Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Насочил съм се към О2 ФЛ


Martin1974

Recommended Posts

Здравейте.

Търся си О2 ФЛ, комби с дизелов мотор, след 2010 г., на възможно най малко километри. Имам няколко въпроса:

1. Кой от двата мотор 2,0 тди и 1,6 тди е по дуракоустоичив, дюзи, съединител, рейка, електрика, някакво слабо звено?

2. Колко е добър автомата в двете модификации?

3. 4х4-то дали надежно, до колкото знам е халдекс?

4. Има ли някой във форума, който да вади история по ВИН номер, срещу заплащане.

Ето и няколко обяви, които съм набелязъл. Знам че по снимки е трудно, но искам да чуя вашето мнение

1. http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11455536141060474&slink=co7ro0

плюсове - много хубава година, но дали е реална.

минуси - продава се от автокъща. 

2. http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11455488656569985&slink=co8zxl -

плюсове - стария ПД мотор, купуван от тук, може би реални километри

минуси - много бедна на оборудване и занемарена подръжка.

3. http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11455627218621165&slink=co8zxl

плюсове - всички екстри, километрите ако са реални.

минуси - цената и автомата.

Предваритлено благодаря за отговорите.

Редактирано от Martin1974
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 определено 2.0

2 като че ли авотомата при 2.0 е по-здрав но много зависи от експлоатацията

3 халдекса е много надежден при правилна експлоатация,но на всеки 60 км се сменя масло и филтър което е допълнителен разход

4 вин може да провериш в еура тек те ще ти кажат какво им е нужно

помпа-дюза 1.9 е много здрав и читав мотор определено превъзхожда 1.6 според мен единственият минус е,че малко по-шумен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2,0 тди в О2 ФЛ има ли нещо общо с проблемния 2,0 тди в ауди и фолксваген? Еуратек дават ли информация за коли нов внос? 

Колко струва ремонт на ДСГ? Познати ме плашат че е по скъпо от първия мултитроник на ауди, така ли е?

Забравих да питам в първия пост, навигацията реална ли е (болеро, амундсен), или показва само няколко града в България? 

Някой слагал ли е печка за зимата?

Редактирано от Martin1974
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Еуратек можеш да провериш всяка Шкода по ВИН,няма значение дали е купувана от тях. Болеро-то не е навигация - последната обява не е точна - колата няма навигация. От информацията, която съм чел из форума ремонтите на ДСГ не са толкова скъпи вече, но си имаш едно допълнително обслужване. 2,0 тди в ФЛ няма проблем с главата. Успех :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Болерото не е навигация, ами радио с повече функции. Амундсена е навигация, но доколкото знам, няма карти за България. Така че като навигация остава само Колумбус.

Двигателя 2.0 тди е като в Ауди А3 и ФВ Голф. Има техните проблеми в по-ранните години, но не и проблемите с привода на маслената помпа при А4 и Пассат.

Относно колите:

1. Много лъжат тия мангали - нито е с 6 скорости, нито има парктроник, или поне аз не го видях. Навигацията е неизползваема ако ми е вярно инфото. Годината съм почти сигурен, че не е тази. Иначе не изглежда зле.

2. Изглежда ми свежа, постна, но свежа. Все пак е ниво е Elegance с климатроник, не е толкова зле чак. Не знам къде видя занемарената поддръжка?

3. Изглежда добре, но е поне на 200 к километра според мен, но може и да бъркам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Четох за ДСГ кутийите и отпадат от търсенето. Никой не каза нищо за 1,6 КР. Дюзите здрави ли са, ДПФ-а запушва ли се при повече градско каране? Има ли някакви проблеми и конструктивни недомислици? 

Каква е горе долу разликата в разхода между 1,6 тди и 2,0 тди, градско, извънградско?

Редактирано от Martin1974
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Четох за ДСГ кутийите и отпадат от търсенето. Никой не каза нищо за 1,6 КР. Дюзите здрави ли са, ДПФ-а запушва ли се при повече градско каране? Има ли някакви проблеми и конструктивни недомислици? 

Каква е горе долу разликата в разхода между 1,6 тди и 2,0 тди, градско, извънградско?

... Мм..дааа хубаво е да се чете ... даже е задължително,но е много важно какво.

Ако четеш само за проблемни DSG кутий , получаваш изкривена представа ... необективна.

Добре е да се замислиш за да стигнат до проблеми дали са обслужвани редовно.

... те и самолетите имат проблеми и падат понякога, но не спираме да ги ползваме. Моето лично мнение е че това е една прекрасна скоростна кутия ... няма такъв кеф.

Относно двигателите ... за годината която търсиш и двата нямат проблеми ... здрави и икономични са. Разбира се отново пак опираме до субективното ... подръжка,консумативи,стил на каране.

Добре е да решиш ти какво търсиш ...

- икономичност, мощност за която ще се питаш ...защо не взех по-мощна, по-ниска цена или ...

- достатъчна мощност, икономичност, удобство и удоволствие за малко по-висока цена.

От трите обяви аз за себеси бих избрал последната ... "Кеф цена няма"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се колебаеш между 1.6 и 2.0 .....просто нямат база за сравнение.

1.6 са със сименс и проблемни дюзи,дсг тата им са 7 степенните проблемните и не вървят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бях с 1.6 тди мотора. Честно казано бях доволен от него, с изключение на това, че карам предимно градско и дпф-а често се задръстваше и трябваше всяка седмица да правя дълго или бързо късо, за да изгори частиците. Това беше у основната причина да я продам и да поръчам бензинова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.6 са със сименс и проблемни дюзи,дсг тата им са 7 степенните проблемните и не вървят.

За "проблемното" 7 степенно ДСГ четох, но за кофти дюзи на 1,6 КР не. Полезно инфо  :doubleup:  От коя година 2,0 ПД става 2,0 КР в Октавия 2 ФЛ? 

Колко струва подмяна на "непроблемни" дюзи в 2,0?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Във фейслифта от първите - 2009 края и 2010 почти цялата - има 1.9 и 2.0 PD - следващите 1.6 и 2.0 са CR.

 

Колите са доста здрави, а за 1.6 и аз мисля, че е проблемен мотор във всеки аспект, защото беше нов тогава - в youtube е пълно с проблеми за този мотор - не държи обороти и т.н. и т.н. - общо взето аз бих взел 1.9 или 2.0.

 

Martin1974, ако гледаш толкова дълбоко в нещата - никога няма да си купиш нищо. Специално при шкодите 2.0 са си супер моторите. 1.9 си намери - това няма чупене, след като толкова те притеснява кое-колко струва. 1.6 е проблемен, 2.0 във фейслифт си е супер мотор. Ти ако ги мислиш толкова дълбоко нещата... общо взето всичко е "доста скъпо" в "толкова нова" кола и специално във VAG групата, като цяло.

 

Общо взето дизелите на VAG в Шкода са доста здрави - 1.9 или 2.0 е най-разумният избор. Само като пуснеш едно търсене в обявите и видиш колко 1.9ки има (почти няма изобщо, нали - защото хората ги карат до последно и никой не продава) и колко 1.6ци има (90% от обявите са 1.6) и 2.0 колко са (просто някой го е сменил, защото му е писнал агрегата или е купил друга кола) - всичко ти става ясно.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам служебно кади 1,9 пд и знам как върви. В момента карам А4, 1,8 Т quattro, но ми отесня и поомръзна. Търся практична, здрава, кола, с голямо вътрешно пространство (особенно отзад), със сравнително ниски последващи разходи по нея. Пробега ми е 10-15 х.км. на година. 80% градско. 20% извън. 

За малките бензинови мотори във ВАГ след 1,8 т, няма добри отзиви, едно че не се газифицират лесно, друго че харчат масло 2,0 тфси. 

Явно избора се стеснява до 2,0 тди, колкото по ново и истинско, толкова по добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, 2.0 е супер.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

. Търся  с голямо вътрешно пространство (особенно отзад)

Е,това точно в Октавия няма да го намериш,ако става въпрос за задните седалки.Но затова пък има Супърб :) .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На октавията само багажника е ок, мястото на задните седалки го няма.

 

1,6 мпи се газифицира и поддържа без за без пари.

 

Някой може ли да обобщи големите проблеми на 1,6 CR?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колите са доста здрави, а за 1.6 и аз мисля, че е проблемен мотор във всеки аспект,

 

Интересно защо тогава във форума е пълно с теми за проблеми около 1.9 и 2.0, пък за 1.6 почти нищо няма. И всъщност не е само в този форум така.

Аз знам де, защото са сравнително нови (разбирай скъпи) коли, и съответно не са масови на нашия пазар.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно защо тогава във форума е пълно с теми за проблеми около 1.9 и 2.0, пък за 1.6 почти нищо няма. И всъщност не е само в този форум така.

Аз знам де, защото са сравнително нови (разбирай скъпи) коли, и съответно не са масови на нашия пазар.

Сам си отговори донякъде, да :) 1.9 и 2.0 е масовото, което се кара и да ти кажа, 100% предпочитам нещо масово, което го има на пазара, има части за него - нови, стари, всякакви, а не някоя екзотика, която я има в 1000 бройки за цялата страна и нищо няма откъде да купиш спешно... :) Пък хората в чужбина си имат пари, купуват си колите, за да ги използват и не робуват изобщо. Днес е 1.6 утре ще пуснат 1.2 150 коня и ще си купят 1.2, нямат зор за 8.0 - говоря за масовия потребител. Ето защо и миксерите 1.2 вървят доста по Германия, да не говорим за смартовете - има и на по 300 000км - кога ще кажеш, че смарт някой би го карал 300 000км - това малкото, тясното... for two. Пълна пародия на 300 000км???

 

Та така :) 1.6ци пък не са се купували толкова в България, защото  са 1.6-ци, и при положение, че даваш 2-3 бона отгоре и имаш 2.0-ка - за какво ти е 1.6-цата? Така разсъждава българина. Аз дори знам и дилъра как говореше - "по-добре 2.0, че 1.6 е много нов двигател". От 2010-та, а дори и от миналата година има обяви с 1.6, които се продават - а 1.9 почти не се вижда на обява... нищо, че по показатели са "еднакви".

 

Ясно е просто :)

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много просто е - 1.9 след 2010 просто няма, как да има обяви за такива коли :D

Ха ха... Това също, да... Много добро.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А автомобила от тази обява, не е ли с PD мотор http://www.mobile.bg/11451394029956349? Пък пишат, че е 2011г.?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.