Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

DRL Superb II 2008-2010


Voyslav Filipov

Recommended Posts

Здравейте,

 

Тъй като от няколко месеца си размишлявам, реших да пусна темата с идеята за насоки.

Моят Супърбиян е 2009 и няма дневни светлини във фаровете за мъгла (няма втора секция). Заводски си има дневни светлини, но са малко по-различни, в смисъл, че светят самите крушки за късите (в случая при мен ксеноните), както и всички светлини отзад. Т.е. не светят само габаритните крушки.

С намесата на Пепино (за което му благодаря :) ) ги направихме през фаоровете за мъгла на 80% и габаритчетата и те светят. Обаче отзад всички светлини продължават да си светят и мен това не ми харесва.

Мислих, четях, питах за няколко варианта, но за сега нищо от моя страна:

1. Да сменя фаровете за мъгла с тези за супърб, октавия, но по-нова година (2010-2011 нагоре). Там фара за мъгла е с две секции, разбира се и иска доп. ел. опроводяване. Да, ама 200 лв за единия фар, психически не съм подготвен все още да дам в Еуратек :)

 

2. Тъй като тези супърби имат два вида "дълги" светлини - биксенон и халогенна крушка, които светят заедно - мислех, да сложа устройство, което да димира халогенната крушка и през деня да си ги ползвам за дневни светлини, като така няма да свети нищо отзади и отпред (освен тези халогенки). Тук Ивчо (ID A), ми подшушна с това, че тъй като съм с два вида дълги е малко сложна, невъзможна задачата. Ивчо, и да не съм те разбрал правилно, не се коси :)

По-старите Ауди А8-ци са така, т.е. така са им направени дневните светлини - точно във втората секция на фара с халогенна крушка и всички си слагат там LED.

 

3. Намерих китайски фарове за мъгла, които са с една секция, но имат и Led лента най-отдопу. 100% сте ги виждали, ясно е, че са китайски, ама има ли някой, който поради някаква причина да ги е виждал и пипал на живо?

 

http://www.ebay.co.uk/itm/231744964843?clk_rvr_id=1009000539707&rmvSB=true

 

В общи линии реших да споделя какво мен ме ръчка 1-2 месеца вече. Разбира се, не се е свършил света, ама... :)

Та, кой каквото иска нека сподели по темата :)

 

 

Поздрави!

Редактирано от Voyslav Filipov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има модули за дневни ограничаващи % за през къси, дълги или фарове за мъгла! Цената преди 3-4год беше около 100лв с монтажа. Слагат ги на 0 на ключа на светлините, но монтират един контролер колкото половин кибритена кутийка в жабката, откъдето можеш да си ги спираш. 

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има модули за дневни ограничаващи % за през къси, дълги или фарове за мъгла! Цената преди 3-4год беше около 100лв с монтажа. Слагат ги на 0 на ключа на светлините, но монтират един контролер колкото половин кибритена кутийка в жабката, откъдето можеш да си ги спираш. 

 

Иво, тук обаче идеята ми: моя ключ за светлините да си остане на auto и в момент, в който датчика за светлина задейства фаровете (в случая ксеноните), съответните дневни светлини да се изключат.

Редактирано от Voyslav Filipov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иво, тук обаче идеята ми: моя ключ за светлините да си остане на auto и в момент, в който датчика за светлина задейства фаровете (в случая ксеноните), съответните дневни светлини да се изключат.

Ще ти пусна на лично телефона на майстора. Попитай го дали и какво може да направи. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никакъв ключ с нула или ауто няма отношение. Имат едно постоянно 12V за захранване и подаване на напрежение към фаровете, едни 12V през контакт за индикация кога колата е запалена, 12V взимат и от светлините на задния номер (при Шкода са отделни от габаритите) за да изгасят тези на % при запалване на основните. Това не трябва да те притеснява.

Редактирано от ID A
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, какво не ти харесва, че сега са през фаровете за мъгла?

И моите са така - заводско си е и всичко работи идеално. Просто помоли някой, да ти изключи задните светлини когато си в режим "дневни" - за 5 мин. работа е.

 

П.С. Не е от годината, това че са едносекционни, а от пазара за който е бил произведен автомобилът.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Боре, При мен (а мисля, че и при твоя Съби е така) не могат да се изключат задните светлини. Най-малкото защото и габаритните крушки светят.

 

И да се повторя, че идеятя ми е по възможност да ги ъпдейтна малко, пък като не успея, здраве да има ;)

 

Поздрави!

Редактирано от Voyslav Filipov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намери си 2-секционни фарове за мъгла от някоя морга. Оригинално си е най-добре, после 2 мин. с VCDS и си готов.

Този ми изглежда с 2-секционни фарове за мъгла: http://www.cars.bg/c1108377

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.