Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Лампата на акумулатора светва


B7346KX

Recommended Posts

Няма проблем щом гасне.

 

няма проблем щом гасне, проблема е що не гасне още с паленето.

 

колега, провери четките или кабела към тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега теории на вероятностите ли ще развиваме или ще търсим под вола теле ... може да е от много неща - като почнеш от хлабав ремък и стигнеш до заслабнал акумулатор , но докато гасне и има заряд (мерен) какъв е проблема ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гена, не е нормално това и не е от слаб акумулатор.

Опитвам се да помогна на колегата. Ти с нещо ще му помогнеш ли?

 

п.п. и в 99% от случаите не развивам теории, а пиша от опит! За разлика от тези, които чули и чели.

имал съм същия случай на 120ката. Беше се скъсал кабела на четките от буксата.

Редактирано от joro-120L
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако бях излекувал моя Фаворит (докато беше мой) от същата "болест" щях да му кажа , но при положение , че съм дублирал кабели , сложил съм дебели и сериозни маси , сменял съм кабелни обувки и регулатори (с нов оригинален) , сложил съм и малка шайба и до ден днешен лампата продължава да свети докато не се форсира малко след запалване и съм ходил поне на три прегледа (за гаранция на акумулатори) и до сега никога не са правили проблем :sorry:

 

П.П. Като цяло тези алтернатори тръгват от над 1100 об/мин да зареждат , с малка шайба се постига заряд на около 900 об/мин ... инжекциона не може да се пипа , но при карбураторните може да се оставят оборотите на около 900 за празен ход и на смукач около 1800-2000  и тогава ще гасне веднага

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гена, твърдя съвсем не случайно, защото последните 120ки са с алтернатор от Фаворит. Т.е. аз съм със същия 55А.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знаеш , че не търпя такива "бъгове" , но просто явно трудно се подмагнитват тез алтернатори , а на Фаворита е даже 70А и все тая иска си обороти за да заработи веднъж .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....и съм с оригиналната шайба и инсталация. Зарежда си съвсем нормално и лампата гасне веднага. Това е абсурд. Гледам на клипа, че е на 1000об и свети. Като се видим на събора ще ти отворя задния капак да видиш къде се скъса кабела. Червения - плюса на четките.

Той колегата може да си кара и така, но нещо не е наред. Но сега е установил, че свети. Значи преди това не е светела и е гаснела навреме. Туй е въпроса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз казвам какъв е моя опит ... знаеш , че ми бяха набутали един 24В алтернатор от Авиа и на него съм сложил чисто нов ротор , статор от 70А алтернатор (ротора е днакъв за всички де) , ново реле - регулатор , нов диоден блок , акумулатор съм купувал веднъж и все си е така , но това не значи , че алтернатора не зарежда - празен ход без консумация 14.2 , с консумация 14В , но просто трудно се подмагнитва ... Формана е друга бира - винаги пали на смукач 1500 об/мин и както писах по-горе малките му обороти съм ги оставил на 900 и там гасне веднага след палене , но няма консумация от бензинова помпа , комп и т.н. и отделно оборотите са по-високи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Твоя може и да е свършил. Моя не е, щото не съм го хвърлял.

айде г-н диагностик, слушаме.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Твоя може и да е свършил. Моя не е, щото не съм го хвърлял.

айде г-н диагностик, слушаме.

Око да види , ръка да пипне.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пращаш го човека в сервиз. това можеше и аз, а и всеки да му го каже.

Най-големия корифей на ел.уредбите на автомобила няма мнение. Не може да бъде. 

Напиши два реда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пращаш го човека в сервиз. това можеше и аз, а и всеки да му го каже.

Най-големия корифей на ел.уредбите на автомобила няма мнение. Не може да бъде. 

Напиши два реда.

Оки , щом си рекъл ще напиша. На прима виста това е симптом на повишено преходно контактно съпротивление Или с други

думи казано проблема се дели на три:

 

Четките са на привършване ,контактния им натиск е пропорционален на дължината четка и силата на пружината и

Контактните пръстени да се лъснат до блясък.Това е все по веригата на възбуждането.

 

Жоро ,фаворитовия /фелициевия магнетонски генератор си иска да се разглоби , да се почисти , да се замерят и препоят всички диоди

в това отношение си е капризен.И да се стегнат хубаво всички болтове по изправителя му и релето. Не е ремък

Редактирано от fulcrum
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жоро , не ми се сърди , но Киро е прав - по една бавно гаснеща лампа не може да се определи дали има проблем в ел. инсталацията , трябва си мерене .

Предвид факта , че не светка повече след като веднъж загасне за мен си е просто "мързелив" алтернатор , но ако на колегата му се занимава може да направи измервания и да сподели показанията на уреда - на акумулатора и на алтернатора какво напрежение дава и ще го мислим ... аз описах по-горе какво съм сменял на Фаворита и лампата продължава да гасне късно ... на Фабията когато сложих нов акумулатор радиото не гаснеше при палене за една седмица и от тогава две години и половина гасне , но това не значи , че алтернатора не зарежда въпреки , че при четене на ВАГ - ком показва 13.6 В (на уред е 13.9 - 14) ... може и да има нещо все пак е стара кола .

 

П.П. Кире , и това с припояването и стягането и новите ротор и реле не помогнаха при моя Фаворит

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жоро , не ми се сърди , но Киро е прав - по една бавно гаснеща лампа не може да се определи дали има проблем в ел. инсталацията , трябва си мерене .

 

абсолютно няма за какво да ти се сърдя.

Част от мнението на Киро е и това, което написах още в първия си пост.

 

колега, провери четките или кабела към тях.

 

Не знам за кой път да го кажа, че и при мен светеше лампата по същия начин и гаснеше на по-високи обороти. Оказа се прекъснат кабел на четките. При колегата може да е заседнала четка, може и да са износени. Това със сигурност е един от вариантите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и моя пикап лампата изгасва след лек форсаж иначе ще си остане да свети. Вече над 10 000км имам навъртяни с него, а предишния собственик колко го е карал така не знам. До ден днешен не съм сменял акумулатор или колата да е отказвала да запали. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Moмента е много тънък и е все около възбуждането. Сега се разрових в практиките ми и имах такъв случай - освен от преходно контактно

съпротивление м/у пръстените и четките тази ,,болка'' се получава и от малкия изправител за осигуряване режима на

самовъзбуждане на генератора - един от диодите му е кофти - тоест е с повишено вътрешно съпротивление.

 

В този случай се сменят и трите малки диода с нови.

 

Още един много тънък момент , точно при магнетонски генератор съм го засичал - спойката на възбудителната намотка към

контактните пръстени. Ей затова му се вика диферециална диагностика на нещо си .

 

 

И нещо много принципно - честотата на въртене на един генератор , независимо какъв е определя големината на

възбудителния му ток

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Moмента е много тънък и е все около възбуждането.

 

 

Да. Аз затова му казах да си провери четките и връзката към тях. Това са дребни неща. Човек и сам може да се справи.

Вече, ако се окаже по-сложна повреда си има сервизи.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Кире , защо тогаз като събрах алтернатора с нови части , тоя пущинак продължи да гасне късно ?

Това пак е теория на вероятностите , но все пак да разчоплим темата ... ако си открил походящи диоди като параметри ще ми е интересно да споделиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кире , защо тогаз като събрах алтернатора с нови части , тоя пущинак продължи да гасне късно ?

Това пак е теория на вероятностите , но все пак да разчоплим темата ... ако си открил походящи диоди като параметри ще ми е интересно да споделиш.

[/quote

Докторе , търси 1N 5403/08 на прима виста , масови са и се се намират във всеки магазин за електроника . Номиналният им ток в права посока

е 3Ампера. Има в същия корпус и 5 амперови , но са два пъти по тумбести и не знам дали няма да изпъкнат по блока , с малко дето се вика

ама за колко не стига. Иначе е още по хубав вариант.Това за ,, малките'' диоди.

Редактирано от fulcrum
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кире , защо тогаз като събрах алтернатора с нови части , тоя пущинак продължи да гасне късно ?

Това пак е теория на вероятностите , но все пак да разчоплим темата ... ако си открил походящи диоди като параметри ще ми е интересно да споделиш.

 

Докторе , търси 1N 5403/08 на прима виста , масови са и се се намират във всеки магазин за електроника . Номиналният им ток в права посока

е 3Ампера. Има в същия корпус и 5 амперови , но са два пъти по тумбести и не знам дали няма да изпъкнат по блока , с малко дето се вика

ама за колко не стига. Иначе е още по хубав вариант.Това за ,, малките'' диоди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.