Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проблем със стабилност на завой при О2 4х4


Kacaloto

Recommended Posts

Колеги моля ако някой е имал подобен проблем да сподели и как го е решил .

Октавията ми е 4х4 и от известно време при десен завой отзад се усеща едно ритмично еднакво амплитудно лашкане ,все едно някой те бута встрани .При ниска скорост не се усеща ,но над 100 км в момента на завоя ,когато напусне едната страна започва.

Гумите са чисто нови ,гледаха я отдолу уж всичко било наред,амортисьорите са от лятото .

Можело да бъде от халдекса или от полуоска или незнам .

Моля ако някой се е сблъсквал с нещо подобно да сподели.

Благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали ще се изразя правилно,но отзад имаш две плоски стабилизиращи напречни "щанги" с тампони.Смени ги и двете и проблема ти ще изчезне.

 

П.П.При мен от тях дори и на прав участък чак ЕСП се включваше от залюляването при скорост над 90-100 км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, колега,

И имам подобен проблем, но на ляв завой и писах преди няколко дни тук във форума. Утре колата ми влиза в сервиза и ще сменям части, но на мен ми казаха, че може да става въпрос за носачи отзад и дори имам снимка от друг колега, който е поправил проблема като е сменил частите от линка https://www.dropbox.com/s/9v0fza635wu8kvv/IMG_20160318_222557181.jpg?dl=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще имам впредвид тези неща които каза и ще ги накарам обстойно да прегледат носачите ,звучи логично .

Между другото в кой сервиз ще влизаш за ремонт ,дай отзиви ако можеш .

Благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм от Смолян и тук голям избор на сервизи няма. Щом трябваше да ходя до София при pepino за да ми оправи топлото палене и ми излезна дори по-евтино. Веднага щом ми върнат колата и я пробвам ще пиша.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, колега,

И имам подобен проблем, но на ляв завой и писах преди няколко дни тук във форума. Утре колата ми влиза в сервиза и ще сменям части, но на мен ми казаха, че може да става въпрос за носачи отзад и дори имам снимка от друг колега, който е поправил проблема като е сменил частите от линка https://www.dropbox.com/s/9v0fza635wu8kvv/IMG_20160318_222557181.jpg?dl=0

 

 

Точно тези имах пред вид и аз.Тампончетата се разбиват,ако обичаш" дадаваш газ" в завоите и от тях започвада люлее юнашки!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз я взех колата преди три месеца и не карам бързо, че съм с дете. Но ако италианеца, който я е карал е обичал да я "юрка" не знам. То честно казано, когато я качих на канала ми се струва, че за тези 5 години нищо не е сменял. Да не говорим, че маслото се изля като вода като го сменяха и беше супер черно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А светът е малък ,страшно много добри познати имам от Смолян ,а и даже имаме къща в Мугла .Не си сгрешил с колата за този район ще ти върши много работа аз вече я карам мойта има няма 5 години .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те добре, че оправиха пътищата тук и сега карането е супер, но с няколко ходения до Бургас през Кърджали, Хасково и Димитровград почна да чука, скърца, но наистина всички ми казаха, че съм направил добър избор. Поздрави 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги,

Смених задните носачи и колата спря да носи и се усеща по-устойчива! Смених и биалетите, че нещо не ми харесаха. Много съм доволен! Благодаря на всички за съветите!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да и това се наложи! И някакви предни тампони на носачи ми казаха,че са сменяли, но не можах да се досетя кои точно са.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така ли се казват " тампони към купето"? Другата седмица пак ще ходя, че ми падна сензора на парктроника и сега ми пищи през цялото време. То днес и летните гуми сложих и цял ден сняг валя и сега е заледено

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Истината е в полиуретана ,всичко друго е компромис и временна работа !

За къде точно се използва този материал?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Компромис са неоригиналните. Истинските са достатъчно здрави и издръжливи.

Много не си прав! Има си оригинални полиуретанови, а съм сигурен, че дори и заместителите са много по-добри от оригиналните кашкавали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много не си прав! Има си оригинални полиуретанови, а съм сигурен, че дори и заместителите са много по-добри от оригиналните кашкавали.

Оригиналните кашкавали карат по 100 000 км, че и нагоре, та ти не си прав!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оригиналните кашкавали карат по 100 000 км, че и нагоре, та ти не си прав!

Ами на Фабията ги убих за 60 000 пък не знам
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В същност последното ми мнение не е коректно - на две служебни О2 тампоните на носачите изкараха до последно - едната 220 000 (но си бяха вече за смяна), другата е на 150 000 и не са мръднали. Това, че най-вероятно на моята О2 ще свършат много по-рано е само от стила на каране. За това и ги наричам "кашкавали" - не заради издържливост, а заради по-голямото движение, което позволяват.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.