Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Смяна на маховик


chernaev

Recommended Posts

Да. ама не ми се говори за пътни инциденти и теория на вероятностите. Паркинг- искаш да кажеш - ръчна. Нищо не спасява ръчната, разбери.

Все едно на какво си. Как ти дойде на ум такава ситуация. Не че е невъзможна, но не е от значение в случая.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 59
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • b3lq7a

    12

  • skodko

    5

  • joro-120L

    5

  • chernaev

    4

Най-много писали в темата

Преди 10год имах о1 и я бях спрял пред старото си жилите, не в гаража на скорост. Малоумен съсед реши да ме запуши, след като ме премести 1м като ме подпре, утре щял да излиза много рано и нямало къде да паркира наблизо. Аз бях на балкона и пушех, чух зверско тракане и погледнах надолу(колата седеше в един ъгъл между 2 блока и вероятно затова го чух токкова силно). Беше ми приятел за по бира до този момент, извинява ми се и наскоро, живеел в чужбина и там си оставяли колите на 0-лева запушвали се като се побутват...

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И какъв е извода сега. Трябва да си на ръчна, за да не могат да те побутват. Или, като не могат да те побутнат, щото си на ръчна, да ти счупят бронята......

и къде е в цялата ситуация маховика и съединителя. Това сигурно ми е последния спам. Не отговарям повече Иво

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Не съм сигурен дали все още говорим за маховик в тази тема или за брони ауспуси каско и паркиране..., но както обещах, споделям резултатите  :tongue_1:

Реших да не чакам, и смених маховика, а с него и съединителя. Последните 1,2 седмици чукането беше ужасно. Топъл, студен двигател - без значение, тракаше кораво. И съединителя се оказа за смяна след като го погледнаха в ЕТ, но маховика е бил с двата крака в гроба. Имало луфт освен настрани а и навътре и навън. 

Край с тракането.

Относно колегите с подобно тракане, които се чудят дали е маховик или друго, мога само да кажа, че звука при мен беше като тракане на метал с метал леко приглушено от купето, но ясно се чуваше, че трака на метал, освен това имаше и леко притрисане при всяко тракане на маховика.  За друго не се сешам с какво мога да съм полезен...

Айде лека ви вечер, аз си лягам с добро настроение и изправна вече кола за сметка на стабилен удър по банковата сметка, но това тракане ме влудяваше до мозъка на костите...  :plate_skoda:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... аз си лягам с добро настроение и изправна вече кола за сметка на стабилен удър по банковата сметка ...  :plate_skoda:

... кеф цена няма ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко ти излезе ремонта?

2200лв. - двумасов маховик на SACHS, съединителя и той е Sachs. И двата са комплект т.е. всички болтове и чаркалъци са сменени, не са позлвани старите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Понеже и аз съм "абонат" за маховик /засега "чука" все още само на студен двигател и ще изчакам докато "зачука" и на "топло"/ та попитах и в ЕТ и в Трансексперт за оферти! Ето и отговорите:

ЕТ: - смяна на маховик/Sachs/, съединител/Sachs/, всичките му прилежащи болченца, гайчици и пр., както и за труд - 2226.37 ст. + 2 години гаранция!

Трансексперт - 1057 лв маховик и съединител /не уточняват марката в мейла/, труд - 220 лв, реглаж за сходимост/!?/ - 25лв. + 1 година гаранция ИЛИ 50000 км.! Останалите съпътстващи части, както и възможностите за отстъпки ще бъдат коментирани при постъпването на автомобила в сервиза!

 

Трудът и в двата сервиза е един и същ /като цена/! Защо обаче е толкова голяма разликата в цените на комплектите /маховик и съединител/ 1057 в Трансексперт, а в ЕТ маховик - 948 лв, съединител- 477 лв или общо 1425 лв!!! Къде е "уловката" - в ЕТ са оригинални или са завишени цените или в Трансексперт са нормални цени или са неоригинални части!? Някой, който е запознат, моля да коментира!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже и аз съм "абонат" за маховик /засега "чука" все още само на студен двигател и ще изчакам докато "зачука" и на "топло"/ та попитах и в ЕТ и в Трансексперт за оферти! Ето и отговорите:

ЕТ: - смяна на маховик/Sachs/, съединител/Sachs/, всичките му прилежащи болченца, гайчици и пр., както и за труд - 2226.37 ст. + 2 години гаранция!

Трансексперт - 1057 лв маховик и съединител /не уточняват марката в мейла/, труд - 220 лв, реглаж за сходимост/!?/ - 25лв. + 1 година гаранция ИЛИ 50000 км.! Останалите съпътстващи части, както и възможностите за отстъпки ще бъдат коментирани при постъпването на автомобила в сервиза!

 

Трудът и в двата сервиза е един и същ /като цена/! Защо обаче е толкова голяма разликата в цените на комплектите /маховик и съединител/ 1057 в Трансексперт, а в ЕТ маховик - 948 лв, съединител- 477 лв или общо 1425 лв!!! Къде е "уловката" - в ЕТ са оригинални или са завишени цените или в Трансексперт са нормални цени или са неоригинални части!? Някой, който е запознат, моля да коментира!

Защото в ЕТ имат да плащат на 100 човека заплати, също така плащаш и бранд и т.н., а в другия сервиз плащаш работата и материалите на по-малко хора. 

Реално съединителя с отстъпки ти струва 650-850лв без работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми е ясно тая сходимост само защо са ти е писали при положение, че нищо по окачване и кормилно управление не се бара при твоята кола, при смяна на маховик..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми е ясно тая сходимост само защо са ти е писали при положение, че нищо по окачване и кормилно управление не се бара при твоята кола, при смяна на маховик..

 

И аз така знам и това ме озадачи малко! Може да има "нов" начин, знае ли човек ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Големите сервизи пазарят части на 60-65% от големите дилъри.На крайният клиент слагат каквито си искат цени,но в никакъв случай не падат много под пазарната цена.В повечето случаи като ти кажат "ще ти направим 15% отстъпка за частите" и човек се съгласява,защото и на него му излиза малко по-добре.В Еуратек е друго - там си слагат надценка и прочее,но там се предполага,че пазарят от други места и така.....пазарна политика. Виждал съм с очите си как в голям уторизиран сервиз докарват части от една известна верига мазасини за авточасти!!  Е как да ме убедят после, че стоката им е оригинална!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В ЕТ съм виждал същото и аз лично - от същата голяма верига дойдоха кашоните, а аз очаквах да дойде от склада им и да е от Чехия... Ама баш, не.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По пътя на логиката, ако и двата сервиза получават еднакви кашони със съдържание,защо едните дават 1 година гаранция, а другите 2 години?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По пътя на логиката - едните могат да си позволят "да изпишат проблем по гаранция" към производителя. ;)

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко се учудвам. Имам поръчан комплект съединител с маховик в ЕТ и ще поискам да видя специално кутията и етикетите по нея. Иначе съм слагал Sachs на О1 дизел от магазин и изкара точно 100к и приключи феродовия диск. На другата 01 дизел, оригиналния съединител изкара 240к. Мислех,че нещата в ЕТ наистина си идват от Чехия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дали идват от Чехия или не, незнам. Ама знам, че между заводски вгражданите и тези за сервизиране има разлика даже и при официалния вносител. Но това е валидно за всички марки, не само за Шкода.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе каквото съм купувал до сега от Автотрейд ,качеството е ОЕМ НАИСТИНА винаги на 100 %

От др.места не е така.

От ЕТ също са се дънили с качеството обаче....

 

Най лесен и евтин пример или проба може да си направите като си купите накладки от Автотрейд и от Техко примерно.Една и съща марка примерно ТРВ. Ще изглеждат еднакво 1към 1,но ще работят мнооого различно и лесно ще го усетите.

Редактирано от bega4kata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти накладни и дискове сменяш по-рядко от маховиците ;) ...

Много му е мощен Туарана и смачква пружините на маховика.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дали е мощен или не върши работа доста повече от тигуана! А аз си знам на колко сменям накладки и дискове на колите. Много говорите и двамата! :) Сменяйте си вие накладки през смяна на масло пък мен не ме мислете. Смешно е :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти на 3 масла маховик ;) , а на 6 не си пипал накладки(при Long Life масла). Не знам кое е смешното!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ума няма да ти го побере ако разбереш за дисковете. Сън няма да видиш! Ай със здраве!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.