Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Колеги моля за помощ ! Включи се жълт триъгълник с окръжност


ohboli19

Recommended Posts

Карам Октавия 1.6 I, 2001 г. ... от 3 дни ... вчера сложих аларма ... не управлява централното ... и т.н. други екстри ... тази сутри направих един пробег от 30' тина километра и по средата на трасето ми се включи жълт триъгълник с окръжност около него на таблото до спидометъра и забелязах че колата не " загрява " температурата си остана около 55 .На място след престой запалих и когато огасих двигателя видях че перките продължават да въртят !!! За да ги спара откачих едната клема на акумулатора и я поставих пак !!! Въпроса ми е първо какъв е този индикатор , може ли алармата да е " виновна " и мога ли да се придвижа с колата ( ще трябва да мина поне 40 км.) до сервиз !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги благодаря Ви за реакцията !!! Определено ще се ходи на сервиз !!! Въпроса беше дали ще е проблем да пропътувам 40 км. така !?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както разбирам, преди да сложиш аларма всичко е било ОК.

Защо не пробваш да откачиш алармата /кабела за захранване или маса/ и да видиш какъв ще е резултата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаш антифриз в казанчето, няма проблеми да пътуваш до сервиза. Не е голям проблем ако в действителнист колата не загрява.

Редактирано от setfan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако това е символът, който ти излиза, това е за стабилизиращата система (ESP) и няма нищо общо с температурата на водата, камо ли пък с алармата

 

 

виж в ръководството на колата

 

 

 

 

едит: мисля, че може някъде да бяга някоя маса и от там да идват проблем с произволни индикации на таблото и уж неправилна температура

post-2129-0-00545600-1458515396_thumb.jpeg

Редактирано от Thunderbolt
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А може и да няма нищо общо с алармата. По-добре провери дали наистина загрява, като провериш дали са горещи маркучите към радиатора и внимаваш да не се изгориш. Ако са студени, при Шкодите слагат един пластмасов детайл при термостата, ако случайно блокира, пластмасата да се размекне и да се отвори големия кръг на охладителната инсталация - така колата няма да може да прегрее, но и няма да загрее. Оттук вече ESP-то може да хваща нещо нередно по двигателя и да се изключва, щом ABS-а не свети.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за цените съвети ! Няма да пипам по алармата а ще отида направо в сервиз ... полекичка щом казвате че няма проблем за продвижването !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да споделя какво се случи в сервиза ! Оказа се термо-датчика ... след ремонта му всичко се " намести" ... включително " странния " символ на таблото ! Споделям че и на някой друг може да се случи !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Датчика за темперстурата на двигателя ли имаш предвид. Той има ли нещо общо с това което ти светваше на таблото(индикатора за аср-а)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.