Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проблем с турбо Октавия 2 2005 1.9 bkc 105 k.c.


bobistar

Recommended Posts

Здравейте колеги,

 

 

проблема с колата е, че губи масло около 400 мл на 1000 км.

 

Съмнявах се капака на клапаните по конкретно в клапана за картерите газове които е вграден в него. Капака беше сменен с нов от Еуратек, но колата продължи да губи масло.

 

За тест свалих маркучите на турбото да проверя за луфтове. Турбото няма луфтове нито аксиален нито радиален или виене при запален мотор направо като ново.

 

Но сложих един картон пред изходящата тръбата на турбото както е без маркуч  на запален мотор и форсирахме мотора няколко пъти. По картона имаше моторно масло изпръскано като с пулверизатор.

 

Така вече мие ясно, че маслото се губи в турбото.

 

Въпроса ми е от тук нататък как да продължа.

 

Рециклиране? Къде? Колко горе долу ще струва?

 

Или ново? Колко ще струва?

 

Живея в София.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Реал Турбо, ако отидеш на место за 50-100лв ще ти я завъртят на стенд и ще се види от нея ли е, не е ли? Ако са само предположения, увери се на 100% и тогава я прави. Някои ги рециклират, дават на много места гаранция, но зависи от състоянието(някои няма смисъл да се правят). По-принцип там не е евтино, но дават гаранция и работят читаво. Правил съм там турбо на бензикна и останах доволен, Нямаше го типичното виене, което съм чувал при повечето ремонтирани турбини. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Става ли да се форсира без надув?!?

А на входа омасляване?

Както каза колегата не трябва да се правят прибързани заключения.Евтини картриджи има на пазара май около 400 лв бяха но са чайна.

Редактирано от srservice
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

да колата може да се изфорсира. На входа няма масло но от изхода пръска като от дезодорант.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи и колата трябва да пропушва бяло и на намирисва на масло отзад.

И аз съм на същото мнение
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Ходих до Годеч в Адлер ауто след натискане на перката в турбото със щанга момчетата казаха,че не е турбото, въпреки че като се запали колата пръска масло като пулверизатор.

 

Колата е 4х4 и като разбраха веднага се оказа, че не е от турбото, защото се сваля трудно и не им се занимава.

 

Очаквах повече ентусиазъм от тези Гурута на турбото. Толкова бързаха да ме разкарат, че си забравиха инструментите пред предния прозорец и не ми бяха вкарали маркучите на турбото.

 

Колеги моля препоръчайте друг сервиз, където няма да ме отсвирят така елегантно.

 

П.С. Ако четете това момчета от Адлер кажете дали да ви пратя инструмента по Еконт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, по назад в темата ти казах - Реал Турбо. Но те рециклират турбини и правят диагностика на вече свалено турбо. Ако нямаш сервиз за диагностика, ремонти и тн - аз и всеки посетил Трансексперт от клуба сме повече от доволни. Хората там са квалифицирани, имат голяма база и най-вече опит! Относно Адлер, не знам как не са искали да ти вземат парите?!? Там за здравей вече искат да си осигурят работа за стенда за баланс. Имаме тема във форума за тях. Можеш спокоино там да изразиш мнението си за тях!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.