Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Мение за Октавия 1, 1.6sr


Иван

Recommended Posts

здравей те колеги.понеже съм нов във форума имам едно питане,харесал съм  октавия1,6sr 101к някой да сподели плюсове и минуси като цяло мотор и купе,на какво да  наблегам  при огледа благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мотора има склонност да похапва масло.Купето гледай да няма ръжда.

Провери ел.стъклата дали работят,климатика също.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.6 SR чести проблеми - дроселовата клапа/моторче за празен ход, гарнитурки на всмукателен колектор - гледай за нестабилни обороти при празен ход.Супер лесен и надежден за газифициране.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 месеци по-късно...

1.6 SR чести проблеми - дроселовата клапа/моторче за празен ход, гарнитурки на всмукателен колектор - гледай за нестабилни обороти при празен ход.

Колега/колеги,

Може ли малко повече информация за този проблем. От известно време колата много ми играе на презен ход. Има ли значение къде ще ходя да го ремонтират и горе-долу какви пари ще струва ремонта и колко време ще е необходимо? Много ми е смотана работата и е трудно ходенето по майстори.  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Газ сложи ли?

Относно дросела най добре е втора ръка че нов е скъпо. Клатенето на оборотите идва много често от датчик разпределителен вал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо почисти дроселовата клапа (не е трудно),обучи я след това.Има 8бр. карнитурки на всмукателният колектор - 4бр. долу към самият блок и 4 бр. на връзката м/у горна и долна част на колектора.По възможност смени и 8-те не са скъпи.Първо почни от по-лекото и евтиното.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....., а ако не се оправи - какво по-тежко и скъпо следва?

Питам, че голфа от гаража е със същия ДВГ.

:hello:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако няма записани грешки от някой скъп датчик, чести проблеми с оборотите са в следствие на засмукване на въздух (дебелият маркуч от въздушният филтър към двигателя и по-точно под разклонение за картерната вентилация).Мръсна дроселова клапа и необходимо обучение след това (в RossTech имаше мисля описана процедура).Износени контактни писти при МПХ към дросела.Зацапан дебитомер - почистване с контактен спрей само с леко пръскане,без търкане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Колеги, намирам тази тема във VW форума относно чистенето. Тук има видео в YouTube, където общо взето се прави същата процедура, но в подобни други видиа и в текущата тема в нашия форум се говори за цялостно демонтиране на дроселовата клапа и смяна "Има 8бр. гарнитурки на всмукателният колектор - 4бр. долу към самият блок и 4 бр. на връзката м/у горна и долна част на колектора.По възможност смени и 8-те не са скъпи." Има ли значение от къде ги взимам? Най-близо ми е магазина на Симеоновско шосе, но съм отворен към всякакви предложения.  Довечера ще я почистя само със спрей и парцал. Пък ако пак играят оборотите ще процедирам по инструкции за смяната на тези гарнитурки. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Леко раздвижване - плача си осезаемо за почистване на въпросната клапа. В

, в който двигателя е уж същия като моя. Оборудвах се със спрей за почистване на карбуратори и тази седмица ще се разглабя да се чисти. Първо да взема гумичките. Някакви съвети  за какво да гледам да не объркам и счупя докато разглабям? Във въпросния клип пича си бара, докато двигателя работи, което май силно не се препоръчва :)

 

Ето и малко снимки. При мен положението е страшно - масло избива от някъде яко. Съвет от къде е? Предполагам е от скъсаните гумички, каквито и да са те - примерно. Смятам да пипам смело и безотговорно! Всякакви пожелания за успех са добре дошли. 

 

http://imgur.com/a/zJ3UM

 

Да се отбележи, че някои от снимките са правени преди да си сменя маслото и там омасляването е някак "старо", но след като смених маслото и въздушния филтър може да съм разместил нещо и да е започнало по-силно омасляване, от някъде. В момента го позабърсах и позачистих, за да видя от къде "сълзи".

Редактирано от cenarius
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.