които ги предлагат в магазините/сервизите да са ментета? 

Какви съединители слагат в Еуратек, не са ли от същите производители (LUK или SACHS), брандирани за Шкода?

Моля за съвет от някои от по-опитните колеги, дали да сменям в Еуратек или да си купя комплект и да го сменя в друг сервиз...

 

Благодаря предварително...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В ЕТ ще ти дадат гаранция 2год... И да, има ментета по магазините, но същата истинска част и без гаранция ще я намериш на половин пари. Изборът е твой.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

интересна сметка предстои :)

700 за нещо без гаранция, срещу 2100 за нещо с 2 години гаранция

разликата в цената е 1:3, ако коефициента на дефектиране е по-голям (т.е. на всеки 4 комплекта само един да става), ще си прецакан, ако е по-малък, ще си на плюс.

Не вярвам само гаранцията да е причината, сигурно едните крият ДДС, доходи ... в ЕТ сигурно е включен и труд.

Редактирано от superba
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а на 105 коня може ли да се сложи такъв с едномасов? защото доколкото разбирам човека се чуди дали да скача на такъв за 700 или да ходи в ЕТ за 2100

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, и няма да намери за 700лв комплект с двумасов! Само маховка е 700-800лв с отстъпки!

Ето примерни цени без отстъпка:

https://www.autopower.bg/%D0%BC%D0%B0%D1%85%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%BA-luk-skoda-octavia-estate-1z5-1.9-tdi-415025010-g17003c117-i9579555.html

https://www.autopower.bg/%D1%81%D1%8A%D0%B5%D0%B4%D0%B8%D0%BD%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB-luk-skoda-octavia-estate-1z5-1.9-tdi-623309400-g17003c110-i9583776.html

Навремето, за Аудито ме бяха посъветвали да взема нов ЛУК (афтърмаркет), вместо нов РЕЦИКЛИРАН от Порше. Вече 5-та година няма драми. 

Колко е цената на труда в ЕТ? 

Редактирано от Impress_me
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно са примерни и надали бих го взел от нета... По-скоро някой от големите доставчици - Техко, Ауто+... Ако отвориш в Евро 07 може и по-евтин да е. Въпроса е къде е правен и оттук идва разликата в цената при нашите доставчици...

 

и пак можеш да имаш гаранция - примерно в Техко, ако е монтиран в оторизиран от тях сервиз!

 

не знам в ЕТ колко е но по принцип около 300лв за труд вземат повечето сервизи.

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.......

не знам в ЕТ колко е но по принцип около 300лв за труд вземат повечето сервизи.

пак толкова е и в ЕТ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И в техкото е около 700-800лв комплекта с отстъпките.

 

Абе най-добре е сервиза който го сменя да си го купи и да ти дадат гаранция. Еуратек въобще не ги коментирам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 700лв комплекта е с едномасов маховик. Двумасовите са по-скъпи!

В ЕТ и едномасовия струва 2100лв. Като цяло и афтърмаркет предложенията са на една цена за едно и двумасов - 700-1000лв.

Ако ще се дават толкова пари аз лично бих си поръчал един stage 3 kit от тези хубавци: http://www.clutch-specialists.co.uk/cg-motorsport-666-series-clutch-kit-with-solid-mass-flywheel_p31003908.htm

Поне ще знам че ще издържи на всякакви издевателства над него.

Редактирано от bonethugs
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това би било голяма глупост според мен. Това е комплект, за много нютони. За чии му е, човека иска да си кара колата, не да прави силов тунинг.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за мненията колеги,

 

направих снимки на комплекта на SACHS, който ми предлагат и съм ги споделил. Цената му е 1000 лв, с 30% отстъпка става около 700 лв.

В същата папка съм споделил и извадка от каталога на SACHS за този парт номер:

 

https://drive.google.com/folderview?id=0BxBheChAH-DwQlFBNndvdld5QVU&usp=sharing 

 

В каталога пише:

Contains twinmass flywheel, clutch cover assembly, clutch disc and releaser 

 

 

Изглежда ли ви истински този комплект?

Не ми се ще да давам почти 3 пъти повече пари в ЕТ, ако не е  нужно разбира се....

 

Благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм чувал да има усилена версия за 5 скоростната кутия. За 6 скоростната знам, че има.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Би трябвало... И аз бих се радвал, ама няма.

 

Сакса се предлага усилен само на 240мм. За 228мм - йок. Това поне е по каталог де.

 

Дъвкали сме я тая тема преди години в тунининг раздела. Затова за силов тунинг 1.9 е по-кофти от 2.0 (за О2 говоря де).

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Би трябвало... И аз бих се радвал, ама няма.

 

Сакса се предлага усилен само на 240мм. За 228мм - йок. Това поне е по каталог де.

 

Дъвкали сме я тая тема преди години в тунининг раздела. Затова за силов тунинг 1.9 е по-кофти от 2.0 (за О2 говоря де).

 

Полезно е да го знам, не че имам 1.9тди... Мерси и поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На един приятел му взех Westlake англииска марка съединители ... повече от година е с него много е доволен .... Момчетата който ги продават са ми приятели и съм се интересувал и знам че нямат рекламация на тях до сега, а са много продавани ...цената им е супер за този модел октавия твърд маховик + съединител комплект 418,88 за колеги ;) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всяка марка си има процент рекламация, факта че специално на тази кола е тресяло може да се породи от много други неща който и сам може да се сетиш например че колата е на почти 20 години и има доста износване... виждал съм случай с вибрации при валео, при закс и така нататък ... всичко е късмет ... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква марка е оригиналния съединител, който се монтира при производството на автомобила?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.