Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Октавията ми свети като коледна елха


Dankicha

Recommended Posts

   Здравейте, колеги!

Имам някакъв проблем с електрото в колата. До преди малко с колата се разбирахме добре, но когато тръгнах да прибирам детето от градина таблото пресветна и първоначално светна лампата на ASR-a. Загасих и запалих отново, но се държи по същия начин. После забелязах, че таблото мига от време на време, а мигачите се включват когато си поискат. Климатроникът също не работи и затова директно я прибрах на паркинга. Когато я заключих мигачите започнаха да мигат странно и неравномерно. Важно е да спомена, че двигателя си работи без проблем. Чува се някакво цъкане на реле в купето. Това е общо взето. Ако някой има идея какъв може да е проблема да сподели.

 

   Предварително благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В бързината не написах, че става въпрос за Октавия 2, 2005г., BKD двигател

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Твоята е ожорудвана със специалния коледен пакет☺

започни с проверка на акумулатор. Така се шашкат като им е слаб тока.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега провери да не би някой мишок да не е прегризъл кабелите отпред при двигателя.Миналата година и на мен ми се случи същото.Паля си аз и светна както ти казваш като коледна елха.После изпадна в авариен режим и в ЕК,останах като гръмнат като ми казаха,че плъх ми е прегризъл кабелите.Резултат - хванах плъхчо с капан в гаража и чаках нови кабели от Млада Болеслав.Намесата обаче на ЕК беше светкавична.Сега си пръскам зимно време двигателния отсек със шпрей против мишоци и си сложих ултразвук и за сега всичко е ОК.Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Yavor Simov , аз си я държа пред блока поради липса на гараж ;) В тоя студ освен коледния плъх да е минал!

 

superba, акумулатора уж е на 1 година само, мерил съм го и е добре. Мисля си единствено за алтернатора, защото го правиха преди време в Еуратек. 

 

 

Най-интересно е , че преди малко ходих да я нагледам и всичко беше нормално. Явно трябва да я хвана като е в Xmas mode и да я закарам на диагностика (без мигачи ще е интересно) и така...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз залагам на клеми/лоша връзка. Провери дали са легнали добре, да нямат окисление, огледай и да нямаш разхлабено нещо и при бушоните в кутията при акумулатора. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проверих клемите и заряда на акумулатора. Всичко изглежда наред. Има някаква малка консумация, но не можах да разбера откъде идва. От вчера нямам особени проблеми (все пак се затопли), но сутринта пак аварийните мигаха леко забавено и чистачките си помислиха леко преди да започнат да се трудят... Сега пък колата се заключва постоянно все едно отвътре съм натиснал бутона за заключване, но този проблем мисля че идва от буксата във вратата. Там са счупени палчетата на гуменото нещо, което изолира кабелите и буксата от влагата. Преди време имаше малко Hand made изпълнения там, защото имах проблеми със заключването на шофьорската врата. Незнам дали е възможно проблемите да са свързани (възникнаха по едно и също време все пак), но се съмнявам.

Проблема с коледния пакет става все по-мътен в моите очи за съжаление :( 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На съобра имахме премеждия с една Октавия, която при пуснати фарове пускаше чистачки и т.н. Проблема беше решен с оправянето на масата на фаровете. Та провери да нямаш подобен проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес оставих колата в сервиз,защото се пак се появиха проблемите. Предположенията бяха за комфорт модула, но утре или през почивните дни ще стане ясно точно какво се случва. Ако държите да знаете ще ви информирам на какво се е дължал проблема. Дотогава ще си бичим с Фабийката на жената ;)

До скоро! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... Ако държите да знаете ще ви информирам на какво се е дължал проблема.  

Държим :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес оставих колата в сервиз,защото се пак се появиха проблемите. Предположенията бяха за комфорт модула, но утре или през почивните дни ще стане ясно точно какво се случва. Ако държите да знаете ще ви информирам на какво се е дължал проблема. Дотогава ще си бичим с Фабийката на жената ;)

До скоро! 

На суперба ми преди години се беше развалил комфорт модула, но не ми светеха грешки по таблото, не работеше централното и ел стъкла и тн...! Никак не беше евтин тоя модул!

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На суперба ми преди години се беше развалил комфорт модула, но не ми светеха грешки по таблото, не работеше централното и ел стъкла и тн...! Никак не беше евтин тоя модул!

Абсолютно същото при жена ми на Голф 4. Там не е скъп комфорт модула - 80 лв. втора ръка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно същото при жена ми на Голф 4. Там не е скъп комфорт модула - 80 лв. втора ръка.

Нов от ЕТ и си беше пари, не знам точно, но го осетих на джоба :) преди 5-7год беше и нямаше втора ръка... Интересното беше, че бояджии предполагам бяха махнали едно найлоново уплътнение зад корана на шоф врата и оттам се е мокрил и затова се е и развалил! Уточнавам, че до тогава от нова само в ЕТ е боядисвана, но ходи си търси правата, за отминали и незнайно откога събития!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, имах същия проблем с моята шкода октавия 2004 година, при мен се оказа комфорт модула който е във вратата и при намокряне окъсяваше и колата ставаше наистина колесна елха и вътре и отвън. Свалих го и си го оправих. Извадих платката на комфортмодула и го направих с допълнителни кабели които прескачат буксата. Имаше ръждясали и изгнили пинове на буксата които премахнах. Уплътних със силикон навсякъде където може да проникне влага, отделно и завих целият комфортмодул с хирургическа ръкавица. За сега, вече една година няма проблем. Ако желаеш съдействие относно комфорт модула пиши на лични :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На съобра имахме премеждия с една Октавия, която при пуснати фарове пускаше чистачки и т.н. Проблема беше решен с оправянето на масата на фаровете. Та провери да нямаш подобен проблем.

Като благодарен собственик на същата октавия, мога да добавя, че всъщност проблема беше в развит болт на масата ПОД акумулатора, за да се стигне до него трябва да се свали акумулатора И неговата стойка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги! С малко закъснение, за което се извинявам, искам да ви споделя какви ги свърших с моят "коледен" проблем.

На първо място преди да се стигне до проблема смених 4-те подгревни свещи,защото си бяха заминали, заедно с гумената гарнитура.

За проблема със заключването се оказа естествено най-логичното - окислената клема на кабелите за шофьорската врата. Намериха ми клема втора ръка,заедно с кабелите.

Установи се проблем с недобре зареждащ алтернатор, който беше ремонтиран. Освен това нагревателя за първоначалното подгряване на купето (за първи път чух за такъв) е изгорял. Него не го смених, че щеше да отнеме още време, което нямам и пари, които имам, но не ми се дават :) Все пак го разкачиха от клемите.

Предположенията за коледния проблем на майстора бяха в този нагревател, а моите са в полза на скапания алтернатор (правен преди 2 год. в ЕТ :( ) Незнам кой е прав, но крайния резултат засега е отличен.

Резултатът като цяло е, че поне засега нямам проблема с премигването на таблото и т.н., заключването е наред и вече пали само с мисъл ;)

Ходовата част ми се оказа изцяло здрава, а веещата се насам натам кора под двигателя я прихванаха здраво.

Ами май е това! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забравих да спомена,че смених и един скъсан маркуч за картерните газове. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.