Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Спирачни дискове


Recommended Posts

Здравейте,интересуваме дали някой знае къде в София мога да си премеря спирачните дискове,в смисъл дали са криви?Странното в случая е че ги смених преди 7500 км,сложих Текстар, и до скоро нямах проблем а от известно време при намаляване на скоростта  от 120 на долу при около 60 км волана започва да пулсира..лево десно лево десно...а преди беше обратното при висока скорост тресеше а при ниска не...а и другото което ми прави впечатление че при резско натискане на спирачката тресенето го няма...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предницата ми е здрава...няма луфтове..хлопания.....а за гумите....ако не са балансирани...нали ще бие и без да натискам спирачка???утре мисля да сложа летните гуми да видя с тях...но аз си клона към дисковете...хммм

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди имаше добър сервиз за спирачки на ъгъла на бул.Константин Величков и бул.Стамболийски - като се  движиш по К.Величков от Красна поляна към Сливница, пресичаш Стамболийски и верднага в дясно (има и автомивка в двора). Там са шлайфали дискове на една наша кола и всичко беше ОК. Само дето беше преди 2-3 години и не ги знам сега на какво ниво са.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно 200 метра по-надолу, от същата страна, като пресечеш бул.Тодор Александров, веднага след спирката на ГТ, е гуми-сервиз "Иво - Бенц".

Имат много добра Хамериканска машина "Hunter" за престъргване и шлайфане на дискове. Стават като нови. Собственика и екипа са ми дружки - не мисля, че биха ме подвели. А и отделно съм им клиент от над 12 години.

Нямам идея за цени, а няма и как да имам - зависят от степен на изкривяване, размер на дискове и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хънтър машините за оборудване на гуми центрове ако не най-добрите, то са едни от най-добрите на пазара ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Ползвал съм и съм доволен от услугите на ProCut и по-точно на Асен Деянов "ИНКАР АУТО" от описаните на страницата им. Дисковете не се свалят, престъргват се на място. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Днес минах през Дунев......оказаха се доста криви  новите ми дискове..за 7500км от както съм ги сложил все едно са 300 000....Три пъти ги престъргваха  и за сега е добре.....ще видим колко ще изкара...и те го направиха на колата без да се сваля нищо..освен гумата.

Редактирано от viv78
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това,че са се изкривили за 7500 км не означава,че дисковете са калпави има и други причини за това!

А колкото до сервизите е грешно да се прави преценка по оборудването им!Машината без човек нищо не може да прави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах случай при който предните се изкривиха за 1 000 км и то с много пазене! Впоследствие се кривна леко и един заден, който все още си го карам така :(

 

Някой сега ще каже, че е от калпав монтаж, задържащи апарати и т.н, е не е, рециклирани апарати, почистени главини, нови маркучи, течност, на всякъде грес за спирачни апарати... а и дисковете не бяха безизвестна марка.

 

Опитах даже да ги върна за рекламация. Отивам на място свалям джантата и ще ги мерим, оказа се, че стрелката на уреда "играе" като оборотомера на колата. След отговор: "Така трябва да е защото тази кривина връща накладките" и "Имаш сигурно нещо разбито" се отказах да споря, нямаше смисъл.

 

Свалих ги, сложих други и вече към 40+ к  км са си ок, без тресене без нищо подобно... 

 

ПП: Впоследствие си купих уреда /един микрометър с магнитна стойка/ за мерене на спирачни дискове и всякакви други неща.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А колкото до сервизите е грешно да се прави преценка по оборудването им!Машината без човек нищо не може да прави!

Да, но и кадърен човек без машина пак нищо няма да свърши. Ако бърнеш внимание на поста на колегата по-горе от моя ще видиш, че е написал че е доволен. Уточнението за машината идва след коментара му.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямах в предвид точно определен сервиз и моля не се разбира коментара ми като ,че ли хората се некадърни.Има много сервизи с техника за стотици хиляди левове ,но без един който да знае как се ползва тази техника.Хората се сменят през месец без значение от причината и тези същите сервизи никога няма да имат добро име.Работата не е да налееш едни пари и да кажеш аз съм най-добрия ,техниката ми е от Щатите и струва стотици левове.Трябва и нещо на което аз му казвам "душа",трябва да има един там зад тази техника и освен ,че трябва да знае как да работи с нея трябва и да изпипва нещата ,да е перфекционист! Повярвай ми един такъв перфекционист без техника ще свърши много повече и качествено работа от колкото един неграмотен с каквато си искаш техника и извънземна да е !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Във Дунев ми взеха по 10лв за замерване на диск и по 25лв за струговане с машината която се закача на колелото....ажтомобила ми е Форд Ц макс,гуми 16....размер на дисковете не знам...персонала там ми се стори  добре....не съм чакал веднага взеха колата..после имах забележки..тестваха я...и още два пъти мериха е престъргваха....дне с я тествах със 180...добре спре.....дано се задържи за по дълго така..иначе трябва да купувам нови дидскове и накладки..ама какви....хммм....или по добре да си купя от чужбина.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На няколко коли преди моята стара гледах, че слагат такива точно заради проблеми с кривене. Цената не им е висока. Преди тях слагах Брембо и АТЕ - на под 5х км ставаха на нищо. Тия ми изкараха 30х км и продадох колата - субару 2.5т(никога не е жалена). Много е важна и накладката - избирай меки, цапат джантата, но пазят диска(карах ОЕМ на FULJI, които са за японския пазар и се слагат заводско на ВРХ)!

 

пс. Това е ОЕМ производителя за дискове на Дукати(моторите)!

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дисковете си ги взех  Текстар в комплект с накладки Текстар...би трябвало да няма проблем но уви....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди няколко години смениха стандартите за дискове и накладки. Вече дисковете са по-меки, а накладките по-твърди. За това бях избрал този производител - работи по старите стандарти за твърдост(якост) на диска. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има много сервизи с техника за стотици хиляди левове ,но без един който да знае как се ползва тази техника.Хората се сменят през месец без значение от причината и тези същите сервизи никога няма да имат добро име.Работата не е да налееш едни пари и да кажеш аз съм най-добрия ,техниката ми е от Щатите и струва стотици левове.Трябва и нещо на което аз му казвам "душа",трябва да има един там зад тази техника и освен ,че трябва да знае как да работи с нея трябва и да изпипва нещата ,да е перфекционист! Повярвай ми един такъв перфекционист без техника ще свърши много повече и качествено работа от колкото един неграмотен с каквато си искаш техника и извънземна да е !

Съгласен съм ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.