Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Подаване на оплакване срещу сервиза на Шкода


musaka

Recommended Posts

Тодоре, прав си, точно поради това /и не само/, дадох примера с Пилота от ЕТ...

Извини ме, за спама!

 

Просто си правят, каквото им хрумне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уникати като в този сервиз другаде няма.Към 20 минути обяснявах на един ***,че ми трябва ангренажен ремък и ролки за АВФ мотор а тои през цялото време настояваше да му дам талона и накрая като му го дадох ми каза ,че те били сервиз на Шкода.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно е как стои въпроса със смяна на масло или ремонт в друг оторизиран ВАГ сервиз - примерно на Фоксваген или Ауди. Ако може да се сервизира Шкода там, ще им стане доста забавно на Еуратек...

Споко, там няма разлика. Даже са още по-добри. На един приятел rs4-ката беше влязла за масло, обаче “умниците“ да я тествали, ударили я в двора, без да излиза... Фар, броня, маска, капак, калник и т.н. :) и после се чудели как да му кажат на клиента, че са я ударили...

 

Навсякъде е еднакво, първо защото сме в България и на обикновения човек му се иска, а не му се работи, ама и да работи и да иска - пак няма, второ защото мисленето не е че това не е твое и не трябва да го поглеждаш дори, камо ли пък да го пипаш, а че трябва да го пазиш, когато ти е поверено - да не говорим... Затова.

 

Аз в събота бях при ЕТ, ръчкаха един супърб 3.6 на влизане в бокса... Два метра са от паркинга до клетката, здрава газ и спирачка, ама много хубаво му се чу гласчето на 3.6цата...скочи като козичка.

 

Поздрави

 

ПП: Към Тодор: Споко, явно още не си я оставял за боядисване? :) Тогава ти я карат на собствен ход на около 7-8км от тях (общо по 15-17км са ми навъртали, когато съм я оставял за боядисване там) - досега дълги години това е била практиката. Имаш вариант да поискаш репатрак, обаче има вариант да се пусне "транспортен режим" на колата ти и ако не видиш репатрака, пак ти я карат на собствен ход, само, че тогава не отчита пробег, има доста ограничена мощност и т.н. :) Варианти всякакви - в България сме - страната на неограничените "невъзможности" :) Така, че не се впрягай толкова за лизинга, колкото за това, че не трябва да ти карат колата, ако не се налага и не си разрешил - другото е отработено с годините. :)

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Докато чакахме да си вземе Гената новата фабия, имаше и една рс-ка, чисто нова! Въртеше гуми отзад на паркинга служител на ЕТ. Жал ми стана, чисто нова, студена и така да се юри...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подобни теми с форумни оплаквания от дадена фирма в нета има много. При голям брой клиенти е неминуаемо някакъв процент от тях да не са доволни, да са се сблъсквали с некоректно (за тях или на практика) отношение, дадена услуга да не е била изпълнена според обявното/договореното/рекламираното и т.н. В личен план и аз съм имал повод за недоволство и разочарование, при това от далеч по-голяма от Еуратек фирма и свързано не просто със завишено време за чакане, а с пари и договорни условия. Правилното, според мен, решение във всички подобни случаи, е да се пусне оплакване/жалба, описваща конкретния случай с подробности, към началник, ръковдството на фирмата или отдела, който се занимава с това (ако има такъв). Много често това води до един правилен и за двете страни изход от ситуацията. Аз така реших недоволството си, за което загатнах по-горе. В резултат на което продължавам да ползвам услугите на същата фирма. Когато има проблеми, като тези описани от някои от вас в тази тема, трябва да има обратна информация към Еуратек. Само на база комуникация между клиент и фирма може да се върви напред и да се подобряват услугите и изчистват грешките. За мен не е решение да се оплаквам по форуми или да сменя сервиза. Няма нищо положително от това, нито за мен, нито за сервиза. Утре ще стане така, че да не съм доволен от втория сервиз. И какво, да търся трети ли? И така до безкрай... И Мишо да ме прощава, не искам да те обидя, но по-голяма глупост от това, че думите на ЕТ били, че клиентите им са в кърпа вързани скоро не бях чел. Би ли посочил къде публично и официално е споменато или дори намекнато за това. И да те попитам, ако смяташ, че си прав, за какво са им на Еуратек сервизните програми и ценови предложения под общото име 4+?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко спам и от мен, офиса ни е до СФА в Люлин, какво съм виждал да правят Пежата не е истина просто. И един ден пред клент видях как изрязаха едно Пежо. Определено не се зарадва човека и ги нареди доста.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм подавал оплакване. Преди 2 години установих, че колата ми има пукнат маркуч на кулера. Та... след доста чакане да бъде доставен прословутият маркуч оставям колата рано сутрин в работен ден и поемам към офиса. 40-ина минути след това ми звънят и ми казват "Ела да си вземеш колата". Питам "Толкова бързо?", на което получавам отговор "Ами, те колегите я отвориха и... оказа се, че тоя маркуч, който сме поръчали, не е за твоята кола. Ела си я вземи и ще дойдеш пак"

 

Побеснях. Част, поръчана по номер на рама, се оказа неподходяща за моята кола, която на всичкото отгоре беше отворена, за да се разбере, че няма да се случи ремонтът. Отивам в края на работния ден и вместо извинение получавам "Е тая кола сега... цял ден стоя тука да заема място на паркинга. Не можа ли да дойдеш по-рано?" Това преля чашата и подадох оплакване, писмено. След няколко дни получих мейл от някой си годподин Навущанов (специалист по следпродажбено обслужване или нещо от сорта). В мейла ми се съобщаваше, че се "работи" по моето оплакване и че при установяване на нередности съответните служители ще бъдат "санкционирани". Повече нищо не чух по въпроса, въпреки че пращах мейли, звънях и т.н. В един момент просто ми омръзна и спрях да се занимавам.

 

Та... Има какво да се желае от ЕТ и определено не смятам, че реагират на клиентски feedback адекватно.

 

Мислех, че историите с "тестването" на клиентски коли са легенди, но след прочетеното тук направо ми се изправя косата като помисля колко пъти съм оставял коли там за по цял ден или няколко дни (за боя) без дори да погледна пробега преди и след това. Явно трябва много сериозен контрол от страна на клиента, не може да се разчита на това, че служителите ще бъдат добросъвестни професионалисти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:banger_2: Мухааааа. Вчера бях в "Еуратек" ООД за техническо обслужване. Имах предварително записан час - 08.00 ч. сутринта. В 08.00 ч. отвориха и започнаха да приемат клиенти. Попитах колко време ще е необходимо за обслужването? Отговориха: "2-3 часа", поради което като човек без работа реших да изчакам. В 08.30 ч. бялото пате беше вкарано в сервиза, в 11.30 ч. си получих талона и ключовете. През цялото време стоях отпред, пушех, пиех кафе и наблюдавах. Паркингът се задръсти от автомобили и някои клиенти трябваше да "въртят" кръгчета докато се освободи място или използваха паркинга за издаване на нови коли. В това отношение собствениците на дружеството трябва да помислят сериозно и спешно. Защото първо, не е нормално да разполагаш само с един сервиз, при това определено малък, а обемът на автомобилите за обслужване, ремонти и пр. да превишава в пъти капацитета. Второ, аз живея в "Младост", а сервизът е в "Надежда". Това са приблизително 30 км. отиване и връщане :angry: Докато чакахме, един младеж, който също живее в "Младост", сподели, че се замислял дали да не смени марката автомобил само заради отдалечеността на сервиза на Шкода.

Та да се върна на ситуацията от вчера. Трябва да ви кажа, че всички автомобили бяха премествани от паркинга в сервиза внимателно и без излишно "рацене". Това не важеше за моята кола, която след смяната на маслото и филтрите беше изкарана и настъпена с педал до ламарината. Аз също като вас се учудих, не ми стана приятно, но явно има причина за това. Освен обслужване, на автомобила ми беше извършена инспекция - предполагам софтуерно за възникнали проблеми; проверка на ходовата част (измъкнато жило на ръчната спирачка, което беше отстранено); проверка на светлините, при което се оказа, че е измъкнат куплунга на левия халоген, което също беше отстранено; проверена и напомпана ми беше дори резервната гума. :hi: Аз съм доволен, дори приятно изненадан за цената, която платих за обслужване по време на гаранцията (273 лв.). Разбира се има какво да се изисква, но, съгласен съм с Юли, че само с писане във форума (макар да се чете от тези, които трябва) няма да има прогрес. 

p.s. Винаги има и по-зле от статуквото. Не ми се разказва как съм страдал в "Балканстар" с "Чероки"-то на баща ми и как се стигна до смяна на двата компютъра срещу 6000 лева поради немарливостта на майсторите.

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не се сещам за нито една причина кола да бъде карана за "тест" след обслужване, още по-малко пък да я настъпват душмански (по нашарените от неравности улици около Шкода центъра в Надежда). Нямат абсолютно никакво право да карат клиентски коли, ако спецификата на намесата по колата не го налага, за каране с газ до ламарината даже не говорим. Видя ли някой да "изреже" платената от мен и поверена им с доверие кола, бих ги направил на салата там на място. Абсолютно недопустимо е такова отношение към чуждо имущество.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно Навущанов е с регистрациИ във форума и често пише хвалебствени мнения. Следят го много добре форума и се опитват с поставени коментари да излизат от положение. Познавам го лично и много добре те разбирам. Прав си fcb4life!

 

По-добре да се прескача този господин и да се входират жалбите до г-н Тодоров, през секретарката му. Белким си отвори очите шефа за реалната ситуация в сервиза! 

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С няколко криввания дотук Еуратек се справят задоволително с моите коли. Като цяло съм доволен, но пък имайки предвид нещата, които споменахте (това с карането на колите ме шокира), не е лошо да се знае как, в случай на нужда, може да се подаде оплакване така, че реално да има ефект от него. Действително ли е възможно да се пусне жалба директно до управителя?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На моята в сервизната книжка пише, че колата се връща след тест драйв за евентуални проблеми. Просто инструктирайте приемчика, че не желаете тест драйв накрая или да с ваше присъствие.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз като гледам , явно няма да им я карам , че ще и се пулят 1/2 ден и после може и да искат да летят с нея :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно Навущанов е с регистрациИ във форума и често пише хвалебствени мнения. Следят го много добре форума и се опитват с поставени коментари да излизат от положение. Познавам го лично и много добре те разбирам. Прав си fcb4life!

 

По-добре да се прескача този господин и да се входират жалбите до г-н Тодоров, през секретарката му. Белким си отвори очите шефа за реалната ситуация в сервиза!

Явно не съм подивял достатъчно миналия път, ама нито секретарка, нито управител ще уважа. Пиша директно нагоре към централа. То пак ще стигне до тях, само че ще има проследяване и обяснения, как са реагирали. И това време ще дойде при рецидив.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мисля, че докато продажбите вървят, никой няма да го е грижа от подобни сигнали. Марката и маркетингът зад нея са доста силни в момента и подобно отношение на сервиза няма как да се "забележи". Паркингът бил тесен, часовете не се спазвали ... 

 

дано не съм прав, ама се опитвам да мисля безпристрастно

 

в бришкода (а и не само) масово коментират местните дилъри за липса на фийдбек и решения, защо при нас да е по-различно :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.