Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Чистачки


Recommended Posts

  • Отговори 79
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • ohboli19

    5

  • maxrpm

    4

  • zdravko zankov

    4

  • sauber

    4

Аз ще препоръчам кави да не си купуваш. Не вземай от най-евтините които са по две еднакви в опаковка. Продават ги почти на всякъде, но изкарват много малко! 2-3 месеца и гумата им се разпада. Подлъгах се и взех такива за мен и за баща ми и...много са гадни. Сега карам с 'алко' което имам за най-доброто от евтините, но и от тях не съм много доволен. Зимата в студа замръзваха и често спирах да ги чистя. Бош или Шампион мисля, че са добър избор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Препоръчвам ти да си вземеш от киров Бош на хладилника, цените им са нормални, даже смея да кажа че съм фен на тези с метално тяло. Натиска по - добре и чисти по - добре. Аз си взех от лукоил на симеоновско най - евтините по 5.60 бройката, с гумено тяло, но не съм доволен, дългите мажат зверски. Задната е къса и чисти перфектно но предните са по - дълги и са голям ужас, маже стъклото все едно си бил на офроуд.

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шампион също са с различно качество - от промоциата в Кауфланд на тази марка купих за колата на жена ми 2 бр. уж с еднакъв размер, ама с леки различия в опаковката и дизайна - просто такива две бройки бяха останали. Едната си чисти перфектно и тихо, докато другата при слаб дъжд скърца ужасно дразнещо и графитно черния матов метал на тялото й много бързо посивя... та се наложи да върна стария Бош, с който жената преди близо 2 г. си купи колата. Та ако ще взимаш Шампион гледай да е от модела с по-гланцово черна боя, че тия с графитения цвят могат да те подлудят :)

Редактирано от Krankenstein
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ползвам Бош, вече 1 година си чистят перфектно!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шампион също са с различно качество - от промоциата в Кауфланд на тази марка купих за колата на жена ми 2 бр. уж с еднакъв размер, ама с леки различия в опаковката и дизайна - просто такива две бройки бяха останали. Едната си чисти перфектно и тихо, докато другата при слаб дъжд скърца ужасно дразнещо и графитно черния матов метал на тялото й много бързо посивя... та се наложи да върна стария Бош, с който жената преди близо 2 г. си купи колата. Та ако ще взимаш Шампион гледай да е от модела с по-гланцово черна боя, че тия с графитения цвят могат да те подлудят :)

Същата Е ситуацията и при мен. Двете са с различно качество.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам с БОШ и е трагична точно шофьорската - за протокола дадох 15 лева за бройката. Направо си се замислям за Еуратек за оригинални.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам, че сега всичко ще ме оплюят, ама сложи си оригинални от ЕТ.

 Не го приемай като оплюване, но моите брандирани Шкодови от ЕТ бяха Валео и с мъка издържаха 3 години. В момента съм с Бош аеро нещо си, за една година си чистят все така перфектно, докато Шкодовото Валео за същия период вече мажеше без достатъчно вода. Парите една идея повече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Глас за безшарнирни на бош - комплекта излиза над 60 лв., но ти ползвам 4+ години и все още чистят добре и безшумно.

Редактирано от joro_kem
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам, че сега всичко ще ме оплюят, ама сложи си оригинални от ЕТ.

Оригиналните обаче се представят добре поне 4-5год при разумно ползване(да не стържеш лед от стъклото с тях и колата да седи в гараж). Дали ще са от ЕТ или не е все тая... Миналата година на о2ката сложих Валео за 20лв двете и са ОК, но оригиналните са по-добре!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ползвал съм няколко марки, включително и на Бош за Октавия 2. До сега тези от ЕТ са се представяли най-добре и като чистене и като вярна служба.

Гледах му ги и тези на Супърба - и той е с оригинални.

Редактирано от Voyslav Filipov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

   Здравейте. Аз не съм доволен от оригиналните чистачки. Колата ми още няма две години, а шофьорската чистачка започна да замазва, задната замазва и стърже на умряло. Принципно си поддържам вещите, в това число и принадлежностите към тях. Чистачките редовно се почистват с мек парцал от мръсотията. Но.... явно такова е качеството. Купих две предни чистачки, китайски, за 30 лв. комплекта, но самата основа е по-обемна и затова преместих перата на оригиналните чистачки. За задната чистачка видях голям зор - никъде по магазините няма такава. Дори "Бош", макар да се продават техни за 20 лв./бр. Затова отново смених само перото. Засега чистят, но ще видим колко време.

   Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с комплект на Шампион за Голф 4/Октавия/Леон/А3 - лявата е със спойлер, а дясната е извита. Точно като оригиналните са и съм що годе доволен. Тази година стават на 2 и все още чистят прилично. Не са по-евтини от комплекта на ЕТ все пак. В ЕТ комплекта е 42 лева според сайта им.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет, аз вече 8 месеца съм с Bosch AeroTwin (40лв предните 13лв задната) и чистят както първия ден. Единственото условие е веднъж седмично да се чистят перата с парцалче от прахта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да си чистя чистачките? Га пък не...

 

Абе ка преди карахме по 10 години с едни чистачки, а мръсно стъкло и тогава не съм имал?

 

Света се покитайчи, а Китай взе да се оправя...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карали сте, защото не е имало в магазина. Те затова толкова се краднеха и се прибираха по жабките. Чичо ми на Москвича помня 90те години като му се скъса подвижната част на гумичката си караше само с плоската още доста години, но мен ми маже точно пред очите и е отвратително. Оня ден от мола без малко да грабна една по - късичка за 4,60 , само дето не знаех размера ...

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги днес си купиш комплект от магазина на булВ.Левски 144 ... да видим как ще се представят ... ще споделя !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честно казано, темата взе странен завой, респективно - постовете в нея.

Какво очаквате, от едни нещастни гумички, които зимно време се вкочанясват /Сашето да обърне внимание/ от студ, колкото и да внимаваш, пак им се случва да престържат лед, лятно време се пекат като във фурна през деня, чистят прах, пясък, насекоми, по автомивките ги морят със знайни и незнайни препарати и прочие ?!?

Колко години, трябва да са читави ? До пенсия?

Имал съм чистачки, с УВ маркер на тях. Ами, според него, в България издържат година, година и малко.

В други страни по-малко, в трети повече, според слънцегреенето.

 

При цена за комплект от 80 лева и смяна веднъж годишно, това прави 22 стотинки на ден !!!

В това ли е драмата ?

А, какво да говорим, за чистачки на цените които някои са посочили по-горе...

Човека иска, да му препоръчаме чистачки, не да го надживеят.

Аз бих си взел от ЕТ, СуперШкода или Бош, защото имам добри впечатления и приятелски отзиви, макар да имам приятел, на който едни Аеро от Метро, за по 6-7 лева броя, му изкараха близо две години, чистейки перфектно. Но това е лотария.

 

Поздрави на всички и не се засягайте, но ми се струва, че издребняваме за елементарни неща.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А, какво да говорим, за чистачки на цените които някои са посочили по-горе...

 

Мдаа,толкова струват.

Познай колко комплекта от "скъпите" ще купя.

И ме боли шнура дали ще ги крадат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също карам с евтини, може би са и такива като на колегата Здравко Занков, ако са в картонена кутия с бежов и т.син цветове.  На 3 коли ги сменям за 20 лв на есен без да се интересувам коя още колко може да изкара. Наясно съм, че през следващата година започват една по една да мажат. Просто не им давам шанс да останат на стъклата за втора година и чистят като нови, без шум, без проблем. Върша това наесен с гумите и зимната течност. Поне за няколко години /10-15 бр./ само от една хвръкна някаква пластмаса, но това не и попречи да чисти докато и дойде времето. Не е имало такава, която да маже или скърца през първата си година. Не съм ги бърсал или чистил никога специално и не бих вършил нещо такова.

Вземал съм по-преди какви ли не и по-скъпи - Валео, Бош, Шампион и разни други- не съм попадал на такива, които да служат без проблем значително по-дълго. УВ- лъчите през лятото им вземат здравето, каквито и да са. Принципно ако колата стои повече на сянка се запазват, но това при повечето от нас не може да е грижа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.