Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Виене от турбината при гасене на двигателя(1.2 tsi, 86hp)


zapriang

Recommended Posts

Здравейте!

След като изгася двигателя, чувам едно постепенно затихващо
виене от към турбината, което след около 2 - 3 секунди спира окончателно, а накрая се чува и някакво приглушено припаткване(2-3 пъти). Също като едни пиратки - първо вият, а накрая се взривяват:(

Иначе проблеми с колата нямам, в смисъл, че си върви като преди(мощност и тяга).

Виенето го чувам някъде между въздушния филтър и турбината, а припаткването - от турбината.

Колата е на около 20000км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, закупена е преди по-малко от две години.

Даже преди 2 дни ми светна ключето за първата смяна на масло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е ясно. Исках да сондирам непредубедени мнения от по опитни колеги.

Щото аз съм инженер, но автомобилостроенето ми е пълна мъгла:(:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега без диагностика по описание е "чисто" хвърляне на боб! Качи ни поне едно клипче какво се чува! Ще е добре да изкажеш и мнението на сервиза. След като е гаранционна не трябва да се плашиш, за тяхна сметка ще е, каквото и да е. Успех и дано е нещо дребно и бързо за отстраняване(не се съгласявай да ти рециклират турбото, искай смяна с ново, ако се стигне дотам).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Беля, не говори глупости, на гаранционна кола няма вариант да се сложи рециклирано турбо, поръчва се ново. За виенето без да съм го чул не мога да дам мнение, но щракането би трябвало да идва от актуатора на турбото и е нормално. Все пак бягай в ЕТ за диагностика. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове