Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Верига или ремък в двигателя на дизелово Yeti Outdoor


Guest Vinci74

Recommended Posts

Здравейте!

Пише ви Васил, от София. Интересувам се с цел бъдеща покупка от Yeti Outdoor 4x4, ръчна скоростна кутия. Като инженер съм фен на дизела и дизеловия двигател, и съм се насочил към покупка на офроуд версия на Йетито с двигател: 2,0 TDI-CR / 110 kW / 150 к.c., DPF, и т.н. Но заради патилата с 15 годишното ми баварско комби, купено от автокъща в София преди 2,5 години, съм се насочил към чисто нов автомобил. Колкото и да търся по страниците на Шкода не откривам кой знае какви подробности за дизелите, които слагат в Йетито, и по-точно дали са с ремък или верига двигателите? Вида на маслото, което трябва да се слага на двигателя, разход на градско, извънградско и т.н., но след втората година примерно и т.н.

Също и дали и за колко ти изкупуват старата кола, с колко ти приспадат от цената, и за колко време ти доставят поръчания автомобил и т.н. Прочетох нещата из форума в часта за Йетито, но не намирам пълният обем от информация, който искам. Може би инженера в мен си казва думата?

Ще се радвам ако някой колега тук сподели още подробности и личен опит от карането на Йетито и от съдържанието на двигателния отсек?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма форумно такова Йети. По-вероятно някой колега с о3ка или с3 да ти даде мнение за мотора(макар че е доста нов и няма на много километри такива още). Иначе мисля е добра кола Йетито, аз имам това от подписа. Задължително с оффроуд асистент трябва да я поръчаш. Моята върви приятно, но не е много икономична. 4х4то е задоволително, не е торсен или AWD постоянно, електроника си е. И като за лек офроуд става, но не е джип! Не можеш да изгасиш ЕСПто и да се забавляваш. Доста е стабилна и с добри спирачки. Не се усеща, че е СЪВ. На магистрала харчи повече от лека кола. С над 150км/ч челното съпротивление вдига доста разхода. Много добра сглобка(правят ги в един завод със суперба), няма скърцания, тропания и шумове. Доволен съм от модела.

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре дошъл и поздравления за избора на автомобил Шкода!

Доколкото знам, всички дизелови двигатели на Шкода са с ангренажен ремък. Маслото в двигателя (2.0 TDI - CR) трябва да отговаря на спецификация VW 507.00. Еуратек изкупуват автомобили  - http://www.skoda-auto.bg/services/buyback/, но цената е значително под пазарната. Освен това, ако имаш автомобил за бракуване, можеш да спестиш още 500 лв. - http://www.skoda-auto.bg/pricesandfinancing/oldfornewskoda/. Времето за доставка доста варира. По договор е 120 работни дни. На практика е 2-3 месеца, но имаше доста колеги с по-дълги срокове (май и над 120 работни дни). Дизеловият двигател е едно от нещата, които удължават срока. Погледни тук: http://skodaclub.bg/forum/index.php?/topic/46959-%D1%82%D0%B5%D0%BC%D0%B0-%D0%B7%D0%B0-%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%8A%D1%87%D0%B0%D0%BD%D0%B8-%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B8-%D0%B0%D0%B2%D1%82%D0%BE%D0%BC%D0%BE%D0%B1%D0%B8%D0%BB%D0%B8/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 месеци по-късно...

Здравейте!

Пише ви Васил, от София. Интересувам се с цел бъдеща покупка от Yeti Outdoor 4x4, ръчна скоростна кутия. Като инженер съм фен на дизела и дизеловия двигател, и съм се насочил към покупка на офроуд версия на Йетито с двигател: 2,0 TDI-CR / 110 kW / 150 к.c., DPF, и т.н. Но заради патилата с 15 годишното ми баварско комби, купено от автокъща в София преди 2,5 години, съм се насочил към чисто нов автомобил. Колкото и да търся по страниците на Шкода не откривам кой знае какви подробности за дизелите, които слагат в Йетито, и по-точно дали са с ремък или верига двигателите? Вида на маслото, което трябва да се слага на двигателя, разход на градско, извънградско и т.н., но след втората година примерно и т.н.

Също и дали и за колко ти изкупуват старата кола, с колко ти приспадат от цената, и за колко време ти доставят поръчания автомобил и т.н. Прочетох нещата из форума в часта за Йетито, но не намирам пълният обем от информация, който искам. Може би инженера в мен си казва думата?

Ще се радвам ако някой колега тук сподели още подробности и личен опит от карането на Йетито и от съдържанието на двигателния отсек?

Здравейте,

 

май нашето yeti e с такъв двигател, но е 4х4 с dsg (автомат скорости). почти на една година е. за разход - на магистрала при по-внимателно каране пълен резервоар дава към 800 км, в града - не повече от 600 км. спокойно вдига 150-160 км ч. друса малко повече, отколкото ми е приятно на мен. за сглобката - дрънчаха разни работи вътре, та ходих да ги стягат в еуратек. при един "подскок" се откачи пружина, притискаща дисковата спирачка на задното ляво колело. малко съм разочарован. предих имах hyundai santa fe и такива дреболии не са ме дразнили. иначе моторът е пъргав, скоростната кутия работи безупречно. при техн обсл в еуратек ти предлагат кастрол (препоръчвала го шкода) или шел. шел-ът е (доста) по-евтин. колата е доста маневрена. за доставка чакахме 3 месеца. 

Редактирано от mehudi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.