Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

няколко останали въпроса за избор нова Октавия


Guest

Recommended Posts

И аз мога вече да споделя малко впечатления - скоро минах 5000км на 2.0TDI, Комби, Едишън, модел 2016.

 

1. За проблема с вратата на багажника и шума също бях чел в briskoda, но за щастие изобщо не го усещам при мен, подозирам, че при новите модели са го оправили.

2. Окачването ми се струва ок, нямам оплаквания

3. Кантон не съм пробвал, а ми се искаше. Уж с новото болеро / MIB2 са оправили някои неща със звука, но все пак е много неконсистентен - от някои източници е ок, от други някои честоти са приглушени и така... но аз съм малко по-придирчив към звук, за други хора може да е ок.

4. Като цяло съм доволен от 2.0 дизел, доволно пъргав е, дори натоварен догоре + автобокс, разхода е приличен на дълъг път, както и в града, с изключение на сериозни задръствания, когато е студен мотор и постоянно е спиране-тръгване. Ако много караш градско, има шанс да се дигне разхода, заради DPF-а, но какво да се прави...

7. Дори да може, много по-евтино и лесно е да се добавят при поръчка - най-малкото препоръчвам осветленията в краката, на мен ми бяха 25лв.

8. В моя едишън имаше включена тапицерия кожа+текстил, която сигурно нямаше да си поръчам отделно, но е приятна изненада, доста ми харесва.

9. Нямам още много впечатления, усещам го само от време на време като паркирам в гаража след градско каране, че продължава да работи, но толкова.

 

Горещо препоръчвам да добавиш и SmartLink + Bolero, ако имаш андроид смартфон (или iphone), аз го ползвам ужасно много съм супер доволен. Надявам се Google да продължават да развиват Android Auto, защото е много полезна.

 

Поздрави и ти пожелавам кратко чакане :) Моята дойде след точно 20 седмици.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 месеци по-късно...
Благодаря на всички, които са се отзовали и отговаряли на темите отваряни от мен, определено всичко съм пресял и оценил (от моя гледна точка разбира се). 

 

Малко предистория - харесах О3 като видях на Сами и шурея му снимани двете vRSки преди доста време. Доста време четох из форумите в БГ и briskoda да се информирам. Но така стана, че vRS ми дойде скъп за закупуване, поддръжка, пък и търсех ежедневна кола. След няколко тест драйва и питания се спрях на 2.0 TDI, 1.8 TSI, 1.4 TSI. Карах 1.4 && 2.0 и реших, че ще взема дизела пък и ми хареса много, не че 1.4 не е супер, но досега карах само бензини и реших че този дизел някакси ми допада въпреки притесненията покрай DPF, егер и т.н. Оптималния за мен беше 1.8, но не мога да чакам 4 месеца, а и данъка на дизела е по-нисък, вървежът ми хареса и реших, че няма да чакам 1.8. Плюс, че Сами в едната тема каза, че е надежден. Преглътнах много-раменното окачване, и малкото благини дето щях да чакам заради тях - и не съжалявам - чакай седмица и нещо за регистрация и това ми се стори мъка ... Бях карал и се возил до него време на няколко пъти на 1.4, 2.0 TDI, 2.0 TSI - vRSка, L&K капучино и тестовите в Еуратек.

 

Капарирах топаз L&K - реших, че ще е топ-топ фул-фул,както пишат по обявите, за да не се туфкам като видя по-яка Октавия, ноооо последният момент излезе 'лек проблем' със закупуването на автомобила през фирмата с ДДС и реших, че е рисково и се наложи да я взема като частно лице - тогава нещата с бюджета се промениха и паднах на Vision.

Цветът избрах като практичен (каквато според мен е Vision). Имаше черен и капучино. Две черни коли преди тази имах, едната нова - трудно се опазва и всичко им личи sad.gif Иначе са брутално красиви измити с хром smile.gif

Имах леки вътрешни драми - ама сега то сребристо,много масово, ама то дизел, ама не е алкантара, ама не е Кантон, но като се качих днес разбрах, че моята пресметлива душица си е намерила точната кола smile.gif Притесненията изчезнаха и честно казано се изкефих на момента. Това ми е втора нова кола - тази я почувствах моя от раз. 

 

Да - Кантона беше добре да го имам, хрома на стъклата, осветление на краката, алкантарата, KESSY не исках но го имаше (страх ме е от кражби с това KESSY много). Но в крайна сметка се оказа много балансирано оборудването и доста практично - 16" джанти, онези турбини къртят, но имах притеснения как ще ги опазя И т.н. и т.н.

 

Попаднах на Любо от Еуратек преди 8 месеца случайно на изложение - човекът му се изкефих и той доста наклони везните с негово добро отношение и професионализъм от Тойота Корола към Октавия. Изтърпя ме и ми изпращаше винаги оферти, докато се напасна какво искам. 

Покарах днес колата и още повече ми хареса. Надявам се да ми е на късмет и само дизел да наливам. Ще постна инфо след като я покарам и придобия впечатления, по принцип съм запетайко, но работя над себе си smile.gif 

Редактирано от Guest
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито! Знам, че от много време обикаляш, търсиш и подбираш. С опциите винаги е така, не се притеснявай...не можеш да имаш всичко, а и не е нужно.

 

Важното е да си усетил колата, да я чувстваш като оптимална за това, което ще я ползваш и можеш да си позволиш. Ще чакаме снимки и пожелавам безаварийни километри с тоя дизел направо да ги изяждаш :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колеги! Всичко добро като пожелания да ви се връща и на вас.

 

Колата както споменах е скромна, но ще постна 2-3 снимки. По натам ще сменя това онова, но засега мисля да се спра от харчове.

 

DSCN0850.JPG

 

DSCN0852.JPG

 

DSCN0863.JPG

 

DSCN0869.JPG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито! Знам, че от много време обикаляш, търсиш и подбираш. С опциите винаги е така, не се притеснявай...не можеш да имаш всичко, а и не е нужно.

 

Важното е да си усетил колата, да я чувстваш като оптимална за това, което ще я ползваш и можеш да си позволиш. Ще чакаме снимки и пожелавам безаварийни километри с тоя дизел направо да ги изяждаш :)

 

Благодаря PUF-PAF, като натрупам впечатления след няколко месеца може да ме повозиш на твоята. Искам да видя какво е било 1.8 TSI - тестова знаеш нямат, двойката бензин е брутална за мен и излишна като мощ за моите нужди. Аз искам запас при непредвидени ситуации, лекота при плавно изпреварване, но съм далеч от спортист, да се ръчкам, залепям до брони, дърпам и други. Все пак усещането ми беше 1.8 - карах 1.4 - добра машина, но нещо имаше което не мога да опиша. Интересно ми е 1.8 спрямо 1.4 и двойката дизел как се държи. Знам, че платото на 250нм продължават във високите по-дълго от 1.4. Настрана много-раменното окачване, което имаш и ти с 4х4.

 

Чисто любопитство, аз съм ок с решението си, но все пак не пречи да се информирам - карал ли си 1.4 150кс и твоя паралелно да видиш прилики/разлики? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 1.8 тси отиваш 180 кс и на 280 нм и характерен рев от мотора .При 1.4 има повече надежди от това което ще се случи в следващия момент.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая кола без регистрационен номер ли са ти я предали? :tongue_1:

 

Сериозно - мисля, че с времето ще бъдеш все по-доволен от избора си и все по-усмихнат, когато шофираш този автомобил. 

Пожелавам ти да си влюбен в колата си и да заобичаш марката Шкода!

:hello:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 1.8 тси отиваш 180 кс и на 280 нм и характерен рев от мотора .При 1.4 има повече надежди от това което ще се случи в следващия момент.

По-точно не може да се каже...

 

 

Честито и безаварийни колега. 2.0тди бих избрал и аз пред 1.4тси. вижъна е оптималното ниво. Има си всичко!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 
Капарирах топаз L&K - реших, че ще е топ-топ фул-фул,както пишат по обявите, за да не се туфкам като видя по-яка Октавия, ноооо последният момент излезе 'лек проблем' със закупуването на автомобила през фирмата с ДДС и реших, че е рисково и се наложи да я взема като частно лице -

 

Да ти кажа от личен опит добре е че си я взел като частно лице и не си усвоил ДДС-то.... Че няма да си първия дето после го плаща двойно...И спиш спокойно и определено ще запишеш червена точка при евентуална среща с НАП :doubleup:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мишо, а твоят личен опит позитивен ли е или негативен по отношение на ДДС?

Питам, защото тук всички се хвалят като теглят ДДС-то, но никой не си признава, ако му направят акт заради ДДС на автомобила.

Извинявам се за отклонението от темата и моля после да бъде почистено.

Редактирано от legaltk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много добър избор на двигател и цвят, само дизел и масло да и слагаш!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мишо, а твоят личен опит позитивен ли е или негативен по отношение на ДДС?

Питам, защото тук всички се хвалят като теглят ДДС-то, но никой не си признава, ако му направят акт заради ДДС на автомобила.

Извинявам се за отклонението от темата и моля после да бъде почистено.

Той колегата е известен с постовете си по темата.

Реално обаче оплакващия се е само той. :) Тия счетоводители трябва да си заслужат хубавите заплати все пак :)

 

Абе това е България. Закона е врата в полето. Особенно в тази материя всичко опира до субективната преценка на данъчния, а щом е субективна - начин винаги има.

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички колеги за пожеланията и обратната връзка!

 

@b3lq7a - това накрая беше дилемата,1.4 по разумен и по евтин,но някакси 2.0 дизел стана -беше налична, добри мнения за него и така ...

 

не ми се гледа назад след взето решение,но ще вида на някоя среща да ме повози някой с 1.8 да усетя как е

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.