Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Моментен разход


ses

Recommended Posts

Здравейте колеги,

 

Прави ми впечатление, че когато пусна по инерция колата показанието на моментния разход се променя веднага и започва да играе като стига от 4-5 до 12-13, като едновременно с това и оборотите се покачват до около 900. Когато с спра/колата работи на място оборотите са заковани на около 800 и разхода не мърда - 0,6 - 0,7.

Не смятам, че това явление с увеличаването на моментния разход се дължи на регенерация, тъй като там оборотите се покачват доста над 0,9, а и колата се регенерира докато е на място.

Чистих на скоро ЕГР-то и се чудя дали това не е от ДПФ-а или може би има нещо друго.

Колата е 2.0 TDI CR 2010г.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом изключваш от скорост по инерция е така, а когато си на скорост и по инерция, тя не впръсква гориво и показва 0.0.

 

Покачването на оборотите е софтуерна благина, за да може, когато включиш пак на скорост да не се усети ужасно много (просто казано)...

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А знаете ли как се прави режим стелт... В движение обороти на 0 да показва... Тогава куките ползват FLIR да те локализират (giggle)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А аз смятах, че има някакъв проблем :)

Благодаря shaft-e

 

Щом изключваш от скорост по инерция е така, а когато си на скорост и по инерция, тя не впръсква гориво и показва 0.0.

Покачването на оборотите е софтуерна благина, за да може, когато включиш пак на скорост да не се усети ужасно много (просто казано)...

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

Прави ми впечатление, че когато пусна по инерция колата показанието на моментния разход се променя веднага и започва да играе като стига от 4-5 до 12-13, като едновременно с това и оборотите се покачват до около 900. Когато с спра/колата работи на място оборотите са заковани на около 800 и разхода не мърда - 0,6 - 0,7.

Не смятам, че това явление с увеличаването на моментния разход се дължи на регенерация, тъй като там оборотите се покачват доста над 0,9, а и колата се регенерира докато е на място.

Чистих на скоро ЕГР-то и се чудя дали това не е от ДПФ-а или може би има нещо друго.

Колата е 2.0 TDI CR 2010г.

Колата ти харчи примерно 0.6л/ч в спряло положение на неутрална скорост. Ако пускаш примерно Витиня на неутрална със скорост 100км/ч тя ще ти харчи точно 0.6л/100км.

От там може да си направиш сметката, колко ще харчи ако пълзиш с 10км/ч на неутрална - 6л/100км. Или с 5км/ч - 12л/100км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 година по-късно...

Здравейте колеги,мотора е 1.9 tdi 105 коня, 2006г.От известно време разхода в града не ми пада под 10л.До скоро беше между 6 и 7л.Когато колата е на място пак си показва около 10л.Каква би могла да бъде причината?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,мотора е 1.9 tdi 105 коня, 2006г.От известно време разхода в града не ми пада под 10л.До скоро беше между 6 и 7л.Когато колата е на място пак си показва около 10л.Каква би могла да бъде причината?

10 среден или 10 моментен разход? На място показва литри на час.

Лятото с климатик си се вдига разходът и напълно нормално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.