Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

BMD проблеми на ниски обороти губи първи цилиндър


gogo1311

Recommended Posts

Здравейте, от месец имам Шкода фабия 1,2 три цилиндъра. От 2 седмици имам проблем на дълго колата върви добре. спирам в града или светофар и като се опитам да изфорсирам двигателя започва да прекъсва. Губи се единия цилиндър. Закачихме я в сервиза и дава грешка в бобина първи цилиндър, разменихме бобината на първи и втори цилиндър. Днес спирам пред Кауланд и пак същата работа. Почнах да откачам бобините от 3 към първи цилиндър и на първи колата не реагира. Явно не е бобина а проблема е там. Когато направи този проблем гася двигателя, въртя паля и няма проблем, майстора вика да разменим свещите сега. Аз си мисля да не са кабелите към бобината, един друг майстор ми каза че може да комп. Колата е пъла инжекция. Може ли да дадете съвет или помощ?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми се е случвало на фиат проблем в буксата на компютъра. При разклащане на самата букса, докато работи мотора се променяше работата му. Оказаха се прекъснати крачета, които презапоиха.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно по същия начин беше и моята. Оказа се износени водачи на клапаните и това се случи след само 40000 км. Измери компресията за да си 100% сигурен и си търси къде да я отремонтираш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при теб е било износени водачи на клапаните. Колко ти излезе ремонта? Нещо ориентировъчно. При мен проблема е, че не мога да меря компресия понеже проблема се явява от време на време и дефакто повечето време е ОК. дай съвет моля.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

според мен измерването на компресия ще покаже с 99% сигурност дали проблемът е от главата иначе цената е относителна и зависи от това какво ще се сменя по нея

Редактирано от skodafen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте имам оферта за смяна на повдигач понеже се свалял картер, верига,  и др. 250 лв. труд .... какво ще кажете много ли е?

поздрави  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега, вече отива към клапани... абе може и повдигачи да са ама на мен ми се струва че има проблем в клапаните. Искат ми труд за сваляне на глава 340 лв, частите отделно ама ми се струва доста пари като цяло. При тебе колко излезе ремонта? Вчера майстора вика може и разпределителни валове да са заминали. и казва като се отвори ще се разбере и не знам какво да правя или да я пускам за продан. Дай съвет струва ли си труда?

Майстора вика трябва да се сменят болтовете на главата те са 8  по 30 лв още 240 лв....

моля за съвет и колко излезе при тебе ремонта?

 

Поздрави 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменяй майстора,явно си намерил майстор на совалки. Какви са тези пари за болтовете,комплекта е от 40 до 60 лв. в зависимост от марката. Трудът също ми се струва много надвишен ,200 лв. е максимума според мен,дори пак е много,за това малкото моторче. Консултирай се и с други маистори,да не стане ремонтът по-скъп от колата.

Редактирано от Eagle
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Здравей колега, вече отива към клапани... абе може и повдигачи да са ама на мен ми се струва че има проблем в клапаните. Искат ми труд за сваляне на глава 340 лв, частите отделно ама ми се струва доста пари като цяло. При тебе колко излезе ремонта? Вчера майстора вика може и разпределителни валове да са заминали. и казва като се отвори ще се разбере и не знам какво да правя или да я пускам за продан. Дай съвет струва ли си труда?
Майстора вика трябва да се сменят болтовете на главата те са 8  по 30 лв още 240 лв....
моля за съвет и колко излезе при тебе ремонта?
 
Поздрави 

 

При мен излезе 86 лева ремонт на главата, която лично занесох в специализиран сервиз за това и още около 220 лева за труд, нов антифриз, нова гарнитура, нова семеринга. Болтове на двигателя не са сменяни. 25 000 километра и 4 години са минали от тогава и все още всичко е наред. По принцип труда не може да е малко, защото помня до какво състояние беше разглобена колата за да могат да демонтират и да ми дадат главата за да я нося сам на ремонт. Не очаквай някой да свърши това за 10 лв. и шише ракия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Здравей колега, вече отива към клапани... абе може и повдигачи да са ама на мен ми се струва че има проблем в клапаните.

 

 

Един колега по-горе/даже двама/ много правилно те насочиха да измериш компресията. Ама нещо не слушаш май. На 100% ще потвърди или отхвърли съмнения в двигателя. Същия ефект се получава, ако този цилиндър дърпа допълнителен въздух от някъде. Напр. от прегоряла гарнитура на всмук. колектор. Може и инжекциона, разни електроники за управление, дюзи....

Един цилиндър, за да запали му трябва ток и гориво-въздушна смес. Така, че има доста неща, които трябва да се отхвърлят преди да пристъпиш към мотора. Правилната диагностика е най-важна!

Двигателя загуби ли компресия няма от къде да се върне и този цилиндър да запали. Особено в случая, който описваш.

Не може по това какво ти се струва да отваряш двигател и да се набутваш излишно.

Редактирано от joro-120L
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да колега и аз мисля за компресия да измеря след празниците, сега съм с ново масло и се засили проблема. Принципно дюзата на 1 - 2 цилиндър ги разменяхме и пак си остана проблема. ще пробвам компресия и ще пиша пак.

 

поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да колега и аз мисля за компресия да измеря след празниците....

 

поздрави

 

Ми така кажи де. Сваляш всички свещи, въртиш продължително на стартер и газта до дупка, докато онзи мери.

 

Успех и Весели Празници! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На три мои автомобила сме сваляли главите,като на едната 2 пъти за 6 месеца.

Нови болтове не съм слагал.Болтовете се разтягат при развиване от главата,но при мен нямаше нужда от нови болтове.

А и честно казано,не съм 100% сигурен в качеството на тези които се предлагат в магазина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте колеги,

значи мерих компресия и при студен мотор на първи цилиндър е 8, а на другите 2 е по 11. При загрял мотор на 1 е 9 на другите е 11- 12. С новото масло обаче и след пропмивката минах 150 км градско и за сега е добре. Може наистина да е бил блокирал повдигач.

за труд моя майстор каза 340 - 360 лв. Поразпитах и намерих друг майстор за около 150 сваля глава и с ремонт и части около 300 лв и се чудя дали да правя ремонти.

 

Поздрави 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мисля че разликата не трябва да е повече от 1.5 а при теб е почти два пъти повече,ако искаш карай така докато позатопли времето но имай едно на ум че колата е за ремонт

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С тази сериозна разлика между отделните цилиндри смятам,че проблема не е само в главата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разликата е голяма, да. Забравих колега да ти кажа нещо важно при меренето на компресията. Не съм очаквал наистина, че ще даде такава разлика. Нормата даже е разлика до 1 атм.

Та, в този проблемния цилиндър през свещта се налива 50гр. моторно масло. След това пак се замерва. Ако вдигне компресията, значи са сегменти, ако няма промяна, значи някой клапан не затваря. Така се локализира проблема в клапани или сегменти.

 

Весело посрещане на Новата година! :cheers:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и с компресор, но си иска оборудване. За глава е колата. A главата заминава заради катализатора. При нас новите глави за 1.2-ките идват с нов катализатор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 години по-късно...
На 2.01.2016 г. at 22:37, skodko написа:

Може и с компресор, но си иска оборудване. За глава е колата. A главата заминава заради катализатора. При нас новите глави за 1.2-ките идват с нов катализатор.

Колко пари е главата с катализатора. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.