Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

тропане в предницата


gerardiro

Recommended Posts

Здравейте колеги,

 

long story short - колата ми (октавиа О2 1.9 4х4)се разтопа отпред преди 3 месеца и смених биалетки и тампона на окачването - големия алумин - с уж хубави неоригинални части - лемфйордер.

 

сега колата пак се разчука и ходих да я видят същите майстори - казаха че не виждат нищо нередно, ходим при друг монтьор който се занимава само с окачване- и той не намери нищо нередно и направи предположение за амортисьори.

 

вчера стана на 200000 км, вероятно оригиналните амортисьори

 

моля за вашите хипотези и препоръки!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 с уж хубави неоригинални части - лемфйордер.

 

 

Колега това е производителя на оригиналните... Ако е истински е 1 към 1 с оригиналния, просто не е брандиран с логото на ВАГ! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

амортисьорите провери ли?

при мен беше абсолютно същият случай, при оглед амортисьорите не даваха вид да са заминали, но понеже и моите бяха на много км ги смених и тропането изчезна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм имал същия проблем, но с предишната кола(Нисан Примера). Всичко уж наред с предницата, през три сервиза минах и всички ми казват, че няма проблем, обаче трака здраво. Накрая се оказа, че са амортисьорите, но го хванаха след като махнаха маншона и се видя, че има луфт на буталото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вариант е и шестограма на носача да се износил и въпреки новите тампони пак да почне да тропа от там. Поне така ми каза моя майстор като сменях моите тампони. Аз за по сигурно сложих плътни от Сеат Купра и за сега вече към 15 хил.км няма тропане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 месеци по-късно...

да споделя резултата:

 

тропането пак от тампона в носача - тампона здрав но се движи в носача по някакви неведоми пътища. смяна на носача в еуратек с включени двата тампона в него - 230 лв на носач+30 лв труд

 

скърцането - термощита в тунела стърже някъде. уж го наместиха но ми казаха че пак ще се прояви и опции са сваляне и изправяне или смяна на термощита.

наистина се разскърца пак след 1 седмица. засега нямам време да го вкарам за смяна... ориентировъчна цена ми казаха около 70 лв за термощита. труд неизестен..

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

230 лв за носач е грехота. Аз минах с по 23 лв на тампон на носач при същата болежка и 30 лв за труд общо, но в ЕТ не ремонтират а само сменят. Можеше да пробваш с плътните тампони както бях писал но всеки си решава все пак сам.

Редактирано от edisonov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За този проблем са ми казвали майстори, че е безсмислено да се сменя целия носач, трябва да се смени само тампона ама не навсякъде го правят. Даже са ми казвали, че уплътняване с тефлон върши същата работа като смяната на тампона. Тук и за по малко от 23 лв на тампон ще се мине :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези носачи се износват (леглото на тампона) и след известен пробег ако ще и сто тампона да смениш, не се оправя. Има нужда от смяна на носач. Иначе в ЕТ сменят и тампони, не само носачи.

Редактирано от niki
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Решението е следното : на шестограма на носача се поставя термошлаух с необходимия размер и след това се нанизва в тампона. Луфтът между тампона и носача се загубва , а оттам и тропането. Още по-ефикасно е да се набият гилзи от ловни патрони 12-ти калибър ( както правя на мойта кола) на шестограма. Тефлонови са и издържат по няколко години. Винаги след смяна на тампоните с нови, след 1-2 месеца се получава луфт и това е най-приемливото решение според мен. След слагането на гилзата тампона влиза много трудно в носача - с веро и чук , но това е гаранцията за стегнатата сглобка. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 години по-късно...

Малко да поосвежи темата. Колата е същата като на колегата. Октавия 2, 1.9, 4х4. При мен проблема е следния: при тръгване рязко се чува едно пукане силно отпред в дясно. Пукането (прищракването) е по силно при рязко тръгване с завит волан. Чува се също при рязко натискане на спирачката. После като ускоря рязко и пак препълва. Пукането е единично или някой път двойни изпукване. Питам с идеята да кажете дали е това звука от тампоните на носача. И кой тампон предния или задния. За тези по плътните тампони от купра не разбрах предния или задния тампон е и как да го търся.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Задния тампон големия е този който се сменя с плътен. Иначе как да го намериш не знам. Моя майстор го поръча. Пробвай в някой магазин за Авто части.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.polyurethan.me/vw5-112.htm

Гледам и тези като опция. Някой по запознат или изпробвал да каже. Има и предни и задни. Но идеята ми е дали да се насочвам напрово към тампоните на носача? Дали симптомите от разбити такива са като моите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моите само чукаха по неравности. Като твоите симптоми не съм имал. Проверявал ли си останалите части по окачването като шарнирно и накрайници

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Важно уточнение: сменени са амове с лагер и тампон, шарнири и биалетки, кормилните накрайници луфт няма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е тогава остават тези тампони. Но има вероятност както и по-горе колега е писал вече и самият носач да се е износил и да не се оправи само със тампони, а да трябват направо и нови носачи. Предполагам като се свали ще може да се прецени имали или не луфт в шестограма на носача.

 

Иначе тези които сложих вече са на над 60 хил.км и за сега се държат добре и се надявам поне още толкова да изкарат.

 

В допълнение имах проблем със щракане при тръгване и при намаляване и се оказа едното външно кара, но не беше еднократно щракане, а доста продължително. Интересното беше , че на навит волан при тръгване на щракаши. Не пречи и това да провериш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.