Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Фарове за освежаване


Impress_me

Recommended Posts

Колеги, препръчайте ми сервиз в София, където да оправят фаровете на един Ситроен Ц3. Потъмнели са и искат полиране. Според мен са и за настройка, защото са с лупи, но светлинния сноп е разпръснат.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, привет!

Почти всички автомивки предлагат полиране на фарове вече. Където и да отидеш, надали ще сбъркаш. Колкото до настройката, би трябвало да могат във всеки пункт за ГТП да ти я направят. Те има едни специални стендове, които се слагат срещу фара и се гледа в тях по време на регулирането. На мен сами ги правили така един път и нямам оплакване. Това е при положение, че не ти се занимава сам =)

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След полиране - задължително се лакират, иначе става по-зле за няколко месеца! Лак се продава специално за фарове. Бояджии взимат по 30-50лв на фар, но направи ли се правилно кара по-много време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав е Иво, специален лак за фарове, който си е цифра(мисля), докато повечето бояджии ги пръскат с авто лак (такъв който се слага при пребоядисване на детайл). Ако не е добър лака след време е много възможно да се  напука и да падне. Друг вариант е след полирането да се облепят с фолио. Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав е Иво, специален лак за фарове, който си е цифра(мисля), докато повечето бояджии ги пръскат с авто лак (такъв който се слага при пребоядисване на детайл). Ако не е добър лака след време е много възможно да се  напука и да падне. Друг вариант е след полирането да се облепят с фолио. Поздрави!

 

С правилното фолио излиза повече. Трябва да е термо и УВ устойчиво(демек за фарове...) . Продава се тоя лак и е 2-3 пъти по-скъп от авто-лака. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С правилното фолио излиза повече. Трябва да е термо и УВ устойчиво(демек за фарове...) . Продава се тоя лак и е 2-3 пъти по-скъп от авто-лака. 

Не излиза повече. За двата основни фара, двата фара за мъгла и решетката платих 140 лева, като решетката беше голямата игра. Освен това фолиото държи по-добре на удари от камъчета, от колкото лака.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ицо, за фарове не е същото фолио като това за решетката(проверявал съм ги и са х2 на цена). И ако приемем, че цена за моите фарове е 2х30лв, е по-евтино. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпросът е къде да отида! Никой ли не можете да ми препоръчате в София.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чукни в Гугъл и ще ти излязат поне 20 резултата за полиране на фарове.Ако ги полира човек който знае какво прави не е необходимо да ги клепаш с лак или да им слагаш фолио.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За пластмасови става дума и искам съвет за някое препоръчано място. Гугъл сърч беше първото нещо което направих.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам, къде живееш, но на околовръстното, идвайки от Борис, точно преди светофара към НБУ, но от ляво - има една мивка - Екзотик май се казва. Доста коли оправят за автокъщите в района и си знаят работата. Преди седмица пратих там приятел с Пежо - каза, че е доволен. Аз мои фарове не съм правил там, но който е бил - всеки казва, че е доволен. Но събери мнения от различни места и тогава избери.

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Страшно много внимание отдавате на полирането на половин квадрат плексиглас. :book_1:

Даже е и по-малко, но смятам, че осветеността е едно от най-важните неща при автомобила. Не бива да се прави компромис, а матиралите фарове спират страшно голяма част от светлината и насочеността на снопа. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Даже е и по-малко, но смятам, че осветеността е едно от най-важните неща при автомобила. Не бива да се прави компромис, а матиралите фарове спират страшно голяма част от светлината и насочеността на снопа. 

Това е и основната причина за цялото упражнение!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това се прави с най обикновенна полир паста и финна шкурка за един час вие го коментирате все едно на совалка фаровете ще правите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, все пак, въпросът е, какъв резултат очакваш и какъв ефект искаш да постигнеш !

Иначе, може и за 30 минути... ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Минаваш с шкурка 2000 да свалиш изгорялото и начуканото от камъчета после с машинка и паста и фара става като нов.Вие какъв резултат търсите не знам.Да не кажа,че ако не ти се дават пари става и с паста за зъби и кече или вълнен чорап.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами, колега, то може всякак!

Едни са перфекционисти, други гледат "по-отгоре".

Може и бързо и качествено, ама само веднъж, при втори опит - дупка в стъклото!

Може и бавно и внимателно - до 3-4 пъти можеш да правиш упражнението!

Ако си авто-джамбазин, е ясно - " удриии", да свети за продажбата и да не ти пука...

На предишннния ми автомобил, ни отне 3 часа с мой приятел - по около 1'30 - 1'40 на фар, но и сега, след 2 години, фаровете са О.К., без лак, без фолио ;)

Та, всеки сам си преценява.

Както е казал Народът:Бързата кучка - срам за майстора...

Редактирано от Боре
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Боре, прав си! А и става дума за на жената колата. Не може да е отбий номер :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.