Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Въпрос, относно ел. стъкла


elkolev

Recommended Posts

Здравейте,

Свалих дясно стъкло и при опит за вдигане прищрака и стъклото отказа да се вдига. Свалих кората. Моторчето работи и върти.

Имам няколко въпроса:

1. Самият механизъм (жила, държачи за стъкло и моторче) целия ли се продава?

3. Лесно ли се сменя механизмът, явно някое жило се е скъсало.

2. Как се свалят щипките и за еднократна употреба ли са?

 

поздрави

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж дали не са пластмасовите водачи много често се чупят . Аз на моята съм ги сменял всичките че дори някой и повторил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом падне стъклото е паднало, не е добре да се върти моторчето, защото може да се намотае въжето. Стъклото се вдига на ръка,  заклинва се с дървени клинчета и на ремонт.

Механиката се продава отделно от моторчето. По принцип се чупят пластмасовите водачи, които се продават като резервна част. Щипките не са за еднократна употреба.

В софия в Княжево има сервиз за ремонт на механизми и дават 2 г. гаранция.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен също ми беше паднало стъклото и намерих едно сервизче на цар Борис към Княжево, които се занимават само със стъкла. Ако искаш мога да ти снимам визитката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ех сладури, мили мои... Защо не четете какво ви е писал колегата... Аз никъде не видях в писаното паднало стъкло... Ако съм кьораф, ще требе тежко и усезаемо мощно да ме припрощавате... :P Относно ХъХхххИиинцидента, понеже не ми стана ясно само нагоре ли не върви стъклото... надолу спуска ли се ? Ако да е то тогава си за сервиж... Инак по вратниците све що е крепежна пластърмастър умишлено е така направено и се води изпоконсуматив... Нема страшно стутинци в бг левчета са им цените... Пък и въртикопело, що работи няма да си скъп... Ако, ще го правиш сам... Зааадължително джамецо подравняваш двата болта пр./зд. на дупките... Гепваш стъклото, развиваш бхолтовете ииии махаш стъклото НАСТРАНИ... Тоя темпер ако се изниже от пластър-водачите и се изтреска в дъното на вратата един куп поразии по пътя може да направи вкл. оплитане на жилов механ. и при рязко удряне... Малиии ма как се пръска... В буквалния смисъл се гръмва/пръсва... Не ти го пожелавам ууутвъртително е... Та, стъклото на страна и ти се отваря фанта гледка панорама на механизма... тогава го инспектирай и също така те съветвам хубаво да го прецених, ако макар и за секунда го помислиш, че може и да не се справиш... По-добре на го почвай за от в начало... Относно цени можеш да погледнеш за 1 ден през нета да си придобиеш орянтир в цените... Успех колега и гледай да го действаш скоро-скоро... Щото времето се сговняса ОТНОВО когато най-не трябва...

 

 

P.S. При късано жило тръгва малко в посоката в която го натиснеш, и се закривява стъклото... После ръчно трябва да го освободиш и припаснеш... Иначе ни нагоре ни надолу... Има защита която го спира да тръгва ма въобще на тенсо-принцип е за да не се поприпръсне джамеца... Иначе жилата понякога се изместват от външните/горните дерайльори... супер лесно е ако е това ще го видиш и сам ще можеш да го качиш на релсата... Не ползвай прави, остри отверки за силова помощ... Ефекта при невнимание също няма да ти хареса...

Редактирано от Uns7opAbL3
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дали стъклото е паднало или е дефектирало при вдигане/спускане/ проблема е един и същ.

Не трябва да се върти машинката защото се намотава въженцето и много трудно се оправя.

Решението е смяна на платмасовите водачи /в сервиз или самостоятелно/ и понякога пренавиване /смяна/ на въжето. 

В Княжево са добри и доколкото си спомням се намира срещу обръщалото на трамвай 5.

Цената е около 70 лв. - демонтаж, ремонт, монтаж и 2 г. гаранция. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вероятно сте прави и някой водач се е счупил. Прозорецът го свалих с копчето някъде наполовина и след като се опитах да го затворя прищрака и се свлече надолу.

Махнал съм кората и съм го застопорил с клинове, за да не се отваря.

За този ли сервиз става въпрос - http://mikrondocev.com/bg/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За този сервиз говорят колегите, да. Аз минах през него миналата седмица - 2,5 часа, 85 лева и 2 години гаранция. Предна лява врата на Октавия 1

Пипат чисто. Нямам забележки относно кората на вратата и прочее.

Тея водачи дето ги продават или правят в други сервизи - не съм им фен...правих 5 различни. Чупят се като солети, мамка им. При тях съм правил и други коли - няма оплаквания.

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес минах през сервиза. 45 мин. и бях готов. Всичко е както описахте - 85 лв. и 2 г. гаранция. Коректни са хората.

Благодаря на всички

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...
  • 3 седмици по-късно...

Днес си взех нов механизъм за предно ляво ел. стъкло, заедно с мотора, колата е Октавия 1.9 тди. Всичко работи, когато му подам директно 12 волта (вдигане и смъкване със смяна на полюсите) но като го свържа към управлението (снимката по долу) от там се чува само едно цъкане и нищо не става. Свързах управлението към стария ел. мотор и пак същатата работа. Мисля, че проблема е в него понеже от там имах доста голяма консумация на ток. Подлежи ли на ремонт (то е една платка сименс) или се заменя с ново? Другия ми вариант е да намеря във вратата (ако има) постоянно напрежение от 12 волта и с реле за смяна на поляритета да си управлявам стъклото.

 

22fc583835e9ff05.jpg

Редактирано от Mahorec
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще е трудна работа намирането на това чудо, че и да стане.... днес пробвах три такива. Две от Октавия едното дори беше със същия парт номер и едно от голф 4 и трите не станаха. С двете от октавията при натискане на бутоните за стъклата се активира централното заключване. :) Ще е истински късмет, ако намеря платка, която ще тръгне, до тогава ще търся вариант за ремонт на старата. Сега съм пуснал кабел до вратата и с отделно бутонче си вдигам и смъквам стъклото...

Редактирано от Mahorec
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега вземи си цялата машинка с платката но гледаи да отговаря с годината на твоята кола защото може да има проблем с компа . И като търсиш ходи с колата сваляш машинката от буксата слагаш другата и пробваш ако работи вземаш . Аз си сложих от голф 4 но се наложи да се преправя малко посоките на сваляне и вдигане трябваше да се обърнат но до сега си работи без грешка вече близо 2 години .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз така ги изпробвах в моргите не ми дават да вадя платката. Направо с мотора ги тествам, ако го завърти значи ще завърти и този на новия механизъм.Дори само платката не продават, понеже после мотора няма какво да го правят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е продават целия мотор с платката . За цена около 40 лв. няма какво да му мислиш . Само гледай да съвпада годината на донора с твоята че е проблем аз така взех една по нова и сега ми е излишна и я продавам във форума .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно попадам все на такива от друга година(моята е 98-а). Изпробвах всичко от моргите в Русе и само един стана, но нали съм недоверчив и замерих консумацията на ток (в моргата ме помислиха за луд) но се оказа, че с този мотор и платка има консумация 0.250-260 mah, толкова е и на старата ми платка, която вече не работи.... и се отказах да го взема. Иначе да 40 лв. му искат. 

 

П.С. Иначе цената за нов механизъм с мотора (без платка) варира от 80 лв. до 200 лв. С платката стигат до малко над 300 лв. :) Само механизъм без мотор го има за 40 лв. Този, който аз взех е 200 лв. с отстъпка за 135, уж чешки.

Редактирано от Mahorec
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.