Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Масло в контейнера на охладителната течност


velkom

Recommended Posts

Привет,

 

  Имам Румстър 1.4 дизел, купен чисто нов от официалния представител в София. Миналата есен на около 90 хиляди километра светна лампата сигнализираща проблем с температурата на охладителната течност. След бърз преглед в най-близкия сервиз ми казаха, че няма от какво да се притеснявам. След няколко месеца я вкарах за смяна на масла и филтри и попитах за проблема. Оказа се, че в антифриза влиза нещо с по-тъмен цвят, вероятно масло. Първата идея на механика беше проблем с водната помпа, втората масления охладител, третата гарнитура на глава, пукната глава и т.н. вече с тежките суми. Тук повдигам темата, за да видя дали някой друг има опит с подобен проблем от една страна и от друга страна да проверя възможна хипотеза от друг форум (този на Опел) за проблем с о пръстените и о пръстените на бренерите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почни с масления охладител като за начало.

Не че не е възможно и главата да е пукната,но там сумите са по-дебели.

Прегрявана ли е колата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Прегрявана ли е колата?

 

Мисля, че не. Нито съм карал дълго, нито съм форсирал много в часовете преди да светна индикатора. Има ли начин да проверя дали е била прегрявана?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След смяна на масления охладител, почистване на охладителната система - антифриза беше розов на цвят. Днес - след изминати първи 25 километра - цвета на течността в антифриза е потъмняла. Има ли друга възможност освен да е гарнитура или глава?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При масло в охладителната система не очаквай още от първия път антифриза да е кристален.

Може да се наложи да промиеш още веднъж системата,съответно и нов антифриз да сложиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...
Публикувано (Редактирано)

Смених антифриза още веднъж, сега изглежда по-добре. За сега няма следи от масло - прави малка утайка, но не мисля че ще има проблем. Преди смяната на маслоохладителя светеше индикатора за проблеми с температураа на охладителната течност сега няма такова нещо. Дотук около 600 Евра в официалния сервиз на Шкода в Щутгарт. Все пак и механика ми каза да стискам палци, щото още не е напълно сигурен дали няма да се наложи да отварят да гледат главата и гарнитурата. Благодарности zdravko zankov за коментарите!

Редактирано от velkom
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.